توییت ترامپ:
..It will be a very bad day for that
country and very sadly its people.
اگر من تصمیم به جنگ بگیرم روزی بدی برای ایران و متاسفانه برای مردمش خواهد بود
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
توییت ترامپ: ..It will be a very bad day for that country and very sadly its people. اگر من تصمیم ب
اوضاع یه جوری شده که ترامپ چوب میکنه تو دهن یارو، طرف میگه: حتما دهنم طرفدار حکومت بوده. مرسی عمو ترامپ.
@sebastin🇮🇷
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی توی ماه رمضون لاتی کردنم گل میکنه🤣
@sebastin🇮🇷
از این اخلاق بعضیا که بهشون سلام میدی همینجوری مثل بز نگاهت میکنن و بعد راهشونو میکشن میرن متنفرم.
حالا گربهان که گربهان، دلیل نمیشه.
@sebastin🇮🇷
کلا نماز جماعت کار ریاکارانهای هست نه؟
که چی میاید بیرون از خونه نماز رو اقامه میکنید؟ هدفی جز ریا و تحریک دارید که دین رو از پستو در میارید؟ خدا نباید این همه تاکید میکرد رو این موضوع بنظرم.
این جماعت هم حق رای دارن. خدایا شکرت.
@sebastin🇮🇷
533.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفته بودم شلوارتونو سفت بچسبید عموهای امنیتی بیدارن
اما گوش نمیدید دیگه
چه کنیم
@sebastin🇮🇷
من همه رو میبخشم جز اون شخصی که شایعه کرده بود تو "استخر توپ" مار دیدن
@sebastin🇮🇷
حاجی ناموسا تو که خودت نون و رب میخوری چرا منو از کنار سطل آشغال آوردی خونت؟
@sebastin🇮🇷
- ناوها جواب ندادند رئیس، حالا چیکار کنیم؟
+ گاوها رو ول کنید توی دانشگاهها
@sebastin🇮🇷