eitaa logo
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
140 دنبال‌کننده
374 عکس
50 ویدیو
3 فایل
• شاید بشه گفت یه طراح مبتدی ظاهراً انقلابی که دوست داره حتی سر سوزنی به امامش خدمت کنه کُپی؟ نوش جونت ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/2500027 خدّام کانال: @Seyedebrahim1 @SadraA1001 «وقف حضرت زهرا(س)» .
مشاهده در ایتا
دانلود
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
. دنیایی که شرمندگی حضرت عباس اسارت حضرت زینب تشنگی علی اصغر تن اربا‌ً اربا‌ علی اکبر تنهایی امیر ا
. هر موقع توی هر موضوعی بخوای یه ذره گندگی کنی خدا همون لحظه بادتو میخوابونه تا بفهمی هیچی نیستی این اعتقاد قلبی منه!...🤌🏻 .
. از شهید مهرداد عزیزاللهی پرسیدن تا الان که توی گردان تخریب بودی چی کارا کردی؟! (شاید به عنوان یه پسر ۱۴ ساله باید از فعالیت ها و کار هایی که تا الان توی جبهه کرده بود می‌گفت) ولی یه جمله گفت: ما هیچ کاری نکردیم ! همه کار هارو خدا کرد... .
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
. بهش گفت حبیبه بلند شو جنگ تموم شد در جواب چی گفت؟ گفت ایول که نتونستن مارو شکست بدن ؟ گفت ما خیلی قوی بودیم؟ نه فقط یه چی گفت «الحمدلله یا رب...💔» .
. مهربان تر از آن باش که رنجیدن را با رنجاندن تلافی کنی! _مولاعلی .
. . 💠| پوستر این پرچم وقتی میاد پایین که روی تابوت ما باشه...🇮🇷♥️ ای پرچمت مارا کفن 📱| @sedebrahim1
. اگه سوالی حرفی انتقادی یا پیشنهاد یا ایده ای هم داری شنوام ستون👇🏻https://daigo.ir/secret/21596182149 .
. لطف شماس❤️ البته من کاره ای نیستم اصل کار نگاه امام زمانه .
. «لَوْ تَکَاشَفْتُمْ مَا تَدَافَنْتُمْ» «اگر از درونِ همدیگر آگاه می‌شدید، یکدیگر را دفن نمی‌کردید.» _مولا علی .
. پندار ما این است که ما مانده‌ایم و شهدا رفته‌اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند.»...♥️✨ .