❌علی ربیعی یا همان حاج عباد ڪیست ؟
او پس از انقلاب مسئول شاخه حزب جمهوری اسلامی شد و در دوره وزارت اقای ری شهری و علی فلاحیان به معاونت حقوقی پارلمانی وزارت #اطلاعات در آمد.
در سال 88 عضو ستاد میرحسین موسوی بود و در ادامه بعنوان وزیر ڪار و رفاه اجتماعی به جمهوری اسلامی خدمت و بعد از استیضاح سخنگوی دولت شد.
اما اڪنون به مهمترین مسئولیت خود نسبت به سالهای گذشته رسیده است و این نهاد را امنیتی و اطلاعاتی تر از گذشته ڪرده است.
❇️ باند سعید امامی
برای اینڪه او را بهتر بشناسیم مصاحبه سعید حجاریان سال 91 با مجله اندیشه پویا شماره 2 را مورد بررسی قرار میدهیم.
💢 در زمان وزارت اقای فلاحیان (مصطفی ڪاظمی ، سعید امامی و علی ربیعی) دوست صمیمی بودند و در وزارت بدلیل همین دوستی آنها در ڪنار یڪدیگر و در یڪ اداره ڪار میڪردند.
دوستی آنها آنقدر صمیمی بود ڪه اقای امامی از بنده خواسته بود تا آنها را در یڪ اتاق مشترڪ قرار بدهم.
سعید حجاریان در ادامه مصطفی ڪاظمی را فرمانده عملیات ناموفق فرستادن اتوبوس جمعی از نویسندگان و هنرمندان به دره در گردنه حیران ( معروف به اتوبوس ارمنستان ) معرفی میڪند.
♻️ اقای خاتمی رئیس جمهور وقت در 21 آذر 77 ڪمیته ای متشڪل از ( علی یونسی_ سرمدی و علی ربیعی) تشڪیل داد و در این تحقیق و تفحص آقایان مصطفی ڪاظمی و سعید امامی و مهرداد عالیخانی ( صادق) دستگیر می شوند.
سوال ؟؟
1_ سعید امامی و مصطفی ڪاظمی چه ڪسانی هستند و به چه جرمی دستگیر شدند؟ ( بماند برای بعد)
2_ حجاریان در مصاحبه خود آورده است ڪه این سه نفر ( ڪاظمی _ امامی_ ربیعی) بایڪدیگر دوستی صمیمی داشتند.
ولی چه اتفاقی رخ دادڪه اقای خاتمی مستقیما ورود پیدا ڪرده و ربیعی را مسئول تحقیق و تفحص گذاشته است؟
3_ ایا شبڪه نفوذ با حذف ڪاظمی و سعید امامی سعی بر حفظ ربیعی و یا بهتر بگیم ( ربیعی ها ) داشته است؟
ادامه دارد....
#نفوذ_شناسی
@Sdratalmontaha
هدایت شده از سیاست بدون روتوش
🔶️ یک روز با #حضرت_آقا
🤗غلام شاه پسندی از محافظان رهبری در مورد برنامه روزانه آیت الله خامنه ای گفت:
ایشان حدود یک تا یکونیم ساعت پیش از نماز صبح بیدارند که تهجد و عبادت شخصی ایشان است. روزهایش هم با هم فرق میکند، شبیه به هم نیست. ایام هفته فرق میکند. یک روز آقا بیشتر نماز میخوانند، یک روز بیشتر قرآن میخوانند، یک روز بیشتر دعا میخوانند، یک روز بیشتر ذکر میگویند ...
بعدش نماز صبح را میخوانند، ایشان نماز صبح را به جماعت میخوانند و کمترین جماعتشان، آن شخصی است که همراه ایشان است و بیشترینشان هم هر کسی که توی آن ساختمان است، میآید. ایشان توی دفتر کارشان نماز میخوانند و همه کسانی که صبح در محل کار هستند ـ اعم از پاسدارها و دفتریهایی که آنجا هستند ـ نمازشان را با آقا میخوانند.
ایشان هفتهای سه روز را کوهنوردی میکنند
بعد از نماز صبح، ایشان هفتهای سه روز را کوهنوردی میکنند و حداقل بین چهلوپنج تا شصت دقیقه به سمت بالا حرکت میکنند. این مسیر را حدود نیم ساعت تا چهلوپنج دقیقه برمیگردند.
