eitaa logo
صدال
96 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
305 ویدیو
69 فایل
صدال [صدای دانشجوی انقلابی لردگان] نه سیاست از دین جداست؛ نه دانشجو از هر دوی آنها...! کپی‌ واجب‌ است!
مشاهده در ایتا
دانلود
✨﷽✨ ✍ دعا کن خدا بهت توفیق بده... 🔹بزرگی می‌گفت: اگر کسی برای درخواست کمک، برای حل مشکلی پیش تو اومد؛ 🔸هرگز نگو: فلانی هم که هر وقت کاری داشته باشه فقط ما رو می‌شناسه! 🔹بلکه بگو: الحمدلله که خدا به من توفیق برطرف‌کردن نیازهای مردم رو عنایت کرده. 👤 امام حسین علیه‌السلام در این باره می‌فرمایند: 🔺برآوردن حاجت و برطرف‌كردن مشكلات مردم به دست شما از نعمت‌های خداوند است نسبت به شما، بنابراین با منت‌گذاری و اذیت آنان، جلوی این نعمت‌ها را نگیرید. 📚بحارالانوار، ج74، ص38 @‌‌‌‌sedal313
❗️ ‌ آیت الله بهجت(ره) : 🍁 هر کس به هر کدام از 14 معصوم محبت داشته باشد ، کارش تمام است. ☘ فقط شرطش این است که محبتش راست باشد. 📙 نکته های ناب ص 74 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @‌‌‌‌sedal313
✨﷽✨ 💠یک شب برای خدا💠 ✍دزدی به خانه احمد خضرویه رفت و بسیار بگشت، اما چیزی نیافت که قابل دزدی باشد. خواست که نومید بازگردد که ناگهان احمد، او را صدا زد و گفت ای جوان، سطل را بردار و از چاه، آب بکش و وضو بساز و به نماز مشغول شو تا اگر چیزی از راه رسید به تو بدهم، مباد که تو از این خانه با دستان خالی بیرون روی.دزد جوان، آبی از چاه بیرون در آورد، وضو ساخت و نماز خواند. روز شد، کسی در خانه احمد را زد. داخل آمد و 150 دینار نزد شیخ گذاشت و گفت این هدیه، به جناب شیخ است. احمد رو به دزد کرد و گفت دینارها را بردار و برو، این پاداش یک شبی است که در آن نماز خواندی. حال دزد دگرگون شد و لرزه بر اعضایش افتاد. 💢گریان به شیخ نزدیک تر شد و گفت تاکنون به راه خطا می رفتم، یک شب را برای خدا گذراندم و نماز خواندم، خداوند مرا این چنین اکرام کرد و بی نیاز ساخت، مرا بپذیر تا نزد تو باشم و راه صواب را بیاموزم. ⚡️کیسه زر را برگرداند و از مریدان شیخ احمد شد. @sedal313
🚨 زنی که با اختیار خودش در ماشین سوخت! ⭕️ خالده ترکی عمران؛ زنی از اهالی بصره عراق. معلم است. در تاریخ ۳ اپریل ۲۰۱۶ در حالیکه با ماشین شخصی خود روانه محل کارش بود، ماشین نزدیک به وی بر اثر کمین، دچار انفجار و حریق می‌گردد و ماشین وی نیز آتش می‌گیرد. خانم خالده درحالیکه لباسش آتش گرفته بود از ماشینش پیاده می‌شود اما بعد از اینکه متوجه می‌شود که لباس تنش در حال سوختن است و جسمش عریان خواهد گشت، راضی نمی‌شود تا جسمش در مقابل مردم عریان گردد، دوباره به طرف ماشینش برمی‌گردد و در را باز نموده داخل ماشین می‌نشیند. یکی از افراد پلیس درحالیکه گریه می‌کرد باصدای بلند فریاد می‌زند که من مانند برادرت هستم، از ماشین پیاده بشو تو را با لباس خودم می‌پوشانم؛ اما وی از پایین شدن امتناع می‌ورزد و ترجیح می‌دهد بسوزد تا مبادا کسی جسمش را ببیند. عراقی‌ها وی را شهیدِ و ، لقب گذاشتند و در میدان هوایی بصره اطراف ماشینش حفاظی کشیدند از وی تندیس ساختند تا یادش جاویدان بماند.  @sedal313
