eitaa logo
صدای مردم
1هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
1.4هزار ویدیو
61 فایل
در این کانال مطالبات مردمی،گزیده اخبار، کلیپ ها و مطالب تولیدی و ویدئوهای مربوط به پویش های مردمی قرار می گیرد. تبادل و تبلیغ نداریم در حال حاضر ...آیدی ارتباط با ادمین @abpoom
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شکوه زن و زنانگی
❌پاسخ به یک شبهه که سال گذشته و پیش از اغتتشاشات توسط مهدی نصیری در روزنامه شرق مطرح شده بود مهدی نصیری در یادداشتی در روزنامه اعتماد عنوان داشته است: (( : چند سال پیش در سفری به لبنان، در موزه نظامی و جنگ ۳۳ روزه حزب الله با اسرائیل حضور یافتم و شاهد حضور بانوان بی حجاب و بعضا کمی عریان بودم. از مسئول موزه پرسیدم محدودیتی برای ورود خانمهای بی حجاب ندارید؟ گفت: ابدا. سید حسن و حزب الله مانع حضور هیچ کسی با هیچ پوششی در اینجا نمی شوند. در هتل محل اقامت در بیروت هم که متعلق به موسسه مرحوم آیت الله سید محمد حسین فضل الله (حامی حزب الله) بود، هیچ محدودیتی برای حضور بانوان بی حجاب وجود نداشت. حزب الله لبنان تحت تاثیر آموزه ها و سلوک تربیتی آیت الله سید موسی صدر با تنوع عقیدتی و سبک زندگی در لبنان به راحتی کنار آمده است و در عین حال ظرف سال‌های اخیر بر تعداد محجبه های لبنانی به خصوص در میان شیعیان افزوده شده است. در این میان پرسش قابل طرح از حزب الله ایران و نظریه پردازان آن و اتاق فکر حجاب الزامی و اجباری این است که این دوگانگی بین ایران و لبنان را در حالی که حزب الله مرجع دینی و سیاسی خود را آیت الله خامنه ای می داند، چگونه توجیه می کند؟ آیا حکم شرعی حجاب در این دو کشور متفاوت است؟ چطور سید حسن نصر الله می تواند حکم به آزادی حجاب در موسسات اختصاصی حزب الله بدهد و هرگز شیعیان لبنان را علیه زنان بی حجاب تحریک نکند اما در ایران چنین امری غیر مجاز و نامشروع است و سالهاست که مساله حجاب یکی از عوامل دوقطبی سازی و تشتت و تنفر اجتماعی در ایران شده است؟ )) پاسخ به این شبهه بسیار ساده است اصلا لازم نیست کسی چیزی را توجیه کند ما با دلایل منطقی و عقلانی پاسخ می دهیم. این مقایسه از پایه و اساس غلط است چرا؟ چون ایران حکومت اسلامی دارد و جمهوری اسلامی بر پایه ی مبانی اسلامی بنا شده است اما حزب الله لبنان فقط یک گروه است در کشور لبنان. در واقع در لبنان حکومت اسلامی برقرار نیست که آنجا قوانین کشور لبنان براساس اسلام بنا شود! پس اساسا حزب الله بخواهد هم نمی تواند قوانینی در این مورد در کشور لبنان قرار دهد! دولت لبنان از سه گروه مسیحیان، مسلمانان سنی، و مسلمانان شیعه تشکیل می شود. رئیس جمهور از بین مسیحیان، نخست وزیر از بین مسلمانان سنی مذهب و رئیس پارلمان لبنان از بین شیعیان انتخاب می شود. سایر مسئولیت های ریز و درشت نیز به همین شکل بین مذاهب مختلف در لبنان تقسیم شده است. بنابراین لبنان نه دولت اسلامی دارد، نه مجلس اسلامی و نه قانون اساسی ای بر مبنای اسلام. پس حزب الله بر کدام مبنا و اساس می تواند چنین قوانینی در کشور لبنان برقرار کند؟ وقتی حکومت غیراسلامی است اگر حزب الله چنین کاری هم می کرد حکومت لبنان با او برخورد کرده و جلویش را می گرفت. اما وقتی حکومت اسلامی برقرار است، نسبت به حرام و حلال ها و دستورات الهی وظیفه شرعی و قانونی دارد و اساسا حکومت اسلامی بنا شده تا قواعد اسلامی و الهی را برقرار کند. همانطور که در زمان پیامبر و حضرت علی علیه السلام تمام کسانی که در سیطره ی حکومت اسلامی بودند باید قوانین اسلامی را رعایت می کردند حتی اگر غیرمسلمان بودند. وقتی امام خمینی قیام کردند، در جامعه ی ایران بی حجابی و انواع فسادها رایج بوده و وجود داشت اما امام خمینی آن زمان می توانستند قانون بگذارند که زنان بی حجاب سر کار نروند یا زنان بی حجاب در جامعه حاضر نشوند؟ خیر. امام می توانستند فتوا دهند، حکم شرعی را بیان کرده و امر به معروف و نهی از منکر کنند اما چون حکومت دست شاه بود نمی توانستند قوانین کشور را براین اساس قرار دهند اما بعد از انقلاب امام دستور می دهند که زنان با حجاب سرکار حاضر شوند چرا؟ چون بعد از انقلاب حکومت اسلامی برقرار شده و حالا می توانند و وظیفه دارند قوانین را براساس اسلام تنظیم کنند. اگر قرار باشد مبنای حکومت اسلامی در برخورد با حرام همان مبنای حکومت های غیراسلامی باشد پس اصلا حکومت اسلامی چه معنایی دارد؟ اگر قرار باشد، شرابخواری، بی حجابی، قمار و سایر حرام ها هر کدام با چنین توجیهاتی در جامعه برقرار شوند پس اصلا لزوم وجود حکومت اسلامی و الهی برای چیست؟
مهدی نصیری در ادامه عنوان داشته است: (( اگر شرایط و مصلحت ویژه ای عامل این مدارا و پذیرش تکثر سبک پوشش و زندگی در لبنان است، چرا در ایران چنین نباشد؟ ادله و شواهد بسیاری بر سیاسی - و نه شرعی - بودن نحوه برخورد با مساله حجاب در ایران است. اگر پای شرع در میان بود، حد اقل نباید حجاب زنان اهل کتاب و اقلیت‌های دینی و نیز توریست‌ها و زنان مسن، اجباری بود. ضمن آن که باید با بی حجابی و شل حجابی در انتخابات‌ها و راهپیمایی ها و برخی تجمعات انقلابی نیز برخورد می شد و نه آن که بر عکس در گزارش‌های سیما به عنوان سندی بر حمایت اقشار گوناگون مردم از نظام منعکس می گشت. متاسفانه بوی سیاسی کاری و محوریت قدرت و سلطه طلبی سیاسی و اجتماعی و سوژه سازی برای انحراف افکار عمومی از بحران‌های بسیار حادی که کشور با آن روبروست، از این بساط گشت ارشاد و گسیل ون به میادین متصاعد است و همین امر موجب انزجار بیشتر مردم و حتی قشر وسیعی از زنان کاملا محجبه از این پروژه سرکوب و انحراف اذهان است و کاربرد مهم آن برای اقلیتی بسیار محدود است که نظام باید پیوسته مشتهای گره کرده آنان را در دفاع از حکمرانی فشل و ناکارآمد و آغشته به انواع مفاسد خود بسته نگه دارد و به آنان چنین وانمود کند که با دغدغه دینی در حال ستیز با استکبار جهانی و عوامل داخلی آن هستیم. )) اینکه مهدی نصیری حجاب و قوانینش را یکی از عوامل دو قطبی و نفرت پراکنی