کاش انقدر که پیگیر باز شدن کانال ها بودید یکم مثل من پیگیر ظهور امام زمان بودید😂😔
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
ان شاءالله از فردا پست هامون رو شروع میکنیم امشب خیلی توقع نداشته باشید😂😂
از منم کلا توقع نداشته باشید
هوا دو نفره است...
دست عشقتونو بگیرید برید بیرون قدم بزنید،
خیلیها توی گونی هستن نمیتونن ؛ قدر بدونید...
@sebastin🇮🇷
وقتی به بچگیم فکر میکنم میفهمم چقدر امیدوار بودم
میخواستم وقتی بزرگ شدم به فقیرا کمک کنم...
@sebastin🇮🇷
این روزا وقتي دلم میگیره میرم سمت پیانو میبینم نداریم برمیگردم ایتا
@sebastin🇮🇷