هوا دو نفره است...
دست عشقتونو بگیرید برید بیرون قدم بزنید،
خیلیها توی گونی هستن نمیتونن ؛ قدر بدونید...
@sebastin🇮🇷
وقتی به بچگیم فکر میکنم میفهمم چقدر امیدوار بودم
میخواستم وقتی بزرگ شدم به فقیرا کمک کنم...
@sebastin🇮🇷
این روزا وقتي دلم میگیره میرم سمت پیانو میبینم نداریم برمیگردم ایتا
@sebastin🇮🇷
اونایی که صبح ساعت ۴ بیدار میشن
میرن پیادهروی برمیگردن ، دوش میگیرن بعد صبحونه و اب پرتقال میخورن ،
شیشه میکشن
@sebastin🇮🇷
به قول رهبر اگر ما انقلاب کردیم با خون صد هزار آدم شریف انقلاب کردیم!!
@sebastin🇮🇷
انقد تو این تایم بینتی اذیت شدم که اگه اغتشاشگر ببینم زنده زنده آتیش میزنم
@sebastin🇮🇷
آقا کاش تکلیف ما رو روشن کنید میخوایم تقویم چاپ کنیم
آخرش ۲۲ بهمن سال آینده تعطیله یا نه؟
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
اگه میخواید اغتشاشی چیزی کنید الان وقتش نیست این دهن سرویسا میزنن اینترنت رو ملی میکنن، باید تو
گوش ندادید به حرفم
حتی بله و روبیکا هم قطع کرده بودن
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
❌️ فرق بین مردان و نامردان دراین کلیپ به وضوح دیده میشه بخدا اگر نفهمیم به خودمان ظلم کردیم! @seba
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
0:14
صلواتی بفرستید واسه این اسطورهی تکرار نشدنی
@sebastin🇮🇷