eitaa logo
قرارگاه هوش مصنوعی
4هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
4.3هزار ویدیو
63 فایل
آشنایی با هوش مصنوعی لازمه زندگی آینده. تقی زاده لینگ گروه فلسفه روابط من https://eitaa.com/joinchat/2498822164C5044b2ea30 لینک کانال کودک و نوجوان https://eitaa.com/adabstanfr کانال هوش مصنوعی https://eitaa.com/science_ai ارتباط @alit54
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴تخلیه ۸ بیمارستان 🔹وزارت بهداشت: در پی حملات دشمن آمریکایی‌صهیونیستی ۵۴ پایگاه اورژانس، ۴۶ واحد مرکز درمانی و ۲۱۶ مرکز بهداشت آسیب دیده‌اند. همچنین ۸ بیمارستان تخلیه شده و ۴۱ دستگاه آمبولانس نیز دچار خسارت شده‌اند. 🔹استان‌های تهران و هرمزگان بیشترین آمار شهدا را به خود اختصاص داده‌اند.همچنین ۲۵۱ زن، ۲۱۶ کودک زیر ۱۸ سال و ۱۷ کودک زیر ۵ سال به شهادت رسیده‌اند. https://eitaa.com/science_ai
21.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص): با تکرار حمله به اهداف غیرنظامی پاسخ تلافی‌جویانه ما، بسیار کوبنده‌تر و گسترده‌تر اجرا خواهد شد 🔹️ما از ابتدا اعلام کرده بودیم که هر تعرضی به اهداف غیرنظامی با پاسخ مضاعف به منافع دشمن در هر نقطه از منطقه روبه‌رو خواهد شد. 🔹️در صورت تکرار حمله به اهداف غیرنظامی، مراحل بعدی عملیات‌های تهاجمی و تلافی‌جویانه ما، بسیار کوبنده‌تر و گسترده‌تر اجرا خواهد شد، و ضررها و خسارات آن‌ها در اصرار بر این رویکرد، چند برابر خواهد بود. https://eitaa.com/science_ai
🔴خیلی مهم با توجه به ترورهای اخیر باز هم تاکید میکنم الگوی رفتاری افرادی که جایگاه خاصی دارند بخصوص افراد هوا فضا در هر سطحی سازمان اطلاعات و ... اولا گوشی از خود فرد و خانواده فرد کاملا حذف شود. از مکان هایی که بصورت روتین قبلا رفت و آمد می کردند مثل خانه پدر و مادر همسر و خودشان برادر و دوستان خودداری کنند منزل قبل جنگ حتما تغییر کند و مکان غیر معمول انتخاب شود دیدار و قرار با خانواده هرگز از وسایل ارتباطی هماهنگ نگردد مکان دیدار در یک فضای جدید و مدت کوتاه باشد. دشمن لیست افراد را از طریق نرم افزارها و سیستم عامل هایی که مال خودش هست و الان در دست ماست بدست میارد راه حل هم کنار گذاشتن اینها در شرایط حاضر است. انشاءالله به امید نابودی دشمنان https://eitaa.com/science_ai
ایران تهدید به «نابودسازی کامل و مطلق» مرکز داده ۳۰ میلیارد دلاری "Stargate" به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های هوش مصنوعی، متعلق به OpenAI, مایکروسافت، ان‌ویدیا و G42 مستقر در ابوظبی کرده ✍الان دیگه وقتشه به یاد محمد طاها https://eitaa.com/science_ai
📌افزایش احتمال برکناری ترامپ از قدرت در بنگاه‌های شرط‌بندی آمریکا هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک: این روزها بسیاری از سیاستمداران در ایالات متحده از متمم ۲۵ قانون اساسی می‌گویند؛ بندی که به معاون رئیس جمهوری آمریکا امکان و اجازه می‌دهد با همراهی اعضای کابینه، رئیس دولت را به خاطر بی‌کفایتی و ناتوانی در مدیریت امور کنار بزند و خودش جایگزین او شود. هر چند در تاریخ آمریکا سابقه نداشته نفر اول کاخ سفید با اجرایی شدن متمم ۲۵ برکنار شود، اما داغ شدن این بحث در بنگاه‌های شرط‌بندی می‌تواند به معنای افتادن دونالد ترامپ در چاه جنگ با ایران باشد. https://eitaa.com/science_ai