بعضی از مواقع کوههایی دورتر هستند و برای اینکه به وضعیت کار ایشان لطمه نزند، آقا آن ساعت که باید تهجد و نماز و عبادت شخصی خودشان باشد را میآیند بیرون و در طول مسیر عبادتشان را انجام میدهند. پای کوه که میرسیم، نماز را آنجا میخوانیم. هنوز تاریک است و کسی بیدار نیست. یک ساعتی که بالا میرویم، هنوز آفتاب نزده است.
آن سه روز کوهنوردی وقتی از کوه پائین میآیند، بعد وقت اداری کار ایشان است و آن چهار روز دیگر را توی خانه ورزش میکنند.
پس از ورزششان از ساعت هفت، هفتونیم، ایشان در محل کار حاضر میشوند. اگر ملاقات خاصی نداشته باشند میروند منزل و صبحانه را در منزل با خانواده میخورند و بعد از صبحانه میآیند دفتر، کارشان انجام میشود.
اگر ملاقات داشته باشند، ملاقات با صبحانه شروع میشود. وقتی هفت صبح با آقا ملاقات هست، صبحانهشان را هم با آقا میخورند. بعد از خوردن صبحانه و کار اداری، تا نماز ظهر، آقا توی دفتر است. اذان که گفته بشود، هر کاری که وجود داشته باشد، وسط سخنرانی هم که باشد، آقا قطع میکنند، میگویند نماز را بخوانیم بعد بیاییم؛ نماز اول وقت.
بعد از نماز، ادامه کار. اگر جلسات ادامه داشته باشد، نهار را آقا با آن افراد جلسه، توی دفتر میل میکنند. اگر توی دفتر، ملاقاتی نبود، بین ساعت نماز تا یکی دو ساعت بعد از نماز، چون فاصله بین منزل آقا و دفتر به اندازة ده، بیست قدم است، در منزل غذایشان را میخورند و استراحتشان را میکنند، مجدد اولین برنامهای که دارند ساعت سه بعد از ظهر، چهار بعدازظهر است. ایشان میآیند در داخل دفتر هستند و مواقعی که بعدازظهر جلسه خاصی نباشد، ایشان توی کتابخانه شخصیشان به مطالعه میپردازند.
هر زمانی که شما ایشان را ببینید، یا ذکر میگوید یا قرآن میخواند. ایشان به ما توصیه میکردند و میگفتند: «بچهها قرآن را زیاد بخوانید؛ قرآن نور است، قرآن را خیلی مطالعه کنید. من در جوانی هر سه روز یک دور قرآن میخواندم. یعنی روزی ده جزء. الآن دیگر اصلاً حوصلهاش نیست، پیر شدهام، از نظر سنوسال، وضعیت، شغل، گرفتاریهای کاری، این همه مسائل واقعاً نمیتوانم قرآن بخوانم. خیلی از قرآن دور شدم. نُه روز، ده روز طول میکشد من یک دور قرآن را بخوانم.»
الآن که دور شده، روزی سه جزء قرآن میخوانند.
همه افراد خانواده آقا حافظ کل قرآن هستند. منزل حضرت آقا یک خانواده پرجمعیتی است، خودشان، خانمشان و شش تا فرزند با ایشان زندگی کردهاند که همه الآن ازدواج کردهاند و رفتهاند؛ هر هشت نفر این خانواده حافظ کل قرآن هستند. مأنوس قرآن بودن یعنی این. کل افراد خانواده قاری و حافظ قرآناند.
(یک روز با رهبری،ماهنامه امتداد،شماره۶۴،ص۱۶
➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
#اللهم_احفظ_قائدنا
💚@thamenbuinzahra1💚
هدایت شده از روشنگری
خبرهای خوبی از #وین به گوش نمی رسد
♦️"زنگنه" نماینده #مجلس: مذاکرهکنندگان ایرانی با "لغو کلیه تحریمهای پس از امضای #برجام" بجای "لغو کلیه تحریمها" موافقت کردهاند.
این یعنی بازگشت به سال 1394 👆
🆘 @Roshangari_ir
✅قسمتی از سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی در کتاب ذوالفقار:
چرا وارد سوریه شدیم؟
(( وقتی طرف مقابل، شما را واجب القتل می داند و نوامیس شما را غارت خود می شمارد، آیا جایی برای دمکراسی باقی می ماند یا باید جهاد کرد؟ ))
⬅️ چرا ما در بُعد حکومتی تصمیم گرفتیم در مقابل چنین حوادثی بایستیم؟ چرا در سوریه وارد شدیم؟ چرا در عراق وارد شدیم و کمک کردیم؟
🔸چند مسئله وجود دارد که این ها حلش از راه دیپلماتیک و دیپلماسی غیرممکن است. یعنی میخ دیپلماسی با هر چکشی به سنگ سخت این موضوع فرو نمی رود. این را با دیپلماسی نمیتوان حل کرد. بعضیها نادانسته سخن پراکنی میکنند.