در جامعه عنوان داشته است، یکی از شبهات دیگری است که اتفاقا خودشان به آن در این یادداشت پاسخ داده اند. ایشان اشاره داشته اند که در راهپیمایی ها و مراسم های انقلابی با زنان بد حجاب برخورد نمی شود و آنها را به عنوان سندی در حمایت اقشار مختلف از نظام معرفی می کنند. حال سوال اینجاست اگر حجاب عامل دو قطبی و نفرت پراکنی است چرا این زنان با پوشش های این چنینی در چنین مراسم هایی حاضر می شوند و چرا وقتی حاضر می شوند افراد مذهبی با آنها برخورد نمی کنند؟ با محاسبه ی ایشان احتمالا باید چنین مراسم هایی صحنه ی بزن بزن مردم با هم می شد، پس نفرت و دو قطبی ای که اشاره می کنند کجا رفت؟ دلیلش این است که در حقیقت جامعه این دو قطبی ها وجود ندارد و مردم همانطور که در این مراسم ها کنار هم قرار می گیرند در سایر ابعاد جامعه نیز کنار هم هستند. تذکر و امر به معروف و نهی از منکر را هم با خوشرویی انجام می دهند. حقیقت جامعه چهار عدد فیلم سرزبان افتاده که بیشترش هم ساختگی است نیست همین تصاویر است که مردم در آن کنار هم قرار می گیرند و نسبت به هم دلسوزانه و متعهدانه رفتار می کنند. دو قطبی ها را آن سیاست مدارانی که از این مباحث دنبال ماهیگیری هستند به وجود می آورند، آنهایی که سود برد و باختشان در ساختن دو قطبی و دمیدن در آن است. آن سیاست مدارانی که دوست دارند مردم را سرگرم این بازی ها کنند تا حواسشان به سیاست ها و اعمال دولت ها نباشد. اما شبهه ی دیگر که در این یادداشت به آن اشاره شده نیز یکی از شبهات نخ نمای دیگر است که بارها به آن پاسخ داده شده است. اگر در جامعه در هر بعدی فساد هست. فساد سیاسی، فساد اقتصادی و هر نوع فساد دیگر دلیل بر این نمی شود که ما سایر ابعاد جامعه را رها کنیم یا سایر احکام الهی را زیر پا بگذاریم تا اول آن فسادها و خطاها رفع شود. چنین استدلالی مثل این است که پلیس بیانیه دهد، لطفا کسانی که موبایل و پول هایشان دزدیده شده به پلیس مراجعه نکنند چون پلیس باید اول ماشین دزدها را دستگیر کند و هر وقت ماشین دزدها همگی دستگیر شدند آن وقت به جیب بردی و دزدی موبایل می رسیم!به هر چیزی باید سر جایش رسیدگی شود و حرام کوچک و بزرگ نداریم. سایربندی کردن حرام ها فقط راهی مغلطه آمیز برای کوچک جلوه دادن حرام و خطا است. ایشان در جایی از یادداشت عنوان داشته اند رهاسازی مساله حجاب در لبنان باعث افزایش محجبه ها شده! پس با توجه به استدلال ایشان، وجود حجاب و قوانینش باعث بی حجابی می شود و عدم وجود حجاب و قوانینش باعث افزایش حجاب. اما سوال اینجاست چرا در اروپا و آمریکا که وضعیت حجاب و پوشش سالهاست رها است همه محجبه نشده اند و برعکس مدل های رفتاری نامناسب و هنجارشکنی روز به روز در آنجا بیشتر شده است؟ یا چرا قبل از انقلاب که بی حجابی در ایران بود زنان بی حجاب بخاطر رها بودن این مساله به حجاب روی نیاوردند؟ تازه مدل مطلوبی که این آقایان در نظر دارند در سایر کشورها از غرب تا شرق امتحان پس داده و رفوزه شده است پس بنا به کدام موفقیت چنین ایده های پیش پا افتاده و استدلال های دم دستی ای می کنند؟ کدام خوشبختی یا زندگی ایده آل از این دیدگاه سهم زنان و مردان شرق و غرب شده که ایرانی ها از آن جا مانده اند؟ بیدارباش/صدای مردم ف.مرتضویان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 شبکه ورزش برنامه کادر فنی ساعت 19 نمایش تمرینات کبدی بانوان با بلیز شلوار و شورت و ساپورت! عادی سازی پوشش های نامناسب و حداقلی به عنوان حجاب در صداوسیما پروژه ای که از عصر جدید شروع شد... گویا عصر جدید معناش همین بود!!!!! تماس بگیرید با صداوسیما 162 اعتراض کنید به دفتر مراجع و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم تماس بگیرید اطلاع بدین بگید به اسم ورزش صداوسیما در حال ترویج چنین پوشش هایی است پس چه چیزی بدحجابی و حجاب حداقلی به حساب میاد از نظر اینها؟ گفته شده بود با مانتو هم میشه با حجاب بود آیا با بلیز شلوار، شلوارک و جوراب یا شورت و ساپورت هم میشه با حجاب بود!؟! آیا اینها باید در جامعه ترویج بشه!؟پس به نظرتون مانتو کوتاه و جلوبازم خیلی خوب بوده که سالها برای رفعش تلاشی نکردین! بعد ما توقع داریم اینا برن حجابو تو نمایش خانگی و سینما درست کنند! اصلا ما نمیدونیم حجابی بهش معتقد هستن محدوده اش چیه که نمایش چنین تصاویری به نظرشون مناسب و خوبه!!! مسئولین اینطوری میخوان مشکل حجاب رو حل کنند!؟شکستن حریم ورزش بانوان ظلم به بانوانه! به ویراستی رئیس صداوسیما هم برید بگید که با نمایش این پوشش ها میخوان حجاب مناسب رو ترویج کنید!؟! واقعا کار به کجا کشیده که نمایش این تصاویر و پوشش ها به عنوان زنان الگو و موفق برای صداوسیما و رسانه ها عادی شده!؟ چرا تعریف از پیشرفت زن شده چنین تصاویری!؟! 👆🏻👆🏻👆🏻❌❌❌
162_۲۰۲۳۰۸۰۱_۱۸_۴۹_۰۱.aac
1.01M
تماس مردم با صداوسیما 162 برای انتقاد به پخش تصاویر ورزش کبدی بانوان... و پاسخ عجیب اپراتور صداوسیما!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی ۲۰ سال پیش رهبر انقلاب: ⁉️طرح و برنامه ویژه دشمن در ترویج بی‌حجابی، برهنگی و بی بندوباری اخلاقی در جامعه، و در نهایت مغلوب کردن کشور با یک حمله نظامی مختصر به خاک ایران
🔥شمشیرکشی دیجیتالی علیه 🔻اقتصاد دیجیتال بدون وجود حکمرانی دیجیتال و سیاست گذاری متناسب با بوم و فرهنگ ملی به جای اینکه _اقتصاد_ملی باشد، برخلاف تبلیغات اغوا کننده در زمینه اشتغال و و ارائه خدمات، هم به اقتصاد عموم مردم ضربه می‌زند هم به فرهنگ اجتماعی. 🔻شمشیر کشیدن برخی از سردمداران اقتصاد دیجیتال بر علیه اسلام و مردم مسلمان در و تلاش های اخیر برای تنفس مصنوعی برای احیای مجدد آن، هشدار بسیار مهمی است که نمی‌توان از کنار آن با خوش خیالی و ساده انگاری گذشت. 🧨هشدار❗️ 🔻با ورود چارگون به بازی ضد امنیتی طراحی شده توسط کثبف ترین سرویس های ضد ایرانی، تقریبا نقشه اصلی را بتوان حدس زد. 