eitaa logo
صدال
96 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
305 ویدیو
69 فایل
صدال [صدای دانشجوی انقلابی لردگان] نه سیاست از دین جداست؛ نه دانشجو از هر دوی آنها...! کپی‌ واجب‌ است!
مشاهده در ایتا
دانلود
آیت الله مجتهدی تهرانی ره: هیچ دعایی را کوچک نشمارید، شاید استجابت در همان دعا باشد.بعد از هر نماز دست خود را بلند کن و حاجت از خدا بخواه. هر کس بعد از نماز یک دعا پیش خدا محل دارد که حاجت بگیرد، آن وقت بلند می شود و می رود. تا نماز خود را خواندی بلند نشو و برو، تعقیبات بخوان، دعا بخوان. همانطور که بادبادک بدون دنباله بالا نمی رود، نماز هم بدون تعقیب بالا نمی رود. بعد از نماز حتما تعقیبات بخوان.بنشین درِ خانه ی خدا و حاجت بخواه. شاید همین امشب دعایت گرفت. انسان باید در گدایی از خدا سماجت کند. خود خدا می فرماید:«اُدْعوُنی اَسْتَجِبْ لَکُمْ» شما بخوانید مرا، من دعایتان را مستجاب می کنم. @‌‌‌‌sedal313
📝 ♨️او می شنود؛ هر روز چند دقیقه ای درد و دل کن با امام زمان! 🔸آیت الله میلانی میفرمودند : هر روز بنشینید یک مقدار با  (عجل‌الله) درد و دل کنید؛ خوب نیست شیعه روزش شب شود و شبش روز شود و اصلاً به یاد او نباشد. بنشینید چند دقیقه ای، ولو آدم حال هم نداشته باشد مثلاً از مفاتیح دعایی بخواند، با همین زبان خودمان سلام و علیکی با آقا کند. 📌به نقل از علامه مجلسی از جانب سیدابن طاووس نقل شده راوی گوید: من به امام هادی (علیه‌السلام) نامه ای نوشته و گفتم اگر انسان بخواهد با امام زمانش صحبتی داشته باشد باید چه کند؟ حضرت در جواب نامه ام فرمودند : هرگاه حاجتی داشتی کافیست لب هایت را حرکت دهی یعنی آهسته و زیر لب با امام زمانت حرف بزنی که جواب به تو می رسد. @sedal313
دم اونی گرم که تو مسجد بهمون یاد داد؛ الکذب الحرام حتی بالمزاح! ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
و همانا، بهترین راه مستقیم ترین راه است.. +اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ..🌱
‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درست دقیقه‌ی ۵ و ۴۶ ثانیه رو گوش بدیم❗ از بغض و درخواست دعا، تا تغییر لهجه و .. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱 فرزندم نذر تو! 🔹عاقبت عجیب "نذر مادر مریم(س)" از زبان قرآن 🔸روایت قرآن از لحظه‌ای که حضرت زکریا(ع) در مقابل "نذر یک مادر" کم آورد! @sedal313
✅گویند "حر بن يزيد رياحي" اولين کسي بود که آب را به روي امام بست و اولين کسي شد که خونش را براي او داد. 🔘"عمر سعد" هم اولين کسي بود که به امام نامه نوشت و دعوتش کرد براي آنکه رهبرشان شود و اولين کسي شد که تير را به سمت او پرتاب کرد! ✳️کي مي‌داند آخر کارش به کجا مي‌رسد؟ دنيا دار ابتلاست... 💠با هر امتحاني چهره‌اي از ما آشکار مي‌شود، چهره‌اي که گاهي خودمان را شگفت‌زده مي‌کند. چطور مي‌شود در اين دنيا بر کسي خرده گرفت و خود را نديد؟ ♻️ مي‌گويند خداوند داستان ابليس را تعريف کرد تا بداني که نمي‌شود به عبادتت، به تقربت، به جايگاهت اطمينان کني. 🌹خدا هيچ تعهدي براي آنکه تو همان که هستي بماني، نداده است. ▪️شايد به همين دليل است که سفارش شده، وقتي حال خوبي داري و مي‌خواهي دعا کني، يادت نرود "عافيت" و "عاقبت به خيري‌ات" را بطلبي... ‌ 👤مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی @sedal313
✨﷽✨ ⚠️ تلنگر ✍ از بزرگی پرسیدند فلسفه حرام بودن نگاه به نامحرم چیست؟ 👈 گفت : 👀 میبینی،میخواهی،به وصالش نمیرسی،دچار افسردگی میشوی! 👀 میبینی،شیفته میشوی،عیب هارا نمیبینی،ازدواج میکنی،طلاق میدهی! 👀 میبینی ،دائم به او فکر میکنی،از یاد خــدا غافل میشوی،از عبادت لذت نمیبری! 👀 میبینی،باهمسرت مقایسه میکنی،ناراحت میشوی،بداخلاقی میکنی! 👀 میبینی،لذت میبری،به این لذت عادت میکنی، چشم چران میشوی،درنظر دیگران خوار میگردی! 👀 میبینی،لذت میبری،حب خدا دردلت کم میشود،ایمانت ضعیف میشود! 👀 میبینی،عاشق میشوی،از راه حلال نمیرسی،دچار گناه میشوی! ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌ @sedal313
در مهر ۱۴۰۱ تلسکوپ رصد خانه ملی ایران توانست اولین تصویر خود از کیهان را دریافت کند. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
صدال
در مهر ۱۴۰۱ تلسکوپ رصد خانه ملی ایران توانست اولین تصویر خود از کیهان را دریافت کند. ‌⚘اللهم عجل لو
آدما، آسمان منتظر ماست؛ نگاهش بکنیم... واما اهالی آسمان، چشم ایران قشنگ است نگاهش بکنید...