🔸 اگر بعضی از کارها با دیپلماسی قابل حل بود، هیچ کس مصلح تر از امیرالمومنین (صلوات الله علیه) نبوده است. هیچ کس مصلحتر از امام حسین (صلوات الله علیه) نبوده است.
🔸چرا امام حسین و چرا امیرالمومنین (صلوات الله علیهم) در بعضی جاها دست به شمشیر بردند؟
و چرا امام حسین (صلوات الله علیه) با خون خودش و فرزندانش و این فقهای حقیقی عالم اسلام آمد دفاع کرد از اسلام با خون؟ چون آن منطق، منطق دیپلماسی نبود.
🔸وقتی که منطق طرف مقابل این است که شما از نظر دینی واجب القتل هستی و کشتن تو و هر چه میزان بیشتر کشتن تو بهشت را بر او واجب میکند، برای کسی که تو را واجب القتل میداند، آیا امکانی برای دیپلماسی وجود دارد؟
این جا جهاد میخواهد.
🔸چرا ولی فقیه و امام ما، امام امروز جامعه ما اصرار به ایستادگی و حمایت از این جبهه برای خشکاندن ریشه این خبیثه خطرناک کرد؟ این مسئله ساده نیست.
🔸من نمونههایی دیدم و میشنیدم از شنود که بین چند جوان وهابی دعوا بود. تعدادیشان قهر کرده بودند. فرماندهشان میخواست مشکل اینها را حل کند. میخواستند از این جبهه بروند به جبهههای دیگری، به فرمانده دیگری، حرفشان چه بود؟ حرف بر سر این بود که نوبت من بوده که عمل انتحاری انجام بدهم، اما این نوبت من را به دیگری واگذار کرده! منطقی که ۱۵۰۰ انتحاری در طول هفت ماه در عملیات موصل عمل بکند، این منطق، منطق جهاد میخواهد.
🔸این منطق، راهی جز این که شما با جهاد با آن مواجه بشوید، ندارد. نمی توانید. او همه هدفش خشکاندن ریشه دینی شما است، 🔸وقتی شما را واجب القتل میداند و نوامیس شما را غارت خود میداند. همان کاری که در سنجار شده و همان جنایتی که اسپایشر اتفاق افتاد و در جاهای دیگر و در سوریه اتفاق افتاد. این جا منطقش این است که باید ایستادگی کرد.
🔸یک وقت انسان میگوید یک خطر مربوط به جای دیگری است، به ما چه! یک وقت نه، همه تلاش او این است که این را از سر راه بردارد، به ما برسد.
🔸آن خبیثی که اعلام دولت اسلامی عراق و شام را کرد، آن پل اول بود برای رسیدن به ما. آن کسی که همه جمعیت و مردمش واجب القتل بودند، این جا بود. ایران اسلامی بود.
🔸ما میتوانستیم بنشینیم نگاه کنیم ببینیم سوریه کی سقوط میکند، عراق کی سقوط میکند. او تجهیز بشود و با قدرتی ۱۰ برابر و ۱۰۰ برابر بعد بیاید به مرزهای ما، وارد کشور بشود، صف آرایی کند و شروع کند به کشتار. هیچ انسان هوشمندی، هیچ مدیری مدبری، هیچ انسان مسئولی این را قبول نمیکند و میگوید باید رفت به سمت این شجره خبیثه، آن را در ریشه خشکاند.
هدایت شده از محلهٔ صادقعلی
✅قسمتی از سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی در کتاب ذوالفقار:
چرا وارد سوریه شدیم؟
(( وقتی طرف مقابل، شما را واجب القتل می داند و نوامیس شما را غارت خود می شمارد، آیا جایی برای دمکراسی باقی می ماند یا باید جهاد کرد؟ ))
⬅️ چرا ما در بُعد حکومتی تصمیم گرفتیم در مقابل چنین حوادثی بایستیم؟ چرا در سوریه وارد شدیم؟ چرا در عراق وارد شدیم و کمک کردیم؟
🔸چند مسئله وجود دارد که این ها حلش از راه دیپلماتیک و دیپلماسی غیرممکن است. یعنی میخ دیپلماسی با هر چکشی به سنگ سخت این موضوع فرو نمی رود. این را با دیپلماسی نمیتوان حل کرد. بعضیها نادانسته سخن پراکنی میکنند.