🔻به عبارت دیگر پس از عملیات دیجیکالا، طاقچه و ازکی و ... که بر روی ارائه خدمات «فرد محور» متمرکز بودند، فاز دوم بر روی خدمات «سازمان محور» متمرکز شده که چارگون که سامانه مکاتبات اداری است یکی از نمادهای مهم آن است. به نظر می‌رسد فاز سوم، احتمالا بر روی خدمات «گروه محور» اقدامات تخریبی انجام خواهد داد. 🔻سامانه‌های تغذیه دانشگاه ها، خدمات آموزشی مانند انتخاب واحد و ثبت نمره در دانشگاه‌ها و مدارس، سامانه های حقوق و دستمزد، سایت های اطلاع رسانی حاکمیتی و ... نمونه‌ای از خدمات گروه محور هستند که تقریبا به طور کامل توسط شرکتهای خصوصی راه اندازی و پشتیبانی می‌شوند. 🔸پ.ن۱: این هشدار به معنی متهم کردن همه شرکتهای خدمات دهنده دانش بنیان نیست بلکه ناظر به معدودی شرکتهایی است که با مکیدن ثروت ملی، سودای خیانت دارند. 🔸پ.ن۲: نظارت بر حسن انجام وظایف مدیریت های فاوای دستگاهها، آپا ، مسئولان ملی، استانی و دستگاهی پدافند غیر عامل، در کنار بازنگری حقوقی و فنی همه قراردادهای مربوط به دریافت خدمات و تعریف اضطراری کاملا ضروری است. 🔸پ.ن۳: پیش بینی لازم برای حمایت مناسب از شرکتهای عمل کننده در چارچوب قانون و همچنین کامل اموال شرکتهایی که وارد بازی خیانت ملی می شوند بسیار حیاتی است. 🔸پ.ن۴: به احتمال زیاد تعداد زیادی زنان کشف حجاب کرده در تصاویر منتشر شده از این شرکت‌ها با گروکشی‌های خاص و تهدید به اخراج مجبور به این اقدام شده‌اند که بر انجام بررسی‌های لازم می‌تواند روشن کننده حقایق و احقاق حق افراد تحت فشار قرار گرفته باشد. 🔸پ.ن۵: قطعاً این طراحی هم مانند دیگر طراحی‌های پیچیده دشمن، شکست خواهد خورد و بستر حیاتی دیگری را به نفع ملت پاکسازی خواهد کرد. 🔸پ.ن۶: تحلیل عملکرد امثال روبیکا، اسنپ، فیلیمو، آپارات، ... می‌تواند نکات مهمی را به مسئولان مربوطه منتقل نماید. ✍️حمیدرضا ابراهیمی 🌍 🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇 🕎 @mosesom
/‍ ♦️نهم مرداد ۱۲۸۸ یکی از عجیب ترین حوادث تاریخ ایران بوقوع پیوست ♻️ پس با هم این حادثه تکان دهنده رو مرور میکنیم تا اگاه شویم و نه عبرت ایندگان ‼️روایتی غریب و سوزناک از وقایع بعد از شهادت شیخ فضل الله نوری (۹ مرداد ۱۲۸۸)، کیفیت غسل و کفن و دفن ...😭😥‼️ در اثر تلاطم و طوفان یک مرتبه طناب از گردن آقا پاره شد و نعش به زمین افتاد جنازه را آوردند توی حیاط نظمیه مقابل در حیاط روی یک نیمکت گذاشتند جمعیت کثیری ریخت توی حیاط محشری برپا شد مثل مور و ملخ از سر و کول هم بالا می رفتند همه می خواستند خود را به جنازه برسانند دور نعش را گرفتند و آنقدر با قنداق تفنگ و لگد به نعش زدند که خونابه از سر و صورت و دماغ و دهانش روی گونه ها و محاسنش سرازیر شد . هر که هر چه در دست داشت میزد آنهایی هم که دستشون به نعش نمیرسید تف می انداختند به همه مقدسات قسم که در این ساعت گودال قتلگاه را به چشم خودم دیدم یک مرتبه دیدم یک نفر از سران مجاهدین مرد تنومند و چهارشانه بود وارد حیاط نظمیه شد غریبه بود جلو آمد بالای جنازه ایستاد جلوی همه دکمه های شلوارش را باز کرد و روبروی اینهمه چشم شُر شُر به سر و صورت آقا