🔺واشنگتن پست: توافق بزودی در رم یا ژنو امضا میشه.
پ.ن:حداقل توافق رو بذارید رو سایلنت
زیاد نلرزیم
@sebastin🇮🇷
خداوکیلی امام حسینی که استفاده اش فقط برای گریه و روضه اس و کاربرد دیگه نداره
فرقش با آهنگ غمگین چیه براتون؟
@sebastin🇮🇷
تنها کسی که تو این دنیا داره کارشو خوب انجام میده خورشیده.
ماشالا با تمام توان تابش میکنه.
@sebastin🇮🇷
راستش ممنونم که برام ریلز میفرستی ولی دیگه وقتشه که ارتقا پیدا کنیم رفیق از این به بعد برام پول بفرست.
@sebastin🇮🇷
فلامینگوها به دریاچه ارومیه برگشتن.
هیچی دیگه همین.
بقیهاش رو خودتون بهتر میدونید
@sebastin🇮🇷
وضعیت براندازا وقتی تو جام جهانی پرچم جمهوری اسلامی ایران رو میبینن:
@sebastin🇮🇷
هدایت شده از ܮܝ̇ߊܝߊئیܠܙ ܝ݆ߺܣܠوܨ😈
ماجرای لامرد یه مدت بعد میناب اتفاق افتاد به خاطر همین خیلی تو رسانه ها درباره اش صحبت نشد...💔💔
@Ezrael_Pahlavi😈