🔰️نیرنگ جدید آمریکا 🔸اکسیوس از تلاش‌های دیپلماتیک میانجیگران برای حصول یک آتش‌بس ۴۵ روزه که می‌تواند مقدمه‌ای برای پایان جنگ باشد خبر داد. 🔸از محتوای گزارشی که این گزارش چند نکته قابل فهم است: 🔸یک هماهنگی میان میانجیگران (که حتما از آمریکا خط گرفته‌اند) و مجمع عقلای داخلی وجود دارد مبنی بر اینکه ایران در آتش بس باید روی دو گزینه «رها کردن تنگه هرمز» و «محدودیت‌های هسته‌ای» مصالحه کند. بدبیانه این است که مجمع عقلای داخلی با دشمن هماهنگی دارد. این همسانی ادبیات خیلی قابل توجه است. 🔸دیگر اینکه به هیچ وجه درباره کارهایی که طرف آمریکایی باید انجام دهد صحبت نشده است. که نشان می‌دهد کماکان در ذهن آمریکایی‌ها مذاکره و توافق یک امر یک طرفه و دیکته‌ای است. در حالیکه میدان جنگ چیز دیگری را نشان می‌دهد. 🔸مردم ایران به خوبی تجربه کرده است که آتش‌بس در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی یعنی وضعیت نه جنگ و صلح و بعد حمله مجدد. این قضیه زمانی تغییر می‌کند که تضمین عینی وجود داشته باشد و آن هم باید در میدان جنگ حاصل شود که هنوز حاصل نشده است. 💬 مسعود براتی https://eitaa.com/science_ai
کیهان بررسی می‌کند 🔰دست باز ایران برای پاسخ‌های پشیمان‌کننده در جنگ زیرساخت‌ها 🔸نیروهای مسلح کشورمان پاسخ‌های بسیار مهمی به تخریب زیرساخت‌های کشور داده‌اند و البته پاسخ‌های بازدارنده و پشیمان‌کننده دیگری هم در راه است. 🔸همزمان با پاسخ‌های دردناک به منافع نظامی و اقتصادی آمریکا و رژیم صهیونیستی در گستره‌ای به وسعت منطقه غرب آسیا، ایران با کنترل هوشمند و مقتدارنه تنگه هرمز، راه تنفس غربی‌ها را بست به طوری که قیمت نفت و به تبع آن، بنزین و سایر فراورده‌های نفتی و همچنین سبد بزرگی از کالاها در سراسر دنیا در حال انفجار است. ترامپ از این تدبیر ایران به استیصال رسیده است و هر راهی را امتحان می‌کند تا شاید از این منجلاب خلاصی یابد. 🔸آنها به فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، پل «بی1» کرج و برخی تأسیسات در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر حمله کردن و ایران با انهدام اهدافی از جمله شرکت‌های آلومینیوم، فناوری، پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه به آنها پاسخ داد. 🔸تنها در یک مورد، پس از تعطیلی شرکت اماراتی گلوبال آلومینیوم به خاطر حملات ایران و البته بسته ماندن تنگه هرمز، قیمت این فلز در بازارهای جهانی به بیشترین میزان ۳۵ سال گذشته رسید. 🔸همچنین انهدام دیتا‌سنترهای آمازون در بحرین و اوراکل در ابوظبی که میلیاردها دلار صرف زیرساخت‌های هوش مصنوعی و تحلیل سیگنال آن‌ها شده، ضربات قابل توجهی به آمریکا وارد کرد. در پاسخ به حمله روز شنبه به پتروشیمی‌های ماهشهر نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که تا صبح روز یکشنبه در مرحله اول پاسخ در موج 96 حملات، پالایشگاه حیفا، تأسیسات گازی اِکسان مُوبیل و شِوْرون آمریکا در حبشان امارات، پتروشیمی اَلرُّوِیس در امارات، پتروشیمی سیتره در بحرین و پتروشیمی شعیبه در کویت به آتش کشیده شد. 