شاشید! ▪️تحویل جنازه عده ای از صاحب نفوذها یپرم ارمنی را از عواقب سوزاندن نعش شیخ و تحویل ندادن می ترسانند . یپرم راضی میشود و می گوید : بسیار خوب ... به نظمیه تلفون کنید که لاشه را به صاحبانش رد کنند. سه نفر از بستگان شیخ شهید و سه نفر از نوکر هایش توی آن تاریکی توپخانه در گوشه‌ای با یک تابوت منتظر تحویل جنازه بودند. آقا لخت و عور آن گوشه همینطور افتاده بود لا اله الا الله جنازه را در تابوت گذاشتیم و با دو مجاهد ما را راهی کردند. ▪️جنازه را وارد حیاط خلوت خانه شیخ کردند. شیخ ابراهیم نوری از شاگردان شیخ جنازه را غسل داد. بعد کفن کردیم و بردیم در اطاق پنج دری میان دو حیاط کوچک پنهان کردیم. سر مجاهد ها را گرم کردیم. بعد تابوت را با سنگ و کلوخ و پوشال و پوشاک پر و سنگین کردیم. یک لحاف هم تا کرده روی آن کشیدیم تابوت قلابی را با آن دو نگهبان سر قبر آقا فرستادیم. متولی قبرستان که در جریان بود مثلاً نعش را دفن کردو آن دو نگهبان با تابوت به نظمیه برگشتند. صبح اوستا اکبر معمار آمد و درهای اطاق پنج دری را تیغه کردیم و رویش را گچ‌کاری کردیم. ♦️دو ماه بعد از شهادت شیخ در اتاق پنج دری را شکافتیم جنازه در آن هوای گرم همانطور تر و تازه مانده بود. جنازه را از آنجا برداشتیم و به اتاقی دیگر آن سوی حیاط منتقل کردیم و دوباره تیغه کردیم. 🏴 کم کم مردم فهمیدند که نعش شیخ نوری در خانه است می آمدند پشت‌دیوار فاتحه می خواندند و می رفتند. از گوشه و کنار پیغام می‌دادند امامزاده درست کردید؟! ۱۸ ماه از شهادت شیخ گذشته بود. بازاری ها بخیال می‌افتند دیوار را بشکافند و جنازه را برداشته دورشهر بیفتند و وااسلاما و واحسینا راه بیندازند. پیراهن عثمان برای مقصد خودشان. 🕌حاج میرزا عبدالله سبوحی واعظ میگوید یک روز زمستانی خانم شیخ مرا خواست. دیدم زار زار گریه میکند گفت دیشب مرحوم آقا رو خواب دیدم که خیلی خوش و خندان بود ولی من گریه میکردم آقا به من گفت گریه نکن همان بلاهایی را که سر سیدالشهدا آوردند ، سر من هم آوردند. اینها می خواهند نعش مرا در بیاورند زود آن را به قم بفرست. همان شب تیغه را شکافتیم و نعش را در آوردیم. با اینکه دو تابستان از آن گذشته بود و جایش هم نمناک بود اما جسد پس از ۱۸ ماه همانطور تر و تازه مانده بود فقط کفن کمی زرد شده بود به دستور خانم دوباره کفن کردیم و نمد پیچ نمودیم به مسجد یونس خان بردیم و صبح به اسم یک طلبه که مرده آنرا با درشکه به امامزاده عبدالله بردیم و صبح جنازه را با دلیجان به طرف حضرت معصومه حرکت دادیم. شیخ شهید در زمان حیات خود در صحن مطهر برای خودش مقبره‌ای تهیه کرده بود و به سید موسی متولی آن گفته بود این زمین نکره یک روز معرفه خواهد شد نزدیک قم کاغذ به متولی نوشتیم که زنی از خاندان شیخ فوت کرده می خواهیم در مقبره شیخ دفنش کنیم و به هادی پسر شیخ سپردیم در هنگام دفن جلو نیاید تا فکر کنند واقعا میت زن است و قضیه لو نرود. شب جنازه در مقبره ماند صبح خیلی سریع قبری به حد نصاب شرعی کندیم و با مهر تربتی که خانم داده بود جنازه را درون قبر گذاشتیم نعش پس از ۱۸ ماه کمترین بوی عفونتی نداشت. و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. این آیه ای است که روی قبر شهید حاج شیخ فضل الله نوری نوشته شده است . 📗کتاب سرّ دار به قلم تندرکیا نوه شیخ شهید& نشر صبح ۱۳۸۹/ چاپ سوم - ص ۵۲ - کانال @TablighGharb
