من میدونم دیگه جنگ هم بشه میندازن گردن من چون همش سرم تو این گوشی کوفتیه
@sebastin🇮🇷
واقعا الان در شرایطی نیستیم که بگیم طرف بره تاریخ بخونه بلکه بفهمه. نمیدونم متوجه منظورم میشید یا نه.
مسائل دیگه تاریخی نیست. شش هفت ماه پیش دیگه مسئله تاریخی نیست
@sebastin🇮🇷
تنها ری اکشن صادقانه سازمان ملل به هر اتفاقی که تو دنیا میوفته: عههه بچه ها دعوا نکنید دیگه عه
@sebastin🇮🇷
با بچهی کوچک که بازی میکنی و در قالب شوخی، یک شیطنتی میکنه و تو دنبالش میکنی که بگیریش و اون با هیجان فرار میکنه و بصورت کنترلشده اجازه میدی فرار کنه، بچه یک حس پیروزی و زرنگی بهش دست میده.
گاهی وقتها گناه که میکنیم احساس میکنیم از دست خدا فرار کردیم...
ولی نه....
@sebastin🇮🇷
آجیل بودن هم سختهها ! فکر کن تخمه ژاپنی باشی بخوای با بادوم هندی درد دل کنی. کی میخواد ترجمه کنه؟
@sebastin🇮🇷