eitaa logo
صدال
96 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
305 ویدیو
69 فایل
صدال [صدای دانشجوی انقلابی لردگان] نه سیاست از دین جداست؛ نه دانشجو از هر دوی آنها...! کپی‌ واجب‌ است!
مشاهده در ایتا
دانلود
[الهى از نماز و روزه ام توبه کردم به حق اهل نماز و روزه ات توبه این نا اهل را بپذیر..🍃] +علامه‌حسن‌زاده‌آملی ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
صدال
#بوی‌خدایی [الهى از نماز و روزه ام توبه کردم به حق اهل نماز و روزه ات توبه این نا اهل را بپذیر..🍃]
نماز هامون نمازِ ؟! یا ما هم مثل علامه باید توبه کنیم از این نماز‌هایی که ما را به سعادت دنیا و آخرت ختم نمی‌کند! نماز را گفتن به پا دارید؛ و ما فقط نماز را خواندیم! نماز را اگر فرمودند کلید بهشت است، بی شک باید بازدارنده‌ از ترک واجب و انجام حرام باشد! نماز‌هامون نمازِ آیا! ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
آقای امام رضا، سلام‌ُعلیک.. کیفیت حالمان از دوری بی شباهت با کیفیت تصویر نیست! به حرم دچارمان کردی؛ حرم را همیشه چاره ساز ما کن.. +دل‌های‌خیلی‌تنگ.. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
[یا‌ زهرا.. وقتی وارد میدونِ بگومگو میشی، قبل از اینکه دیگران رو آتیش بزنی؛ خودت آتیش می گیری! همه بَحثها،ارزشِ ورود ندارن؛ باید یادبگیری؛ کجاها واردِ بحث بشی... +استاد‌محمدشجاعی ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
صدال
[یا‌ زهرا.. وقتی وارد میدونِ بگومگو میشی، قبل از اینکه دیگران رو آتیش بزنی؛ خودت آتیش می گیری! هم
در یک مکالمه، جلسه، مباحثه، و ... حتّی اگر کاملاً به آنچه می‌گیم، یقین داریم ، اما با یکی از این چهار حالت، روبرو شدیم؛ نباید مکالمه رو، صرفاً برای توجیه کردنِ فرد مقابل، ادامه بدیم ؛ ۱ـ فرد مقابل ما، اساساً موضوعی رو که می‌گیم، به هر دلیلی، ادراک نمی‌کنه! ۲ـ فرد مقابل ما، هیچ تلاشی برای فهمیدن حرف ما، نمی‌کنه ! ۳ـ فرد مقابل، برای فهمیدن حرف ما، مقاومت میکنه! ۴ـ فرد مقابل متوجه موضوع میشه، اما ازپذیرفتنش به هر دلیلی، خودداری می‌کنه! ادامه‌ی این بحث، حتی اگر درمورد بهشتی‌ترین معارف هم باشه، در درون ما، جهنّمی عظیم ایجاد می‌کنه! با رعایت احترام، باید خاتمه‌اش بدیم؛ حتی اگر فرد مقابل؛ عزیزترین فرد ما، و موضوع مورد بحث، کلیدی‌ترین موضوع زندگی او، باشه. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
✍آیت الله بهاء الدینی«ره» : عرقی که زن زیر چادر میریزد ، سه جا برای او نور می‌شود ۱-درون قبر ۲-در برزخ ۳-در قیامت @sedal313
"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم" [ سلام اهالی زمین..🌾 ]
کشور ما اسلامی هست؛ اما دختر خانمی که پوشش کاملی داره مسخره میشه. اونی که بی حیاست راحته.. مردی که در دوره بلوغ و بقیه دوره‌های زندگیش حفظ میکنه چشم و امیال جنسیش رو از راه غلط، مورد تمسخر قرار میگیره. اما کسی که خیانت به زن و بچش میکنه، کسی که با احساس و جسم یک دختر و زن بازی میکنه راحته و خودش رو بزرگ میدونه و زرنگ! کسی که ازدواج ساده میگیره هم، کسی که نماز میخونه هم، کسی که فی سبیل الله توی مساجد و بسیج و منطقه‌های محروم کار میکنه هم انگ میخوره که شستوشو مغزی شدی و... و خیلی چیزای دیگه که همتون کشیدید بی شک! امروزه به خاطر باور داشتن خدا هم حمله میکنن بهت! فحاشی میکنن بهت و.... اینجا همونجاست که معصوم ما فرمود نگه داشتن ایمان مثل گدازه‌ی آتشین در دسته.. مگه میشه نگهش داشت!؟ آهای جوونی که نگه داشتی ایمانت رو، نگه داشتی حیا رو، حفظ کردی دامنت رو، پای اصل انقلاب موندی و ... به خدایی که جونم تو دستشه قسم، واژه‌ای برای وصفت نیست! ولی هوشیار باش و آگاه، الآن اول کاره! نترس، نلغز، ایمانت رو عملی کن، نزار زبونی باشه، بزار توی دلت شعله‌ی ایمان آتیش بگیره، که بسوزونه قلب جسمت رو حرارتش.. اینجوری میتونیم ثابت قدم باشیم و بعد وسابقون سابقون بشیم. واسه همینه حضرت آقا حکم جهاد تبین دادند.. گرچه چند سال هست این رو فرمودند. رفیق خودت تنها نیستی که کنج خونه‌ای.. قصد دارن که گوشه نشین و خونه نشین بشیم؛ اگر هممون بزنیم بیرون، اون هم با اگاهی و تخصص و بصیرت و تقوا و ... یقینا دلهامون گرم میشه.. امام صادق فرمودند که زمانی امام زمان خواهند اومد، که گروهی از مردم آن زمان باهم یک دل و صادق هستند، برای استفاده از اموال و ... هم نیاز به اجازه هم ندارند و... میدونم گفتنش ساده است و تا عمل یه جهاد نفس بزرگ میخواد یه جهاد نفسی که تا تو دل جامعه نباشی نمیتونی بزرگی و عظمتش رو درک کنی.. و تاثیرش رو ببینی.. یه جهاد نفس از آقا روح‌الله خمینی رهبر کبیر انقلاب ساخت از تک تک چهره‌های مظلوم و خوش سیمای این جامعه شهید ساخت ما شهید زنده میخوایم.‌. شهیدی که توی سن پیری شهید بشه؛ تا دوره جوونیش بشه خدمت، به عشق خدا.. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
صدال
کشور ما اسلامی هست؛ اما دختر خانمی که پوشش کاملی داره مسخره میشه. اونی که بی حیاست راحته.. مردی که د
روز به روز قاسم سلیمانی شدن داره سخت‌تر میشه پس باید سخت‌تر از سخت شد ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
صدال
🌴🌹🕊🥀🕊🌹🌴 گذر کوتاه بر زندگی او در کودکی استعداد زیادی در سوار کاری و تیراندازی داشت با اینکه سواد نداشت اما دنیا و بریتانیای کبیر شگفت زده ، شجاعت این شیر مرد ایرانی شدند . با هجوم بی رحمانه قوای بیگانه در جنگ جهانی اول از شمال شوروی و جنوب انگلیس و .... و دولت بی کفایت و قوای ضعیف محمد علی شاه قاجار فرصت مناسبی برای استعمار ایران بود . ارتش بریتانیا با ۵۰۰۰نیرو به بنادر جنوب هجوم آورد . اما جوانان با غیرتی چون رئیسعلی ۲۹ساله و خالو حسین دشتی با خون خود و افراد انگشت شمار دربرابر ارتش کلاسیک انگلیس از خاک و ناموس ایران دلیرانه دفاع کردند . قوای بیگانه هرگز نتوانست بر این جوانان پیروز شود ۹ماه کل شهر بوشهر در محاصره دلیران تنگستان بود انگلیس مجبور شد ۲۰۰۰۰هزار نیروی کمکی از هند و عراق راهی خلیج همیشه فارس کند اما شبیخون ها و جنگ های پارتیزانی جوانمرد دلوار آنان را ناکام می گذاشت و ارتش کلاسیک شکست های مفتضحانه ای از این شیرمرد ایرانی می خوردند . سپس با بمباران ناجوانمردانه ، روستای دلوار را با خاک یکسان کردند اما باز نتوانستند شیر مردان تنگستان را تسلیم کنند. سرانجام دولت انگلیس به دولت مرکزی قاجار نامه ای داد تا به حکمیت مبلغ ۴۰۰هزار پوند در زمان فقر و گرسنگی مردم ایران به دلاور دلواری پیشنهاد بدهند تا دست از مبارزه بکشد و بگذارد قوای بیگانه انگلیس وارد شیراز و کل ایران بشود ، اما فرمانده جنگ رئیسعلی دلواری گفت ناموس و سرزمینم بهایش خون اجنبی است نه زر و زیور دنیا . فرمانده ۳۲ساله هرگز عقب ننشست و هرگز باج به اجنبی نداد اما بالاخره در یکی از شبیخون ها فردی خود فروخته و نفودی بنام غلامحسین تنگکی از پشت سر پهلوان رئیسعلی دلواری را با سه گلوله به شهادت رساند . پیکر این سردار رشید در نزدیکی حرم امامزاده‌ای در روستای «کله بند» به خاک سپرده شد و بعداً جابجا شد و بدن پهلوان لُر که کاملا سالم بود به وادي السلام نجف منتقل و دفن شد. ۱۲ شهریور ، یاد شیر مردی که زیر پرچم اجنبی نرفت و خون خود را نثار سربلندی ایران کرد گرامی باد . 🌹 🕊 شادی روح و 🥀 @sedal313
31.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | 🔻 به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید رئیس‌علی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس 📍سالروز شهادت شهید دلواری @sedal313