وضعیت عجیببه؛ یکی از همسایهها داره به پنجرهش چسب میزنه اون یکی پردههارو باز کرده داره شیشههارو میشوره.
@sebastin🇮🇷
آقا من 3 تا جوجه با 2 تا کوبیده سفارش دادم
شما 2 تا جوجه با 3 تا کوبیده فرستادی
@sebastin🇮🇷
نه تعارف نکن ترامپ برو هواپیمای برادران رایت رو هم از موزه دربیار بفرست خاورمیانه بیشرف
@sebastin🇮🇷
همزمان که نزدیکان شازده هرروز قرآن آتیش میزنن، پهلوی اومده توییت زده شیعه ها لطفا بیاید از من حمایت کنید.
مذهبی صورتی! بدو که از قافله جا نمونی.
#ازتبیین_تا_قیام
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
همزمان که نزدیکان شازده هرروز قرآن آتیش میزنن، پهلوی اومده توییت زده شیعه ها لطفا بیاید از من حمایت
احتمالا اون حسینیه، مساجد، قرآنها و بیرقهای حسینیهای که تروریستهای پهلوی صهیونیستی در دی ماه بهشون اهانت کردن و به آتش کشیدن هم، متعلق به جمهوری اسلامی بوده نه عالم تشیع و اسلام!
@sebastin🇮🇷
به کجا می رسه آدم
که طرف
ادعا داشت شیعه زیرپرچم هیچکس نمی ره
بجز صاحب الزمان و همه پرچم ها کفرن
بیانیه پهلوی رو منتشر می کنه
خیلی خوبه
رسول خدا(ص) فرمودند: در آخرالزمان از فتنه بدتان نیاید؛ زیرا آن فتنهها منافقان را [رسوا و] نابود میکند.
نامحرمات✍
#ازتبیین_تا_قیام
@sebastin🇮🇷
غمگینم مثل براندازی که تا دیروز به بچه شیعه ها فحش میداد و حالا باید بخاطر حرف پهلوی، خواهر/برادر دینی صداشون کنه
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
غمگینم مثل براندازی که تا دیروز به بچه شیعه ها فحش میداد و حالا باید بخاطر حرف پهلوی، خواهر/برادر
غمگینم مثل براندازی که تا دیروز فحش میداد و الان باید سرود ملی جمهوری اسلامی ایران رو همخوانی کنه
@sebastin🇮🇷