eitaa logo
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.5هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
20 فایل
حقیقت تلخ‌تر از گلوله‌س."⚖ ما اینجا درباره همه چی حرف میزنیم "تو سباستین، گاهی حرف حساب مث گلوله می‌خوره وسط قلبت... بدون هشدار." اما تهش یه چیز قشنگه: امید به یه روز بهتر🌅🕊 -کپی؟ نکن دورت بگردم خدمات؟ @tab_sb @MHTN84 در خدمتم #MINAB168🎒💔
مشاهده در ایتا
دانلود
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
💢 قالیباف: بلافاصله پس از هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها در کشورمان، زیرساخت‌های حیاتی و انرژی و نفت در س
🛑📸 قالیباف: این آخرین هشدار است نهادهای مالی که بودجه نظامی آمریکا را تأمین مالی می‌کنند، اهداف ما هستند ▪️[اگر] اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا که به خون ایرانیان آغشته است. را بخرید، یعنی حمله‌ای به ستاد و دارایی‌های خودتان را خریداری کرده‌اید. ▪️ما پرتفوی‌های شما را زیر نظر داریم. این آخرین هشدار شماست. @sebastin🇮🇷
شهید طهرانی مقدم: پروردگارا دشمنان خودت را به دست ما مجازات کن @sebastin🇮🇷
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جواد قارایی مستند ساز ایرانی دوربین را زمین گذاشت و سلاح را برداشت تا با نیروهای امنیتی در ایست بازرسی و گشت‌ها شرکت کند. @sebastin🇮🇷
آقا بریم؟ @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
اقا یه بنده خدایی بود میگفت امریکا با یه بمب میتونه کل سیستم دفاعی ایران رو نابود کنه الان کجاست؟ کس
آمریکا الان در به در دنبال ظریف میگرده تا ازش بپرسه اون دکمه که میگفتی چی بود؟ الان خیلی بهش نیاز دارم.🤣🤣 @sebastin🇮🇷
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سطح اطلاعات یه سری‌ها، از وضعیت امنیتی و نظامی هم تقریبا یه چی تو این مایه‌هاست @sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
سطح اطلاعات یه سری‌ها، از وضعیت امنیتی و نظامی هم تقریبا یه چی تو این مایه‌هاست @sebastin🇮🇷
یسری ها هنوز فرق اطلاعات سپاه،با حفاظت اطلاعات سپاه رو نمیدونن بعد تزِ امنیتی_نظامی هم میدن،فالو نکنید یسری هارو😂 @sebastin🇮🇷
ببخشید متوجه نشدم، چی شده که بعضیا یهو نگران کشورهای عربی شدن؟ شما که آریایی هستید، عرب نمیپرسید. اونا هم بعد جنگ بهترش رو میسازن.😂😂 @sebastin🇮🇷
‌‌ ‌‌کاش می‌شد دهن این فامیلمون که تو مهمونی‌های عید تحلیل‌های اینترنشنالی می‌کنه رو مثل تنگه‌ی هرمز ببندم @sebastin🇮🇷
‌‌ ‌‌پزشکیان بیخودی تابسون برق و قطع نمی‌کرد میخواست ما رو برای آینده آماده کنه @sebastin🇮🇷
22.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️پیام مجید واشقانی به مردم ایران ▪️ما در کشتی ایران نشستیم ▪️در نبردی میان فرشتگان میناب و شیاطین اپستین هستیم ▪️آمریکا و اسرائیل در حال جنگ با مردم ایران هستند @sebastin🇮🇷