🔸پاسخ‌های ایران توجه کارشناسان را هم برانگیخته است. دنیس سیترینوویچ، کارشناس مسائل خاورمیانه و ایران تأکید کرد که این واکنش حساب‌شده و راهبردی بود و تهران با هدف قرار دادن زیرساخت‌های پتروشیمی در سراسر خلیج‌فارس تلافی کرد و این پیام را فرستاد که حملات به دارایی‌های اقتصادی‌اش با پیامدهایی در سراسر منطقه مواجه خواهد شد. 🔸تحلیلگران معتقدند دشمن با حمله به زیرساخت‌ها به دنبال اجتماعی کردن جنگ است. از نظر آمریکا و اسرائیل، حمله به زیرساخت‌ها باعث ناراضی شدن مردم می‌شود و آنها را در برابر حکومت قرار می‌دهد. دشمنان فکر می‌کنند آنچه در مرحله نخست جنگ نتوانستند به دست آورند را با این روش به دست می‌آورند. برخی نیز درباره شیوه تخریب زیرساخت‌ها می‌گویند دشمن به گونه‌ای عمل کرده که اولا ما خیلی حساس نشویم و ثانیا درباره سطح پاسخگویی دچار تردید شویم. 🔸صاحبنظران، دست ایران را برای ادامه جنگ در هر سطحی از درگیری بسیار باز می‌دانند و نیروهای مسلح نیز با توجه به شرایط میدان، در استفاده از آنها تعلل نخواهند کرد. صفحه مجازی منسوب به علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر شهید و رهبر حاضر انقلاب در امور بین‌المللی در توئیتی قابل تأمل نوشت: اتاق واحد فرماندهی جبهه مقاومت، باب‌المندب را همچون هرمز می‌داند و کاخ سفید اگر خیال تکرار اشتباهات احمقانه‌اش را داشته باشد، خیلی زود خواهد فهمید که جریان انرژی و تجارت جهانی تنها با یک اشاره مختل می‌شود. https://eitaa.com/science_ai
🗒️ چرا جنگنده‌های آمریکایی در تله پدافندی ایران پودر می‌شوند؟ ▪️ یادداشت |‌ وحید اشتری: شکارهای دیروز ایران روی آسمان شگفت انگیز بود. از جنگنده و بالگرد و هواپیمای نظامی تا موج شکار پهپادها دیروز دو رقمی شد. ما نمی‌دانیم متخصصان نظامی دقیقا چه کرده‌اند ولی سیستم پدافندی ایران ظاهرا دارد روز به روز بهتر می‌شود. داشتم سرچ می‌کردم ببینم اطلاعات به درد بخوری روی نت وجود دارد که از آسمان ایران نوشته باشد که به این مقاله انگلیسی برخوردم و ترجمه‌اش را اینجا گذاشتم. 📝 «پایان امپراتوری آسمان: چرا جنگنده‌های آمریکایی در تله پدافندی ایران پودر می‌شوند؟» ➖ کالبدشکافی استراتژیک: ‌زلزلهٔ تحلیلی اخیر که با گزارش شاییل بن‌افرایم (متخصص دکترین نظامی اسرائیل) آغاز شد، اکنون با مهر تأیید رزماری کلانیک، از کلیدی‌ترین استراتژیست‌های دفاعی واشینگتن، به یک حقیقت غیرقابل انکار تبدیل شده است. کلانیک رسماً اعتراف کرد: «ترکیب تاکتیک‌های جدید و پدافند چینی/ایرانی، جنگنده‌های آمریکا را به شدت آسیب‌پذیر کرده است.» ➖ ‌چرا آسمان ایران به قتلگاه جنگنده‌های رادارگریز تبدیل شده است؟ هفت دلیل استراتژیک از زبان فرمانده اسرائیلی: ۱. دکترین «هیدرا» و مرگ استراتژی قطع سر (Decentralization): ‌در گذشته، آمریکا با زدن رادار مرکزی، کل شبکه را فلج می‌کرد. اما حالا ایران شبکه را به ۳۱ منطقه کاملاً خودمختار تقسیم کرده است. اگر ارتباط با تهران قطع شود، فرماندهان محلی اختیار شلیک دارند. دیگر نمی‌توانید سر مار را بزنید، چون این شبکه حالا ۳۱ سر مستقل دارد! ۲. کابوس پنهان‌کاری؛ پایان عصر رادار (Passive Sensors): ‌بزرگ‌ترین نقطه ضعف پدافند این است که وقتی رادار را روشن می‌کند، جنگنده‌های آمریکایی با موشک‌های ضدتشعشع (HARM) آن را می‌زنند. ایران این بازی را دور زده است! سیستم‌های جدید (مثل سیستم بومی «مجید») رادار خود را