✅گویند "حر بن يزيد رياحي" اولين کسي بود که آب را به روي امام بست و اولين کسي شد که خونش را براي او داد.
🔘"عمر سعد" هم اولين کسي بود که به امام نامه نوشت و دعوتش کرد براي آنکه رهبرشان شود و اولين کسي شد که تير را به سمت او پرتاب کرد!
✳️کي ميداند آخر کارش به کجا ميرسد؟
دنيا دار ابتلاست...
💠با هر امتحاني چهرهاي از ما آشکار ميشود، چهرهاي که گاهي خودمان را شگفتزده ميکند.
چطور ميشود در اين دنيا بر کسي خرده گرفت و خود را نديد؟
♻️ ميگويند خداوند داستان ابليس را تعريف کرد تا بداني که نميشود به عبادتت، به تقربت، به جايگاهت اطمينان کني.
🌹خدا هيچ تعهدي براي آنکه تو همان که هستي بماني، نداده است.
▪️شايد به همين دليل است که سفارش شده، وقتي حال خوبي داري و ميخواهي دعا کني، يادت نرود "عافيت" و "عاقبت به خيريات" را بطلبي...
👤مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی
@sedal313
✨﷽✨
⚠️ تلنگر
✍ از بزرگی پرسیدند فلسفه حرام بودن نگاه به نامحرم چیست؟
👈 گفت :
👀 میبینی،میخواهی،به وصالش نمیرسی،دچار افسردگی میشوی!
👀 میبینی،شیفته میشوی،عیب هارا نمیبینی،ازدواج میکنی،طلاق میدهی!
👀 میبینی ،دائم به او فکر میکنی،از یاد خــدا غافل میشوی،از عبادت لذت نمیبری!
👀 میبینی،باهمسرت مقایسه میکنی،ناراحت میشوی،بداخلاقی میکنی!
👀 میبینی،لذت میبری،به این لذت عادت میکنی، چشم چران میشوی،درنظر دیگران خوار میگردی!
👀 میبینی،لذت میبری،حب خدا دردلت کم میشود،ایمانت ضعیف میشود!
👀 میبینی،عاشق میشوی،از راه حلال نمیرسی،دچار گناه میشوی!
@sedal313
صدال
در مهر ۱۴۰۱ تلسکوپ رصد خانه ملی ایران توانست اولین تصویر خود از کیهان را دریافت کند. ⚘اللهم عجل لو
آدما،
آسمان منتظر ماست؛
نگاهش بکنیم...
واما اهالی آسمان،
چشم ایران قشنگ است
نگاهش بکنید...
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اومدیم یک کاری که تو ژاپن خیلی طبیعی و خوب محسوب میشه اینجا پیاده کنیم یه قهر و دعوایی راه افتاد !
⬅️ بعضیا هستن اگه پولدارم بشن بازم مشکلات اقتصادیشون حل نمیشه❗️
استاد حسن رحیم پور ازغدی
#دین_به_معنای_واقعی
#حرف_حساب
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
#پایِدرسِدل
خیلیازبدخلقیهاوناراحتیهایآدمها
مالایناستکهعاشقنیستند.
عشقانسانرامهربانمیکند؛
آدمعاشقاگرمحبتشواقعا
عمیقباشد،
احساسمیکندبههمهچیزرسیده
است
وبجایپرداحتنبهعیوبدیگرانبه
حُسنمعشوقخودمیپردازد؛
وغرقلذتبردن
ازمحبوبمیشود.
آدمعاشقدلسیراست🌱
+استادپناهیان
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]
صدال
وقتی موتور جستوجوی گوگل تبعیض قائل میشه! آیا با همین یک عکس، نمی شود به دشمن بودن آنها با کشور ایر
و حالا موتور جستوجوی ایرانی (ذرهبین)
لطفا به خاطر امنیت خودتون و خانوادههاتون، کمی تامل کنید!🤌
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
[ @sedal313 ]