تیتر اول ضدانقلاب: «ضارب آمر به معروف از کادر پلیس است!» ➖علت ذوق زدگی ضدانقلاب از ضعف در مجموعه پلیس چیست؟ ➖تخریب پلیس در آستانه سالمرگ مهسا به نفع کیست؟ 🔺 با دستور ویژه سردار «رادان» پرونده مرد ضارب در شیراز که از کادر پلیس بود به‌صورت ویژه در بازرسی کل فراجا بررسی خواهد شد. 🔸فرمانده کل انتظامی کشور با تشکر از اقدام خواهر آمر به معروف مقرر کرد تا فارغ از پیگیری و اقدامات قضایی، پرونده این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گیرد و در کمیسیون عالی تخلفات بررسی شود. 🔸کاربران فضای مجازی با ایجاد پویشی در سامانه «فارس‌من» خواستار برخورد قاطع با ضارب زن آمر به معروف شدند. 🔸این پویش در کمتر از ۲۴ ساعت، بیش از ۵۲هزار امضا جمع کرد. ➖➖➖ ✅تخریب پلیس=نابودی امنیت✅ 🆔 @IsrAel666
راهنمایی برای تماس با 162 شماره روابط عمومی صداوسیما در تماس با صداوسیما دو تا انتخاب دارید صحبت با اپراتورهای صداوسیما یا به اصطلاح کارشناسان یا پیغام گذاشتن برای صداوسیما که خوب این شیوه پیغام گذاشتن معمول تر هست، یعنی اکثر افراد تماس می گیرند و پیغام می گذارند. اگر دوست دارید با اپراتورهای صداوسیما صحبت کنید، گاهی ممکنه برخی اپراتورها در پاسخ به انتقادات شما، شروع به بحث کردن بکنند و توجیه اوردن، لازم نیست باهاشون وارد بحث بشید بهشون بگید وظیفه ی شما انتقال نظرات مردم به صداوسیما است. بعد هم تماس بگیرید یکبار هم از طریق پیغام گذاشتن نظرتون رو بگید که کار از محکم کاری عیب نمیکنه. همه ی تماس هاتون با ارزشه و اثر داره. برای حفظ ارزش ها و حریم ها جدی باید تلاش کنیم.
❌جایگزین طاقچه👇🏻👇🏻 یکی از اقدامات که در مقابل دهن کجی طاقچه به قانون میشه انجام داد تحریم طاقچه و معرفی جایگزینه اپلیکیشن فراکتاب یک برنامه انقلابی که هم کتاب های مفیدی که داره از طاقچه بیشتره هم دسته بندی کتبش متنوع تره و شامل کتب حوزوی هم هست و هم امکان خرید چاپی کتاب از چند فروشگاه رو داره البته جای پیشرفت داره و اگر امکاناتی مثل بینهایت طاقچه و کتب پی دی اف بیشتری رو اضافه کنه عالی میشه الان بهترین وقت برای حمایت از این برنامه است https://www.faraketab.ir/ ‌‌‌•┈┈•••✾••✾•••┈┈•
🔺میدونین چرا یه عده هم به سطل ماست واکنش نشون دادند هم به وحشی گری این مردک، ولی یه سری فقط درمورد سطل ماست توییت زدنن و الان خفه خون گرفتن! 🔹چون عموما داشتن "شرف" یه امر ذاتیه که بعضیا از داشتنش محرومن! ✍️ امید نریمانی
