ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
ان شاءالله از فردا پست هامون رو شروع میکنیم امشب خیلی توقع نداشته باشید😂😂
از منم کلا توقع نداشته باشید
هوا دو نفره است...
دست عشقتونو بگیرید برید بیرون قدم بزنید،
خیلیها توی گونی هستن نمیتونن ؛ قدر بدونید...
@sebastin🇮🇷
وقتی به بچگیم فکر میکنم میفهمم چقدر امیدوار بودم
میخواستم وقتی بزرگ شدم به فقیرا کمک کنم...
@sebastin🇮🇷
این روزا وقتي دلم میگیره میرم سمت پیانو میبینم نداریم برمیگردم ایتا
@sebastin🇮🇷
اونایی که صبح ساعت ۴ بیدار میشن
میرن پیادهروی برمیگردن ، دوش میگیرن بعد صبحونه و اب پرتقال میخورن ،
شیشه میکشن
@sebastin🇮🇷
به قول رهبر اگر ما انقلاب کردیم با خون صد هزار آدم شریف انقلاب کردیم!!
@sebastin🇮🇷
انقد تو این تایم بینتی اذیت شدم که اگه اغتشاشگر ببینم زنده زنده آتیش میزنم
@sebastin🇮🇷
آقا کاش تکلیف ما رو روشن کنید میخوایم تقویم چاپ کنیم
آخرش ۲۲ بهمن سال آینده تعطیله یا نه؟
@sebastin🇮🇷