ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
⭕️ حضور رئیس جمهور شجاعمون در بین مردم((منظورم از ترس موشک نیست من توقع داشتم مردم بزننش😂)) @sebast
قابل مقایسه نیست با مسئولین ما ولی خب آره خلاصه 🤌🏻💥
@sebastin🇮🇷
وزیر جنگ آمریکا امروز گفت سران ایران در زیر زمین پنهان شدن! حقیقت رو در تصویر ببینید، از رئیسجمهور تا دبیر شورایعالی امنیت کف خیابان.
@sebastin🇮🇷
607K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اصابت موشک های موج ۴۵ با رمز یا صاحب الزمان🔥🔥🔥
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص): یک فروند هواپیمای سوخترسان آمریکا در غرب عراق مورد اصا
فرماندهی سنتکام اعلام کرد هر شش نیروی هواپیمای سوخت رسان سقوط کرده دیشب آمریکا جان باختند🫠🫠
@sebastin🇮🇷
فرمانده نیروی هوافضای سپاه: در شب قدر و به برکت دعای مردم،
۳۰ فروند موشک بالستیک فوق سنگین ۱تنی و ۲تنی به اهداف مشخصی در سرزمینهای اشغالی شلیک شد.
این عملیات، سامانههای مهم پایش هوافضای رژیم را مختل و از بین برد. این سنگینترین بارش عملیاتی علیه رژیم بوده است.
حالا بخش جدیدی از آسمان رژیم در اختیار ماست.🔥🔥🤌
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
🔴پیام عبریِ سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥 به ساکنان سرزمینهای اشغالی: د
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کنایه سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا به آمریکاییها: تعداد نقص فنی، ضربات مغزی خفیف و خوددرگیریهایتان، مدتیست بیش از پیش شده است
🔹دشمنی که مرگ سربازانش را، ضربه خفیف مغزی اعلام میکند، باید هم استیصال در ناو جرالد فورد و آتشسوزی در آن و برجای گذاشتن مجروح در طی خوددرگیری را نادیده بگیرد و اکنون با همین توجیه، انهدام سوخترسانش تحت عنوان نقص فنی عنوان میشود.
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
⭕️ حضور رئیس جمهور شجاعمون در بین مردم((منظورم از ترس موشک نیست من توقع داشتم مردم بزننش😂)) @sebast
اصلا توی یه لول دیگه ایه پزشکیان😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
اصلا توی یه لول دیگه ایه پزشکیان😂😂😂😂😂😂😂😂😂 @sebastin🇮🇷
به خدا که تعارف زده به پزشکیان گفته برسونمت اینم قبول کرده😂😂😂😂😂😂😂😂
پسر الله اکبر به این مردم
سبحان الله به این مردم
دیشب ریختن بیرون
بعدش شب قدر بوده تا سحر تو مسجد و خیابون بودن
صبح ساعت ۹ رفتن راهپیمایی
دوباره الان ریختن بیرون ایشالا تا آخر شب.
خسته هم نمیشن
ماشاالله بهتون
خدا قوت بده بهتون
@sebastin🇮🇷