مطالبه 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 شبکه ورزش برنامه کادر فنی ساعت 19 نمایش تمرینات کبدی بانوان و تصاویر ورزشی دیگر با بلیز شلوار و شورت و ساپورت! عادی سازی پوشش های نامناسب و حداقلی به عنوان حجاب در صداوسیما پروژه ای که از عصر جدید شروع شد... گویا عصر جدید معناش همین بود!!!!! تماس بگیرید با صداوسیما 162 اعتراض کنید با دفتر مراجع و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم تماس بگیرید اطلاع بدین بگید به اسم ورزش صداوسیما در حال ترویج چنین پوشش هایی است پس چه چیزی بدحجابی و حجاب حداقلی به حساب میاد از نظر اینها؟ گفته شده بود با مانتو هم میشه با حجاب بود آیا با بلیز شلوار، شلوارک و جوراب یا شورت و ساپورت هم میشه با حجاب بود!؟! آیا اینها باید در جامعه ترویج بشه!؟پس به نظرتون مانتو کوتاه و جلوبازم خیلی خوب بوده که سالها برای رفعش تلاشی نکردین!؟ رسانه باعث ترویج میشه کی می فهمند یه سری؟ بعد ما توقع داریم اینا برن حجابو عفاف رو تو نمایش خانگی و سینما درست کنند! اصلا ما نمیدونیم حجابی بهش معتقد هستن محدوده اش چیه که نمایش چنین تصاویری به نظرشون مناسب و خوبه!!! مسئولین اینطوری میخوان مشکل حجاب رو حل کنند!؟شکستن حریم ورزش بانوان ظلم به بانوانه! به ویراستی رئیس صداوسیما هم برید بگید که با نمایش این پوشش ها میخوان حجاب مناسب رو ترویج کنید!؟! واقعا کار به کجا کشیده که نمایش این تصاویر و پوشش ها به عنوان زنان الگو و موفق برای صداوسیما و رسانه ها عادی شده!؟ چرا تعریف از پیشرفت زن شده چنین تصاویری!؟! ای همون فرهنگسازی مد نظر مسئولینه که ازش حرف زده میشه؟ دقیقا چه چیزی رو میخواید فرهنگسازی کنید!؟ 👆🏻👆🏻👆🏻❌❌❌
📲💭 فتنه ترس زمینه سازی شورش مجدد در آستانه سالگرد مهسا کومله https://eitaa.com/women92 رفقای انقلابی مطالبه‌گری...
مامورین انتظامی و قضایی حق ندارند از کاشفین حجاب حمایت کنند 📌به من مى‌نويسند؛ بعضى هم مى‌كنند و مى‌گويند: «ما نهى از منكر مى‌كنيم. اما مأمورين رسمى، طرف ما را نمى‌گيرند. طرف مقابل را مى‌گيرند!» من عرض مى‌كنم كه مأمورين رسمى - چه مأمورين انتظامى و چه مأمورين قضايى - حق ندارند از مجرم دفاع كنند. بايد از آمر و ناهى شرعى دفاع كنند. همه‌ى دستگاه حكومت ما بايد از آمر به معروف و ناهى از منكر دفاع كند.اين، وظيفه است. 📌اگر كسى نماز بخواند و كس ديگرى به نمازگزار حمله كند، دستگاههاى ما از كداميك بايد دفاع كنند؟ از نمازگزار يا از آن كسى كه سجاده را از زير پاى نمازگزار مى‌كشد؟ امر به معروف و نهى از منكر نيز همين‌طور است. امر به معروف هم مثل نماز، واجب است. 📌در نهج‌البلاغه مى‌فرمايد: امر به معروف و نهى از منكر، در مقياس وسيع و عمومى خود، حتى از جهاد بالاتر است؛ چون پايه‌ى دين را محكم مى‌كند. 📌 اساس جهاد را امر به معروف و نهى از منكر استوار مى‌كند. مگر مأمورين و مسؤولين ما مى‌توانند آمر به معروف و ناهى از منكر را با ديگران مساوى قرار دهند؛ چه رسد به اين‌كه نقطه‌ى مقابل او را تأييد كنند!؟ «مقام معظم رهبری ۲۳ تیر ۱۳۷۱» 🇮🇷کانال دختران انقلاب را دنبال کنید ✅https://eitaa.com/joinchat/3435003923C863f1fbcfc