صدال
آخدا، میدونی..
إِنَّ الَّذِينَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُم بِالْغَيْبِ؛
لَهُم مَّغْفِرَهٌ وَأَجْرٌ كَبِيرٌ!
+ملک آیه ۱۲
قشنگ تر از این نمیشود!
که من شرم کنم از آنکه، پیشِ چشمانت، کج بروم!
و تو برای این شرم ؛
هزار بار مرا به سینهات بچسبانی!
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
[روحیهی شهدا را در خودمان حفظ کنیم ..🌱]
+حاجی در حقم ظلم کردی!
ظلم آنها کجا
ظلم ما ها کجا ❗
#هفتهدفاعمقدس ..⚘
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
چقدر آخر این ماه "سخت" و سنگین است
تمام "آسمان و زمین" بی قرار و غمگین است
بزرگ تر ز غم "مجتبی" و داغ رضا
فراق "فاطمه" با خاتم النبیین است
سیاه پوش بیست و هشتمین روز ماه صفر، شانه به شانهی آسمان مدینه می گرییم
شهادت مظلومانه پیامبر صل الله علیه و آله ، امام مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام را خدمت شما تسلیت عرض می نماییم.
@sedal313
صدال
چقدر آخر این ماه "سخت" و سنگین است تمام "آسمان و زمین" بی قرار و غمگین است بزرگ تر ز غم "مجتبی" و د
🌹🌹 شهادت یا رحلت حضرت رسول صلی الله علیه و آله!؟
بررسی اسناد👇👇
◾️▪️یکی از مظلومیتهای حضرت رسول این است که معمولا به کیفیت شهادت ایشان توجه نمیشود. و معمولا میگویند رحلت حضرت رسول !!! قصد داریم در رابطه با کیفیت شهادت و قاتلین آن حضرت اشاره کنیم:
🌹کتابهای سیره و حدیث شهادت رسول خدا بوسیله سم را تایید کرده اند و آن را با احادیث متواتر ذکر کرده اند از جمله:
🌹ابن سعد میگوید در روایتی آمده است: پیامبر ص مسموم درگذشت و شصت و سه ساله بود. این قول ابن عبده است.
📚(المجدد فی الانساب. محمد بن محمد علوی ص۶ )
🌹علامه حلی شهادت رسول خدا را به وسیله سم ذکر میکند.
📚(منتهی المطلب حلی ج۲ ص۸۸۷ )
🌹در کتاب جامع الرواه آمده است: پیامبر ص در مدینه مسموم درگذشت
📚(جامع الرواه محمد علی اردبیلی ج۲ص۴۶۳ )
🌹شیخ طوسی میگوید: رسول خدا دو شب باقیمانده از ماه صفر در سال دهم هجری مسموم درگذشت.
📚(تهذیب الاحکام ج۶ص۱ و بحار الانوار ج۲۲ص۵۱۴ )
🌹بیهقی از عبدالله بن مسعود روایت کرده است که وی گفت: اگر ۹بار قسم بخورم که رسول خدا کشته شده است برایم محبوبتر است از اینکه یکبار قسم بخورم که او کشته نشده است به جهت اینکه خداوند او را پیامبر شهید قرار داده است.
📚 (السیره النبویه ابن کثیر دمشقی ج۴ص۴۴۹ )
🌹حاکم نیشابور کشته شدن رسول خدا را تایید کرده است. آنجا که میگوید: شعبی گفته است: بخدا قسم رسول خدا با سم کشته شدعلی بن ابیطالب با شمشیر کشته شدند و حسن بن علی با سم و حسین بن علی با شمشیر کشته شد.
📚(المستدرک. ج۳ص۶۰ )
🌹ابن مسعود کشته شدن پیامبر در سنه ۱۱ هجری تایید و تاکید کرده است.
📚 (السیره نبویه ابن کثیر ج۴ص۴۴۹ و البدایه و النهایه ج۶ص۳۱۷و۳۲۲ )
🌹رسول خدا ص فرمود: هیچ پیامبری یا وصی او نیست مگر آنکه شهید میشود.
📚 (بصائر الدرجات ص۱۴۸و بحارالانوار ج۱۷ص۴۰۵و ج۴۰ص۱۳۹ )
🌹و همچنین فرمودند: هیچ کس از ما (اهل بیت) نیست مگر آنکه مسموم یا مقتول خواهد بود.
📚(کفایه الاثر-خراز قمی ص ۱۶۲ و وسائل الشیعه ج۱۴ص۲ و بحارالانوار ج۴۵ص۱ و من لایحضره الفقیه ج۴ص۱۷ )
#رحلت_یا_شهادت
@sedal313
#اندکیتلنگر
هر چه روح به خدا نزدیکتر باشد، آشفتگیاش کمتر است؛ زیرا نزدیکترین نقطه به مرکز دایره، کمترین تکان را دارد.
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
💢 #الاغیکهاسیرشد؛
خاطره ای جالب از دوران دفاع مقدس:
💠 در یک منطقه کوهستانی مستقر بودیم و برای جابجایی مهمات و غذا به هر یگان الاغی اختصاص داده بودند.
از قضا #الاغ یگان ما خیلی زحمت می کشید و اصلا اهل تنبلی نبود.
💠 یک روز که دشمن منطقه را زیر آتش توپخانه قرار داده بود، الاغ بیچاره از ترس یا موج انفجار چنان هراسان شد که به یکباره به سمت #دشمن رفت و #اسیر شد!
💠 چند روزی گذشت و هر زمان که با دوربین نگاه می کردیم متوجه الاغ اسیر می شدیم که برای دشمن #مهمات و سلاح جابجا می کرد و کلی افسوس می خوردیم.
💠 اما این قضیه زیاد طول نکشید و یک روز صبح در میان حیرت بچه ها، الاغ با وفا، در حالیکه کلی آذوقه دشمن بارش بود نعره زنان وارد #یگان شد.
🔺الاغ زرنگ با کلی #سوغاتی از دست دشمن #فرار کرده بود.
✍ بازم دم الاغه گرم تا فهمید اشتباه رفته برگشت اما بعضی ها هم هستند که اشتباهی یا عمدی رفتن داخل جبهه دشمن و هنوز هم به دشمن #سواریمیدهند! و قصد #برگشتنهمندارند / #دشمنانخانگی
@sedal313
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزِ مذهبی✋ مراقب باش ولایتت قضا نشه⚠️
#نشر_حداکثری
@seda313
#طنز_جبهه🌱
به شوخ طبعی شهره بود …!😉
یک روز دیدم پوتین هاشو به گردن آویزان کرد و داد می زد :
« کی می خواد #پوتینشو واکس بزنه !»
همه تعجب کردن ! آخه ممد آقا و این حرفا، به گروه خونش نمی خوره!کی متحول شده که ما خبر نداریم .
خیلی از رزمنده ها پنهانی این کارو می کردن اما ممد دیگه علنیش کرده بود.
بالاخره طاقت نیاوردم و از پشت سرش حرکت کردم ببینم چی می شه .🍃
یکی از رزمنده ها که اولین بار اعزامش بود وشاید ایثار رزمنده ها رو شنیده بود اومد جلو گفت :
« من»
ممد هم بلافاصله پوتینشو از گردنش بیرون آورد و گفت :
« پس بی زحمت اینو هم واکسش بزن!»
🔹بی چاره رزمنده خشکش زده بود نمی دونست چی بگه!😁😅
@sedal313