فلامینگوها به دریاچه ارومیه برگشتن.
هیچی دیگه همین.
بقیهاش رو خودتون بهتر میدونید
@sebastin🇮🇷
وضعیت براندازا وقتی تو جام جهانی پرچم جمهوری اسلامی ایران رو میبینن:
@sebastin🇮🇷
هدایت شده از ܮܝ̇ߊܝߊئیܠܙ ܝ݆ߺܣܠوܨ😈
ماجرای لامرد یه مدت بعد میناب اتفاق افتاد به خاطر همین خیلی تو رسانه ها درباره اش صحبت نشد...💔💔
@Ezrael_Pahlavi😈
دوستان یه مادری دچار یه بیماری شده
نیازمند هزینه عمل هستن وگرنه فلج میشن
مدارک پزشکیشون موجوده اگر خواستید پیوی براتون میفرستم
@MHTN84
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
منم همینطور حاج اقا،منم همینطور @sebastin🇮🇷
لامصب جمعه یه طوریه که آقا سلام سلام آقا سلام آقای خوبی خوندنای امیرمحمد رو میطلبه
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
پسر جدی جدی روتین هرشب مملکت شده صدای انفجار از قسمت جنوب کشور😂😑
واقعا براتون سواله صداهای جنوب از چیه؟
ندیدید یه توافقی میشه پا میشن دست میزنن تبریک میگن؟
صدا همونه دیگه
@sebastin🇮🇷
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت های انتقادی مجید واشقانی خطاب به نهاد های فرهنگی
@sebastin🇮🇷