eitaa logo
صدال
96 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
305 ویدیو
69 فایل
صدال [صدای دانشجوی انقلابی لردگان] نه سیاست از دین جداست؛ نه دانشجو از هر دوی آنها...! کپی‌ واجب‌ است!
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
"مشخصات و مالکیت ماهواره خیام که مالکیت آن در اختیار سازمان فضایی ایران است، با سنجنده‌های دقیق در طیف‌های مختلف، زیرساختی مناسب برای هوشمندسازی بخش‌های گوناگون کشور دارد. ماهواره خیام یک ماهواره سنجش از دور است و تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از این ماهواره از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام و صادر خواهد شد. کاربردها ماهواره خیام یک ماهواره 600کیلوگرمی است که در مدار 500کیلومتری قرار می‌گیرد تا به‌مدت 5 سال از داده‌ها و تصاویر ارسالی آن در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، منابع آبی، معادن و پایش مرزها و مدیریت حوادث غیرمترقبه استفاده شود. شایعات سازمان فضایی ایران تأکید کرده است که شایعات منتشره در خصوص استفاده از تصاویر این ماهواره برای مقاصد نظامی سایر کشورها صحت ندارد و فعالیت‌ها و اهداف این ماهواره صرفاً صلح‌آمیز و غیرنظامی است. همکاری با روسیه برای پرتاب سازمان فضایی ایران و آژانس فضایی روسیه (روسکاسموس) چهارشنبه هفته گذشته، 12 مرداد ماه اعلام کردند که ماهواره "خیام" با مالکیت سازمان فضایی ایران سه‌شنبه، 18 مردادماه با همکاری روسیه از پایگاه قزاقستان پرتاب خواهد شد. این سازمان طی این مدت 3 اطلاعیه را در این زمینه منتشر کرده بود. ایران با توجه به سابقه و کارنامه خود در حوزه پرتاب‌های ماهواره‌ای با ماهواره‌برهای بومی، در تزریق ماهواره‌های زیر پنجاه کیلوگرم به مدار 500کیلومتری زمین موفق عمل کرد و سپس در گام بعدی تزریق ماهواره‌های تا 100 کیلوگرم به مدار 500کیلومتری زمین تا انتهای سال جاری هدف گذاری شد تا در ادامه کار، به امکان تزریق ماهواره‌های 200کیلوگرمی و بیشتر به مدار 500کیلومتری زمین تا پایان دولت سیزدهم برسیم. اما در خصوص ماهواره «خیام»؛ اکنون این ماهواره حدود 600 کیلوگرم وزن دارد و شاید اصلی‌ترین علت همکاری ایران با روسیه در پروژه پرتاب ماهواره "خیام" وزن بیش از نیم‌تنی این ماهواره و نیز درصد بسیار بالای موفقیت پرتابگر سایوز باشد که مراحل ابتدایی و پرتاب خیام به کشور روسیه واگذار شده است. لازم به ذکر است با توجه به ضریب اطمینان بالای پرتابگر سایوز در پرتاب و در مدارگذاری ماهواره ها، بسیاری از کشورهای صاحب چرخه کامل فناوری فضایی که خود توانایی پرتاب ماهواره را دارند نیز از پرتابگرهای روسی استفاده می‌کنند. @sedal313
شهید وحید نومی گلزار (متولد ۱۳۶۱ /تبریز) از کارکنان شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت (پالایش و پخش) بود که به عنوان بسیجی و کاملاً داوطلبانه برای دفاع از حرمین عازم کشورهای سوریه و عراق شد؛این شهید عزیز در دوم آبان ماه سال ۹۴ و در دفاع از حرم امامین عسگرین، مصادف با ظهر عاشورا در «بیجی» عراق به فیض شهادت نائل آمد. @sedal313
https://www.instagram.com/tv/ChADozzjDOH/?igshid=MDJmNzVkMjY=
"برای جذب مردم به این فریضه الهی راه کارهایی لازم است که از آن جمله می توان به: زمینه سازی و ایجاد انگیزه در جوانان برای شرکت در نماز جمعه مانند قبول بخشی از هزینه ازدواج آنان توسط انسان های خیّر، تأسیس صندوق قرض الحسنه ستاد نماز جمعه به منظور پرداخت وام ازدواج به جوانان و تبلیغ گسترده در این مورد،بیان مسائل مهم روز،استفاده از جوانان مومن و متعهد در انتظامات نماز جمعه، گفتن حرف هایی که در خور فهم تمامی اقشار از جمله جوانان و سالمندان باشد،حل اختلاف و رفع مشکلات مردم از قبیل ارزاق، امکانات ازدواج جوانان وکمک به مستمندان در نماز جمعه، کوتاه برگزار شدن سخنرانی ها و خطبه ها می باشد." https://www.hawzahnews.com/news/337046/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%82%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87#:~:text=%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AC%D8%B0%D8%A8%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85,%D9%87%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.