🔸 اگر بعضی از کارها با دیپلماسی قابل حل بود، هیچ کس مصلح تر از امیرالمومنین (صلوات الله علیه) نبوده است. هیچ کس مصلحتر از امام حسین (صلوات الله علیه) نبوده است.
🔸چرا امام حسین و چرا امیرالمومنین (صلوات الله علیهم) در بعضی جاها دست به شمشیر بردند؟
و چرا امام حسین (صلوات الله علیه) با خون خودش و فرزندانش و این فقهای حقیقی عالم اسلام آمد دفاع کرد از اسلام با خون؟ چون آن منطق، منطق دیپلماسی نبود.
🔸وقتی که منطق طرف مقابل این است که شما از نظر دینی واجب القتل هستی و کشتن تو و هر چه میزان بیشتر کشتن تو بهشت را بر او واجب میکند، برای کسی که تو را واجب القتل میداند، آیا امکانی برای دیپلماسی وجود دارد؟
این جا جهاد میخواهد.
🔸چرا ولی فقیه و امام ما، امام امروز جامعه ما اصرار به ایستادگی و حمایت از این جبهه برای خشکاندن ریشه این خبیثه خطرناک کرد؟ این مسئله ساده نیست.
🔸من نمونههایی دیدم و میشنیدم از شنود که بین چند جوان وهابی دعوا بود. تعدادیشان قهر کرده بودند. فرماندهشان میخواست مشکل اینها را حل کند. میخواستند از این جبهه بروند به جبهههای دیگری، به فرمانده دیگری، حرفشان چه بود؟ حرف بر سر این بود که نوبت من بوده که عمل انتحاری انجام بدهم، اما این نوبت من را به دیگری واگذار کرده! منطقی که ۱۵۰۰ انتحاری در طول هفت ماه در عملیات موصل عمل بکند، این منطق، منطق جهاد میخواهد.
🔸این منطق، راهی جز این که شما با جهاد با آن مواجه بشوید، ندارد. نمی توانید. او همه هدفش خشکاندن ریشه دینی شما است، 🔸وقتی شما را واجب القتل میداند و نوامیس شما را غارت خود میداند. همان کاری که در سنجار شده و همان جنایتی که اسپایشر اتفاق افتاد و در جاهای دیگر و در سوریه اتفاق افتاد. این جا منطقش این است که باید ایستادگی کرد.
🔸یک وقت انسان میگوید یک خطر مربوط به جای دیگری است، به ما چه! یک وقت نه، همه تلاش او این است که این را از سر راه بردارد، به ما برسد.
🔸آن خبیثی که اعلام دولت اسلامی عراق و شام را کرد، آن پل اول بود برای رسیدن به ما. آن کسی که همه جمعیت و مردمش واجب القتل بودند، این جا بود. ایران اسلامی بود.
🔸ما میتوانستیم بنشینیم نگاه کنیم ببینیم سوریه کی سقوط میکند، عراق کی سقوط میکند. او تجهیز بشود و با قدرتی ۱۰ برابر و ۱۰۰ برابر بعد بیاید به مرزهای ما، وارد کشور بشود، صف آرایی کند و شروع کند به کشتار. هیچ انسان هوشمندی، هیچ مدیری مدبری، هیچ انسان مسئولی این را قبول نمیکند و میگوید باید رفت به سمت این شجره خبیثه، آن را در ریشه خشکاند.
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
جواد ظریف با انتشار یه پست اینستاگرامی گفته اگه فکر میکردم صحبتهام قراره پخش بشه، اون حرفها رو نمیزدم!
بزرگوار حرف ما اینه شما به عنوان وزیر خارجه مملکت چرا انقدر پرتی که فکر میکنی حاج قاسم با ایستادن جلوی داعش دست پرورده آمریکا، دیپلماسی رو به هم زد!
ضمنا جناب ظریف، سوره حشر 24 آیه بیشتر نداره؛ شما چطوری آیه 60 رو نوشتید؟!
@BisimchiMedia
هدایت شده از اندیشهجویان استاد حسن عباسی
🟣 کرشمه قطام
🔖 #اختصاصی
📸 b2n.ir/z20656
🟥 روش اغوای جنسی معمولا رویهای در طول تاریخ بوده که یهودیها در کنار قدرت مالی از آن استفاده میکردند تا به اهداف سخت خود که با اصول مرسوم قابل دسترسی نبوده برسند. معروفترین نمونهی آن هم داستان «کرشمهی استر» است که طی آن یهودیها خشایارشا را فریب دادند و امروز به عنوان یک دکترین شناخته میشود.
