هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود خدا بر حافظان امنیت که در لحظه خطر هم به فکر نجات جان کودک هستند
شیر مادر حلالتون ❤️
@BisimchiMedia
جوانی با قصد مزاحمت به یک دختر پیام داد: ممکن هست خود را معرفی کنید؟
دختر گفت: بله چرا ممکن نیست ؟؟؟
من حواء هستم که با تو از یک خاک آفریده شدم تا اذيّتم نکنی و فراموش نکنی قطعه ای از وجودتم...
من هدیه الهی هستم که به تو ارزانی شد تا بعد از خروج از بهشت تنها و افسرده نباشی، وقتی دنبال همدم بودی مونس تنهائی تو شدم،
من مادر ، خواهر ، دختر ، همسر و دوشيزه شدم تا پاسدار کيان خانواده ات باشم.
من سوره نساء ، مجادله ، نور ، طلاق ، مریم ، هستم!
من همانم که وقتی مادر شدم بهشت در زير پايم قرارمیگيرد.
من همانی هستم که نصف میراث ات را برایم تعیین کرده اند نه بابت کسرشأنم بلکه، برای اینکه مسؤليت تمام هزینه و امورمالي ام را تو عهده دار هستی.
من همانی هستم که پیامبر ﷺ فرمود: شما راسفارش میکنم به زنان نیکی کنید؛
من همانی هستم که خداوند به او فرمود: «و بخور و بنوش و ديده روشن دار»
من همانیم که اگر زن صالحی باشم از هزار مرد غیر صالح بهتر و با ارزش تر می شوم.
🔴 اگر شما به دنبال لهو و ... هستید پس به صفحات لهو و لعب بروید.
🔵 من و دختران امثال من برای
اعلا کلمة الله،
و نشر فضایل رسول الله ﷺ وائمه اطهارعلیه السلام
و برای اصلاح کسانی که نفسشان را به شیطان فروخته اند
📲 به شبکه های اجتماعی وارد می شویم ...
❓ حالا برادر شما که هستيد؟
جوان در دو جمله پاسخ داد:
من توبه کننده بسوی اللّه هستم
آفرین به پدر و مادری که تو را اینگونه تربیت نموده اند(🌹)
❤اللهم صل علی محمد وال محمد ❤️
@sedal313
بسیارزیبا راجع به اربعین
يك نفر میگفت اربعین قیامت است ، ازدحام است ، نمیشود زیارت بکنی...
و من با خود فکر می کردم
اولا که می رویم که شلوغش کنیم و بعد کسانی که قیامت به سمت حسین(ع) می روند بی گمان اهل بهشتند
اگر قیامت هم به ما اجازه دهند به سمت حسین(ع)حرکت کنیم بهشت را حسینیه می کنیم.
کاش قیامتمان اربعین باشد و اربعینمان قیامت.
يك نفر میگفت اربعین را به یک پیاده روی زنانه تبدیل نکنید، شکوه اربعین به یک حرکت مردانه است.
و من با خود فکر میکردم حرکت اربعین به دست زنانی جاری شد که مردانه حرکت کردند و مردانه شکوه حسین را در دل اربعین برافراشتند
🌹اربعین حرکت انسان به سمت انسان است فارغ از جنسیت و سن و رنگ و...
يك نفر میگفت اربعین همین جاست اربعین در خانه های فقراست بروید خانه فقرا موکب بزنید.
و من رفتم و دیدم فقرا خانههایشان را به عشق حسین رها میکنند و می روند کربلا تا پرچم اربعین را به پا کنند چگونه اربعین درخانه های فقراست؟ در اربعین هم اصل ضیافت دادن ها مال فقراست ...
يك نفر میگفت اسرای کربلا با اسب به کربلا بازگشتند پیاده نروید ، عصر تکنولوژی ست!
و من با خود فکر می کردم یا از کربلا پیاده می روی تا حسین (ع) را در کوفه و شام زنده کنی یا باید پیاده به کربلا برگردی تا حسین (ع) را درقلبت زنده کنی ،با این پیاده رفتن هاست که گستره حسین(ع) قدم قدم عالم را فرامی گیرد
برای ما که سوار دنیا شده ایم و از حسین (ع) فاصله گرفته ایم لازم است تا پیاده شویم و قدم به قدم به اصل خویش باز گردیم
🌹عشق حسین قلب هارا آرام فتح می کند
یک نفر میگفت عراق یک روز دشمن ما بود ، نروید خون شهیدان پایمال نشود.
و من با خود فکر می کنم خون کدام شهید پایمال می شود؟ همان که پشت لباسش می نوشت : اللهم ارزقنا زياره کربلا؟
جنگ ما با بعثی ها و صدام بود نه با محبين حسین ع.
يك نفر میگفت پیاده روی اربعین را حکومتی ها ساختند...
و من با خود فکر می کنم زینب(س)به کدام حکومت متصل بود که از شام تا کربلا را پیاده آمد
جابر بن عبدالله انصاری اهل کدام حکومت بود که پیرمرد مجبور بود پیاده به سمت حسین بشتابد.
علمای بزرگ شیعه،مردانی که اسمشان کافیست برای استناد، وابسته به کدام حکومت بودند که راه میافتادند پیاده، شبانه، از نخلستان ها پنهانی خود را به حسین (ع) میرساندند.
راست می گویند اربعین یک حرکت حکومتیست و آن هم حکومت حسین (ع)است که زن و مرد و پیر و جوان را از سرتاسر دنیا جمع می کند و به کربلا میرساند.
خيلي ها خیلی چیز ها می گویند ...
بگذار بگویند این ها یا نمک گیر نشده اند یا اهل نمک خوردن و نمکدان شکستن هستند ...
🤚تا مقصدتان اباعبدالله است در راهتان شک نکنید
@sedal313
سلام بزگواران برای بنده خدایی حمد شفا قرائت کنید تو ای سی یو هستند.
عاجزانه ازتون میخوام براشون بخونید مطمئنا قلب شما پاک هست و خدا شفاش میده😭
انگار بین زائرانت جای مانیست
امسال هم گویا نصیبم کربلا نیست
آخر چه خاکی باید از این غم به سر کرد
هجرا ن برای عاشقان کم از بلا نیست
جامانده ها راهی به جز گریه ندارند
جز اشک بر درد فراق ما دوا نیست
رفتندو ما ماندیم با قلبی شکسته
آری شکستن هم یقینا بی صدا نیست
ما از حرم دوریم اما دل که داریم
بُعد مسافت مانع دلداه ها نیست
از دوست هر چه میرسد نیکوست اما
ای دوست مارا طاقت این ابتلا نیست
🔸شاعر: محمد جواد مطیع ها
▪️اربعین حسینی بر شما عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام تسلیت باد
@sedal313