.
انشاالله تا فردا طرح چند تا از شهدایی که اسمشونو توی ناشناس گفته بودید میزنم میفرستم
.
.
بدبختی یعنی
وزیر راه یه مملکت باشی
ولی نیروی زیر دستتو
به خاطر انجام وظیفه صحیح و منطقی
عزل کنی
خاک بر سر بدبخت نخود مغذش
.
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
.
پندار ما این است که ما
ماندهایم و شهدا رفتهاند،
اما حقیقت آن است که
زمان ما را با خود برده است
و شهدا ماندهاند.»...♥️✨
#طرح_شهدایی
#بخش_دوم
.