eitaa logo
صدال
96 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
305 ویدیو
69 فایل
صدال [صدای دانشجوی انقلابی لردگان] نه سیاست از دین جداست؛ نه دانشجو از هر دوی آنها...! کپی‌ واجب‌ است!
مشاهده در ایتا
دانلود
31.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | 🔻 به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید رئیس‌علی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس 📍سالروز شهادت شهید دلواری @sedal313
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عمری ست دخیلم به ضریحی که نداری... هفتم صفر سالروز شهادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی عليه‌السلام تسلیت باد🏴 ➖➖➖➖ @sedal313
24.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰چرا بد حجابی چیز خوبی نیست؟!؟ این چند دقیفه رو گوش کن و ببین بعدا بیا بگو "بدحجابی که چیزی نیست"! و چرا گشت ارشاد باید تذکر بده و کلاس آموزشی بزاره؟ @ sedal313
🥀🕊🌷🎋🌷🕊🥀 ۳۱ شهريور ، سالروز شروع از سوي رژيم بعث عراق عليه ، به عنوان آغاز نامگذاري شده است. دوران هشت سال مشروع امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلاي نظام مقدس و حراست از عزّت و شرف اين مرز و بوم، به مثابه يكي از حساسترين و بارزترين برهه هاي راستين اين ملت، همچون نگيني تابناك، تا هميشه ، بر تارکِ حماسه و ايثار و پايداري آزادگان جهان مي درخشد. هفته و یاد و خاطره هشت سال و گرامی باد . @sedal313
🌹🕊🌴🌷🌴🕊🌹 🌹 زخم هایتان یادمان رفت و آرمان هایتان را قاب گرفتیم و سالے یڪ هفتہ هم برایتان یادواره مے گیریم این تمام سهم شماست .. دنیارا باتمـام خوبےهایش براے دنیایےهـا گذاشتید .. 🌹🕊 🕊🌹 🥀 @sedal313🕊🌹
‌⚪️متنی تکان دهنده از وصیت نامه شهید شوشتری⚪️ .... دیروز ازهرچه بودگذشتیم❕ امروزازهرچه بودیم، گذشتیم❗️ آنجاپشت خاکریزبودیم❕ واینجادرپناه میز❗️ دیروزدنبال گمنامی بودیم❕ امروزمواظبیم ناممان گم نشود❗️ جبهه بوی ایمان میداد❕ و اینجا ایمانمان بومیدهد❗️ آنجا درب اتاقمان مینوشتیم یا حسین فرماندهی از آن توست الان مینویسیم بدون هماهنگی واردنشوید❗️ الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم بصیرمان کن تا ازمسیربرنگردیم آزاد(رها) مان کن تا اسیرنگردیم 💠شهدا شرمنده ایم.‌.‌.💠 ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج جهت تعجیل در فرج آقا و شادے ارواح مطهر شـهدا صلوات +وعجل فرجهم @sedal313
🌱هر صبح، یک حدیث🌱 ❣امام زمان (ع): شیعیان ما به اندازه ی آب خوردنی ما را نمی خواهند! اگر ما را بخواهند، دعا می کنند و فرج ما می رسد. @sedal313
🥀🕊🌴🌹🌴🕊🥀 یاد ، افتخارات ، عزت را همه باید نصب‌العین خودشان قرار بدهند ، نگذارید بشوند . شما غفلت کنید ، نیروهای انقلاب غفلت کنند ، نیروهای غفلت کنند ، نفوذیهای دشمن از آن طرف وارد می شوند و چیزی هم طلبکار می شوند . سلامتی و تعجیل در فرج و سلامتی نائب بر حقش 🌹 @srdal313
🇮🇷🌹🥀🇮🇷🥀🌹🇮🇷 دلم "بهشتـی" را مے‌خواهد کہ ساکنانش "شهـدا" هستند گوشه ای کنارشان بنشینم و برای خود " فاتحه ای " بخوانم بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم الحمدلله ‌رب‌ العالمین... 🇮🇷 @sedal313
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طنز جبهه برای دیگران ارسال کنید @sedal313
سلام صاحب ما ، مهدی جان در ابعاد این دلواپسی ها ، دلخوشیم که شما بر بی کسی های ما ناظرید ، برایمان دعا می کنید و در پناه امن حضورتان ، حفظمان می نمایید ... شکر خدا که شما را داریم ... @sedal313