.
بدبختی یعنی
وزیر راه یه مملکت باشی
ولی نیروی زیر دستتو
به خاطر انجام وظیفه صحیح و منطقی
عزل کنی
خاک بر سر بدبخت نخود مغذش
.
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
.
پندار ما این است که ما
ماندهایم و شهدا رفتهاند،
اما حقیقت آن است که
زمان ما را با خود برده است
و شهدا ماندهاند.»...♥️✨
#طرح_شهدایی
#بخش_دوم
.
.
یه سوالی برای چند تا از رفقا
پیش اومده بود برا همین خواستم
همینجا جوابشو عرض کنم خدمتتون👇🏻
شاید سوال شما هم باشه
که آیا کپی و انتشار طرح ها بدون ذکر نام کانال حقیر یا حتی انتشارشون با آیدی کانال خودتون مجازه؟
منم اینجا خواستم بگم
شما اگر این طرح هارو حتی به اسم خودتون و به هدف جهاد تبیین انتشار بدید بنده خوشحال تر هم میشم
یعنی همه رفقا میتونن طرح های حقیر رو به اسم خودشون هم انتشار بدن✅
هدف مهمتر جهاد تبیینه
باید یادمون باشه
ما هیچی از خودمون نداریم
.
.
از اون روزی که فکر میکردی نمیشه
ولی امام حسین کمکت کرد چه خبر؟😉
صل الله علیک یا ابا عبدالله 🥲
.
هدایت شده از کلبه درویشی
عروسی دختر شمخانی/ اصلاحطلبها استادِ منحرف کردن افکار عمومی هستن.
وقتی دیدن فشار روی روحانی و ظریف داره به اوجش میرسه کلیپ عروسی دختر شمخانی که برای سال گذشته بوده رو منتشر کردن تا حواسها پرت بشه و فشار از روحانی و ظریف کم بشه.
واقعا بلدن چجوری رسانه رو دستشون بگیرن و افکار عمومی رو هدایت کنن به اون سمتی که میخوان.
اگه کلیپ همون موقع اومده بود بیرون قطعا به سبک زندگی تجملاتی مسئولین و اختلاط در عروسیها در هر میزانی نقد میکردیم و مهمتر بیتوجهی به جایگاهش که مشاور رهبری هستن (اون موقع دبیر شورای عالی امنیت ملی نبودن که اوه بودن خیلی بدتر بود). بهیچ وجه اینها قابل دفاع نیست. و این نقدها برای الان نیست همیشه این نقدها به اطرافیان آقای شمخانی بوده
درحال حاضر زشتتر از عروسی و این مسائل اینه که سران سابق مملکت برای انتقام از هم آتوی شخصی رو میکنن. چند روز پیش شمخانی گفته بود روحانی از همون روز اول قضیه هواپیمای اوکراینی رو میدونست. چند روز بعد فیلم عروسی دخترش اومد بیرون....
حسام الدین آشنا شد هم گفته بود پا رو دم روحانی وظریف نگذارید که همهتون ضرر میکنید.
سید ابراهیم | S.EBRAHIM 🇮🇷
عروسی دختر شمخانی/ اصلاحطلبها استادِ منحرف کردن افکار عمومی هستن. وقتی دیدن فشار روی روحانی و ظریف
.
هرچی بیشتر پیش میره
بیشتر به خائن بودن اصلاحاتی جماعت پی میبرم
آخه میدونی چیه ؟
اینا نون و نمک غربو خوردن
.