📸 | 🔻دل مـا ... تنگِ همین یڪ لبخنـد و تو در خنده مستانه خود می‌گذری نوش جـانـت ، امّــا ... گاه‌گاهی به دل خسته ما هم‌ نظری ... 💔 @sedal313
💢 شهرِ منتظِر 🔹 مشهد اگرچه دل به قدوم تو بسته بود 🔹 قم، بی‌قرار بر سر راهت نشسته بود ✍️ شاعر: سیّد مصطفی فهری 🌸 23 ربیع‌الاوّل، سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به شهر قم گرامی باد. 📎 📎 🖇 @sedal313
🌱 💠آیت الله کشمیری(ره): هنگام ورود به خانه بعد از سلام کردن و فرستادن صلوات، سوره توحید را بخوانید که فقر را از خانه بیرون می برد. امام على عليه السلام: «هنگامى كه انسان مى‌خواهد وارد خانه‌اش شود بر اهل خانه سلام كند. واگر خانواده‌اى ندارد بگويد: السَّلامُ عَلَينا مِن رَبِّنا وهنگام وارد شدن به خانه سوره توحيد بخواند كه فقر وپريشانى را برطرف مى‌كند. 📚خصال، ج ۲، ص ۴۱۹ @sedal313
آیت الله مجتهدی تهرانی ره: هیچ دعایی را کوچک نشمارید، شاید استجابت در همان دعا باشد.بعد از هر نماز دست خود را بلند کن و حاجت از خدا بخواه. هر کس بعد از نماز یک دعا پیش خدا محل دارد که حاجت بگیرد، آن وقت بلند می شود و می رود. تا نماز خود را خواندی بلند نشو و برو، تعقیبات بخوان، دعا بخوان. همانطور که بادبادک بدون دنباله بالا نمی رود، نماز هم بدون تعقیب بالا نمی رود. بعد از نماز حتما تعقیبات بخوان.بنشین درِ خانه ی خدا و حاجت بخواه. شاید همین امشب دعایت گرفت. انسان باید در گدایی از خدا سماجت کند. خود خدا می فرماید:«اُدْعوُنی اَسْتَجِبْ لَکُمْ» شما بخوانید مرا، من دعایتان را مستجاب می کنم. @‌‌‌‌sedal313
📝 ♨️او می شنود؛ هر روز چند دقیقه ای درد و دل کن با امام زمان! 🔸آیت الله میلانی میفرمودند : هر روز بنشینید یک مقدار با  (عجل‌الله) درد و دل کنید؛ خوب نیست شیعه روزش شب شود و شبش روز شود و اصلاً به یاد او نباشد. بنشینید چند دقیقه ای، ولو آدم حال هم نداشته باشد مثلاً از مفاتیح دعایی بخواند، با همین زبان خودمان سلام و علیکی با آقا کند. 📌به نقل از علامه مجلسی از جانب سیدابن طاووس نقل شده راوی گوید: من به امام هادی (علیه‌السلام) نامه ای نوشته و گفتم اگر انسان بخواهد با امام زمانش صحبتی داشته باشد باید چه کند؟ حضرت در جواب نامه ام فرمودند : هرگاه حاجتی داشتی کافیست لب هایت را حرکت دهی یعنی آهسته و زیر لب با امام زمانت حرف بزنی که جواب به تو می رسد. @sedal313
دم اونی گرم که تو مسجد بهمون یاد داد؛ الکذب الحرام حتی بالمزاح! ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]