eitaa logo
صدال
96 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
305 ویدیو
69 فایل
صدال [صدای دانشجوی انقلابی لردگان] نه سیاست از دین جداست؛ نه دانشجو از هر دوی آنها...! کپی‌ واجب‌ است!
مشاهده در ایتا
دانلود
حاج قاسم یه جا گفته بود فتنه ای خواهد شد که همه شهیدان حسرت اون دوران رو بخورند که دوباره جان بدهند!! -این روز‌ها اول راه است رفقا، ثابت قدم باشیم🌾 ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
ما با کرم و گاو یکی نیستیم❗ ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
من کاری به مسئول و غیر مسئول ندارم، اونا هم خودشونن و خدتی خودشونگ؛ ولی میگم ماهایی که ادعای انقلابی بودن داریم باید مثل قلب واسه این انقلاب کار کنیم! قلب یه دقیقه هم بیکار نمی‌مونه..! راستی،این روز‌ها چه قدر روشنگری و تبیین کردیم!؟ ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
تروریست رایانه‌ای را ...❗ ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
یه بوم و دو هواست😒 مظلوم پیام رسان وطنی.. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راه کار به سبک بابا علی❤️ قربونت برم خدا... ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
[حیا، جهاد چشمانش بود..🪴]
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از قدیم راهشون همین بود(: ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرگ بر گلوله‌ای که زورش به عقیده نرسید و نشست روی سینه.. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]
مردی که پسر ۸ ساله‌اش مقابل چشمانش در شاهچراغ شهید شد! 🔹پدر خانواده می‌گوید: از سیرجان با خانواده آمدیم. بچه‌ها را جلوی ضریح گذاشتم، گفتم دست‌تان را بگذارید روی پنجره‌های ضریح آقا، به گوشی نگاه کنید من عکس بگیرم. 🔹یک‌دفعه صدای جیغ و داد همه‌جا را برداشت. فقط جیغ و این‌که می‌شنیدم فرار کنید. گیج شدم، نمی‌دانستم چه شده تا این‌که صدای تیراندازی نزدیک‌تر شد. بچه بزرگم ۸ سالش بود؛ دستش را گرفتم و پسر کوچکم را هم بغل کردم و دویدیم. رفتیم پشت یکی از کولر ایستاده پناه گرفتیم. 🔹بچه‌ها را خواباندم روی زمین و خودم را انداختم رویشان تا تیر نخورند. آن نامرد ما را دید و شروع به تیراندازی کرد. هی داد می‌زدم نزن بچه‌ است، نزن! ولی کارش را کرد. پسر بزرگم یک لحظه سرش را از زیر بدن من بالا آورد ببیند چه شده که تیر خورد و... 🔸پرسیدم توانستی آخرین عکس را از پسرت بگیری؟ بغض هر دویمان ترکید...
༻﷽༺ ره باز کنید، دلبری آمده است بر شیعه امام دیگری آمده است در مطلع هشتم ربیع الثانی میلاد امام عسکری آمده است 🌷میلاد امام حسن عسکری(ع) مبارک @sedal313
ام حسن عسکری‌علیه السلام‌فرمود: از ادب و اخلاق انسانی و اسلامی نیست که در حضور شخص مصیبت دیده و غمگین، اظهار شادی و سرور کند. ‌⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘ [ @sedal313 ]