eitaa logo
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.5هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
20 فایل
حقیقت تلخ‌تر از گلوله‌س."⚖ ما اینجا درباره همه چی حرف میزنیم "تو سباستین، گاهی حرف حساب مث گلوله می‌خوره وسط قلبت... بدون هشدار." اما تهش یه چیز قشنگه: امید به یه روز بهتر🌅🕊 -کپی؟ نکن دورت بگردم خدمات؟ @tab_sb @MHTN84 در خدمتم #MINAB168🎒💔
مشاهده در ایتا
دانلود
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
❌️ترامپ رسما تیم ملی فوتبال ایران را تهدید کرد!! 👈🏻ترامپ برنده جایزه صلح فیفا: از تیم ملی فوتبال ای
امیر قلعه‌نویی : متولی جام جهانی فیفاست نه هیچ کشوری، کسی نمیتونه تیم ملی رو از جام جهانی کنار بزاره @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
امیر قلعه‌نویی : متولی جام جهانی فیفاست نه هیچ کشوری، کسی نمیتونه تیم ملی رو از جام جهانی کنار بزار
امیر قلعه‌نویی : اگه آمریکا نمیتونه امنیت تیم های جام جهانی رو تامین کنه، اون باید از میزبانی کنار گذاشته بشه @sebastin🇮🇷
‌ سپاه پاسداران: موج ۴۳ عملیات وعده‌صادق۴ علیه پایگاه پنجم نیروی دریایی آمریکا و دیگر پایگاه‌های ارتش تروریستی آمریکا در منطقه و قلب تلاویو شمال اراضی اشغالی، و ایلات به وسیله موشک‌های نقطه زن و سهمگین خرمشهر با سر جنگی دوتنی و قدر چند کلاهکه، عماد با سرجنگی یک تنی و خیبرشکن با سرجنگی یک تنی و پهپادهای انهدامی اجرا شد.🔥🔥 @sebastin🇮🇷
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
بخونیم💔 @sebastin🇮🇷
‌ نکته بسیار مهم اینه که آقامون وقتی به نیروهای مسلح فرموند که به مبارزه ادامه بدن ، اشاره کردن به مطالبه ی مردم یعنی تا این حد مطالبه ی ما مردم مهم هست . مردم عزیز تا زمانیکه ما تو خیابون باشیم جهاد علیه صهیون ادامه خواهد داشت . با قدم هاتون آقا امام زمان رو یاری کنید @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
این قازقولنگ سقوط کرده😎 #نبرد_آخر #سید_علی_خامنه_ای #فتح_خیبر #مرگ_بر_امریکا #رهبر_شهید #مرگ_بر_اسر
اگر زده باشند، دیگه هیچ سوخت‌گیری امنیت نداره! چون سوخت گیر یه هواپیمای خِپِله! قدرت مانور نداره! خصوصا وقتی نازلش میره تو جت، دیگه یه خط مستقیم باید بره! رادار گریز هم نیست! واسه همین اگر موشکی داشتی که مطمئن بودی بردش می‌رسه به اون هواپیما فقط کافیه جاش را بفهمی و تماااام!😂😂🔥🔥 @sebastin🇮🇷
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص): یک فروند هواپیمای سوخت‌رسان آمریکا در غرب عراق مورد اصابت سامانه های پدافندی قرار گرفت و سقوط کرد و همه خدمه آن کشته شدند. @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
اگر زده باشند، دیگه هیچ سوخت‌گیری امنیت نداره! چون سوخت گیر یه هواپیمای خِپِله! قدرت مانور نداره! خ
با زدن سوخت رسان ها،تعداد حمله های دشمن هم کمتر میشه و همنیجوریش هم با بستن تنگه‌ی هرمز دچار کمبود نفت هست و این زدن سوخت رسان رو نباید دست کم گرفت🔥🔥🔥😎 @sebastin🇮🇷
اون ناو ابراهام لینکن رو یادتونه؟ هیچی دوباره فرار کرد این ناو هاشون هم که انقدر فرار کردن حسابش از دستمون در رفته😂😑 @sebastin🇮🇷