آیت الله مجتهدی تهرانی ره: هیچ دعایی را کوچک نشمارید، شاید استجابت در همان دعا باشد.بعد از هر نماز دست خود را بلند کن و حاجت از خدا بخواه. هر کس بعد از نماز یک دعا پیش خدا محل دارد که حاجت بگیرد، آن وقت بلند می شود و می رود.
تا نماز خود را خواندی بلند نشو و برو، تعقیبات بخوان، دعا بخوان. همانطور که بادبادک بدون دنباله بالا نمی رود، نماز هم بدون تعقیب بالا نمی رود. بعد از نماز حتما تعقیبات بخوان.بنشین درِ خانه ی خدا و حاجت بخواه. شاید همین امشب دعایت گرفت.
انسان باید در گدایی از خدا سماجت کند. خود خدا می فرماید:«اُدْعوُنی اَسْتَجِبْ لَکُمْ» شما بخوانید مرا، من دعایتان را مستجاب می کنم.
@sedal313
📝 #کلام_بزرگان
♨️او می شنود؛ هر روز چند دقیقه ای درد و دل کن با امام زمان!
🔸آیت الله میلانی میفرمودند :
هر روز بنشینید یک مقدار با #امام_زمان (عجلالله) درد و دل کنید؛ خوب نیست شیعه روزش شب شود و شبش روز شود و اصلاً به یاد او نباشد.
بنشینید چند دقیقه ای، ولو آدم حال هم نداشته باشد مثلاً از مفاتیح دعایی بخواند، با همین زبان خودمان سلام و علیکی با آقا کند.
📌به نقل از علامه مجلسی از جانب سیدابن طاووس نقل شده راوی گوید:
من به امام هادی (علیهالسلام) نامه ای نوشته و گفتم اگر انسان بخواهد با امام زمانش صحبتی داشته باشد باید چه کند؟
حضرت در جواب نامه ام فرمودند : هرگاه حاجتی داشتی کافیست لب هایت را حرکت دهی یعنی آهسته و زیر لب با امام زمانت حرف بزنی که جواب به تو می رسد.
@sedal313
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درست دقیقهی ۵ و ۴۶ ثانیه رو گوش بدیم❗
از بغض و درخواست دعا،
تا تغییر لهجه و ..
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅گویند "حر بن يزيد رياحي" اولين کسي بود که آب را به روي امام بست و اولين کسي شد که خونش را براي او داد.
🔘"عمر سعد" هم اولين کسي بود که به امام نامه نوشت و دعوتش کرد براي آنکه رهبرشان شود و اولين کسي شد که تير را به سمت او پرتاب کرد!
✳️کي ميداند آخر کارش به کجا ميرسد؟
دنيا دار ابتلاست...
💠با هر امتحاني چهرهاي از ما آشکار ميشود، چهرهاي که گاهي خودمان را شگفتزده ميکند.
چطور ميشود در اين دنيا بر کسي خرده گرفت و خود را نديد؟
♻️ ميگويند خداوند داستان ابليس را تعريف کرد تا بداني که نميشود به عبادتت، به تقربت، به جايگاهت اطمينان کني.
🌹خدا هيچ تعهدي براي آنکه تو همان که هستي بماني، نداده است.
▪️شايد به همين دليل است که سفارش شده، وقتي حال خوبي داري و ميخواهي دعا کني، يادت نرود "عافيت" و "عاقبت به خيريات" را بطلبي...
👤مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی
@sedal313
✨﷽✨
⚠️ تلنگر
✍ از بزرگی پرسیدند فلسفه حرام بودن نگاه به نامحرم چیست؟
👈 گفت :
👀 میبینی،میخواهی،به وصالش نمیرسی،دچار افسردگی میشوی!
👀 میبینی،شیفته میشوی،عیب هارا نمیبینی،ازدواج میکنی،طلاق میدهی!
👀 میبینی ،دائم به او فکر میکنی،از یاد خــدا غافل میشوی،از عبادت لذت نمیبری!
👀 میبینی،باهمسرت مقایسه میکنی،ناراحت میشوی،بداخلاقی میکنی!
👀 میبینی،لذت میبری،به این لذت عادت میکنی، چشم چران میشوی،درنظر دیگران خوار میگردی!
👀 میبینی،لذت میبری،حب خدا دردلت کم میشود،ایمانت ضعیف میشود!
👀 میبینی،عاشق میشوی،از راه حلال نمیرسی،دچار گناه میشوی!
@sedal313
صدال
در مهر ۱۴۰۱ تلسکوپ رصد خانه ملی ایران توانست اولین تصویر خود از کیهان را دریافت کند. ⚘اللهم عجل لو
آدما،
آسمان منتظر ماست؛
نگاهش بکنیم...
واما اهالی آسمان،
چشم ایران قشنگ است
نگاهش بکنید...