دیگه نه پوست لبی مونده برای کندن ، نه مویی برای ریختن و نه سلامت روانی برای داشتن .
@sebastin🇮🇷
وضعیت اینترنت اونقد خرابه که کافیه یکی از ناوها یه بوق بزنه تا همگی برگردیم روبیکا
@sebastin🇮🇷
واسه هیچکس با دنیا نجنگ اما اگه برای منه اشکال نداره من لیاقتشو دارم
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
هوش مصنوعی بله : @sebastin🇮🇷
یک درصد فکر کنید جواب امتحان هایی که از هوش مصنوعی میگرفتید غلط باشه😂🥲