نمونههای تاریخی دیگری نیز وجود دارد که قابل بررسی است و جزو آخرین موارد آن نیز میتوان به ماجرای زیپیلیونی وزیر امور خارجه اسرائیل با امیر قطر و یا رسوایی جنسی پادشاه اردن که در دام سازمان سیا افتاد اشاره کرد.
🟥 در تاریخ جهان اسلام موارد اینچنینی که تصمیم استراتژیکی صرفا برای چنین موضوعی اتخاذ شود و یا شهوت جنسی حربهای شود جهت وادار کردن کسی به انجام یک اقدام استراتژیک کمتر دیده میشود؛ اما وجود دارد.
🟥 یکی از دردناکترین و خسارتبارترین نمونههایی که در تاریخ جهان اسلام اتفاق افتاده و گروهی از این حربه استفاده کردند تا به گروهی دیگر ضربه بزنند، ماجرای شکافتن فرق مبارک علیبنابیطالب در محراب مسجد کوفه توسط ابن ملجم است.
🟥 ابن ملجم در ماجرای جنگ صفین مقابل قاسطین و در کنار حضرت امیر قرار داشت اما پس از ماجرای حکمیت به خوارج پیوست که در جنگ نهروان شکست سختی از حضرت علی-علیهالسلام- خوردند. او پس از جنگ به کوفه بازگشت و با دختری زیبا روی به نام قَطام روبرو شد.
در تواریخ، او را یکی از زیباترین دختران عرب دانستهاند. بلعمی قطام را زیباترین زن کوفه و مسعودی و ابوالفرج اصفهانی از وی به عنوان زیباترین زنان زمان یاد کرده است.
🟥 قَطام دختر شَجنة بن عَدی بود که پدر و برادر خود را در همان جنگ نهروان از دست داد و به همین دلیل از امام ما که نفسُالرسول و حبیبالله بود کینه داشت و کشتن علی-علیهالسلام- را شرط ازدواج خود با ابن ملجم گذاشت. با توجه بدین موضوع برخی معتقدند که او به صورت تعمدی خود را بر مسیر ابنملجم قرار داد تا با اغوای او، ابنملجم را که نیت ترور حضرت را داشت، مصممتر کند.
🟥 ابن اعثم کوفی، عشق ابن ملجم به قطام را دلیل بر قتل امیرمؤمنان ذکر کرده و میگوید: «پس از جنگ نهروان و پیش از رسیدن علی-علیهالسلام- به کوفه، ابن ملجم به کوفه وارد شد و خبر کشته شدن خوارج را به طرفدارانشان داد. او در کوفه به زنی به نام قطام دل باخت و از او تقاضای ازدواج کرد. بنا بر این نقل، عبدالرحمن در آن شب در خانه قطام به سر برد و شراب نوشید و مست افتاد و چون بانگ اذان صبح برخاست، قطام او را بیدار کرد و به مسجد کوفه فرستاد و سرانجام چون علی-علیهالسلام- خواست در رکعت دوم از سجده بلند شود، شمشیر ابن ملجم بر سرش فرود آمد.»
🟥 شهوت افسارگسیخته ابن ملجم برای رسیدن به قدرت و سپس رسیدن به لذت زودگذر با قطام به همراه اغوای جنسی خودِ قطام، یک امت را در طول تاریخ از علی داشتن محروم کرد و زیانی به بشریت وارد کرد که جبران ناپذیر بود.
#جنگ_ناتمام
#شهوت_سیاسی
🔰جنگ جهانی چهارم
📡 @worldwar4_ir
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
از دیشب تا حالا دلار داره آسانسوری میریزه!
یاد این اعتراف واعظی افتادم که گفت دلار رو خودمون گرون کردیم.
الانم نزدیک انتخابات هست، خودشون ارزونش میکنن!
@BisimchiMedia
هدایت شده از نهضت جهانی مقاومت
🔴بسیار آموزنده/ توییت استاد رائفی_پور
▪️درسی از تاریخ!
مالک اشتر مرد_میدان بود و ابوموسی اشعری مرد مذاکره
سپاهیان امام علی(علیه السلام) نپذیرفتند مالک برای مذاکره برود!
آنها اشعری را نرم خو و رجل مذاکره میدانستند
معاویه و عمرو عاص که میدان را باخته بودند به لطف اشعری مذاکرات را بردند و البته چندی بعد مالک را به شهادت رساندند.
🌎نهضت جهانی مقاومت🌍
http://eitaa.com/joinchat/1357578243Cf32533097a
🆕آخرین اخبارمنطقه،جهان،جبهه مقاومت