"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم" [ سلام اهالی زمین..🌾 ]
[الهى از نماز و روزه ام توبه کردم به حق اهل نماز و روزه ات توبه این نا اهل را بپذیر..🍃] +علامه‌حسن‌زاده‌آملی ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
صدال
#بوی‌خدایی [الهى از نماز و روزه ام توبه کردم به حق اهل نماز و روزه ات توبه این نا اهل را بپذیر..🍃]
نماز هامون نمازِ ؟! یا ما هم مثل علامه باید توبه کنیم از این نماز‌هایی که ما را به سعادت دنیا و آخرت ختم نمی‌کند! نماز را گفتن به پا دارید؛ و ما فقط نماز را خواندیم! نماز را اگر فرمودند کلید بهشت است، بی شک باید بازدارنده‌ از ترک واجب و انجام حرام باشد! نماز‌هامون نمازِ آیا! ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
آقای امام رضا، سلام‌ُعلیک.. کیفیت حالمان از دوری بی شباهت با کیفیت تصویر نیست! به حرم دچارمان کردی؛ حرم را همیشه چاره ساز ما کن.. +دل‌های‌خیلی‌تنگ.. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
[یا‌ زهرا.. وقتی وارد میدونِ بگومگو میشی، قبل از اینکه دیگران رو آتیش بزنی؛ خودت آتیش می گیری! همه بَحثها،ارزشِ ورود ندارن؛ باید یادبگیری؛ کجاها واردِ بحث بشی... +استاد‌محمدشجاعی ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
صدال
[یا‌ زهرا.. وقتی وارد میدونِ بگومگو میشی، قبل از اینکه دیگران رو آتیش بزنی؛ خودت آتیش می گیری! هم
در یک مکالمه، جلسه، مباحثه، و ... حتّی اگر کاملاً به آنچه می‌گیم، یقین داریم ، اما با یکی از این چهار حالت، روبرو شدیم؛ نباید مکالمه رو، صرفاً برای توجیه کردنِ فرد مقابل، ادامه بدیم ؛ ۱ـ فرد مقابل ما، اساساً موضوعی رو که می‌گیم، به هر دلیلی، ادراک نمی‌کنه! ۲ـ فرد مقابل ما، هیچ تلاشی برای فهمیدن حرف ما، نمی‌کنه ! ۳ـ فرد مقابل، برای فهمیدن حرف ما، مقاومت میکنه! ۴ـ فرد مقابل متوجه موضوع میشه، اما ازپذیرفتنش به هر دلیلی، خودداری می‌کنه! ادامه‌ی این بحث، حتی اگر درمورد بهشتی‌ترین معارف هم باشه، در درون ما، جهنّمی عظیم ایجاد می‌کنه! با رعایت احترام، باید خاتمه‌اش بدیم؛ حتی اگر فرد مقابل؛ عزیزترین فرد ما، و موضوع مورد بحث، کلیدی‌ترین موضوع زندگی او، باشه. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]