خاموش نگه می‌دارند و از سنسورهای پسیو (ردیابی حرارتی/مادون قرمز) استفاده می‌کنند. خلبان آمریکایی اصلاً نمی‌فهمد روی او قفل شده، تا زمانی که موشک به بدنه جنگنده‌اش اصابت کند. ۳. شیفت استراتژیک از روسیه به چین و تولید داخل: ‌ایران فهمید که سیستم‌های روسی در جنگ‌های مدرن آسیب‌پذیرند. آن‌ها به سیستم بومی باور-۳۷۳ شیفت کردند (که به گفته فرمانده اسرائیلی، حتی از S-400 و S-300 هم بهتر عمل می‌کند). اما شوک اصلی اینجاست: استفاده از موشک‌های چینی HQ-9B! این موشک مرگبار دارای سیستم جستجوگر دوگانه (رادار اکتیو + حرارتی) است. جنگنده‌های رادارگریز (Stealth) نمی‌توانند این موشک را با جنگ الکترونیک فریب دهند. ۴. ارواح زیرزمینی و تاکتیک «شلیک و فرار» (Shoot-and-Scoot): ‌ایران پدافند ثابت را کنار گذاشته و به شدت روی سیستم‌های متحرک میان‌برد سرمایه‌گذاری کرده است. پرتابگرها در «شهرهای موشکی زیرزمینی» و تونل‌های کوهستانی پنهان‌اند؛ بیرون می‌آیند، شلیک می‌کنند و بلافاصله به زیر زمین برمی‌گردند. جنگنده‌های آمریکایی بمب‌هایشان را روی مختصات از پیش تعیین‌شده می‌ریزند، در حالی که پرتابگر مدت‌هاست از آنجا رفته است! ➖ حرف آخر؛ ‌فرمانده اسرائیلی تیر خلاص را زد: «دوران قدم‌زدن و تفریح در آسمان ایران تمام شد... برتری هوایی از بین رفته است.» ➖ ‌حالا پازل واشینگتن حل شد! چرا پنتاگون به جای شکار پایگاه‌های نظامی، دیوانه‌وار به بمباران «پل کرج» و «نیروگاه‌های برق» و «دانشگاه‌ها»روی آورده و چرا ترامپ به دنبال نیروی پیاده‌نظام است؟ ‌➖ پاسخ یک خط است: نیروی هوایی آمریکا در پیدا کردن و انهدام ماشین جنگی ایران ناتوان و فلج شده است. وقتی نمی‌توانید موشک‌های دشمن را بزنید، از روی استیصال، آب و برق مردمش را قطع می‌کنید! ‌▫️ کالبدشکافی بر اساس گزارش Shaiel Ben-Ephraim ◼️ https://eitaa.com/science_ai
گروسی: اورانیوم تو اصفهانه ، بخشی هم نطنزه ادرس دادن این عوضی حرامزاده به زدن و دزدیدن اورانیوم ما اسامی دانشمند را در مذاکرات دادیم ادرس ها هم داده شده جایابی و حمله اماده است خدا بر بانیان برجام لعنت کنه چقدر دانشمند و خسارت از ما گرفت. https://eitaa.com/science_ai
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پاسخ به جواد ظریف توسط دختری که ظریف در توییت خود عکس او را منتشر کرد: کاش آن شبی که مردم عکس‌ت را آتش زدند اینجا بودی.مردم با شما مشکل شخصی ندارند. تفکر و نتیجه اقدامات شماست که مردم را عصبانی کرده است. https://eitaa.com/science_ai
⭕️ سوفی مک‌نیل (پژوهشگر حقوق بشر و روزنامه‌نگار استرالیایی): 🔹استرالیا باید راه خودش را از آمریکا و فاشیست‌های کاخ سفید جدا کند 🔹استرالیا باید همین الان به توافق آکوس (AUKUS) پایان دهد و یک سیاست خارجی مستقل ایجاد کند. ما به سادگی نمی‌توانیم به این فاشیست بی‌ثبات در کاخ سفید و فهرست فزاینده جنایات جنگی او متصل بمانیم. https://eitaa.com/science_ai
16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 انیمه جدید ژاپنی‌ها برای ایرانیان ▫️انیمه ژاپنی از خشم مقدس مردم ایران و گورستانی که مردم لرستان برای آمریکایی‌ها درست کردند. ✍اگه ژاپنی‌ها اینقدر بروز مباحث ایران رو پیگیری می کنند و انیمه می سازند جای تامل دارد. https://eitaa.com/science_ai