با تو همان ز عالم ذر عهد بستهام؛
اعلام آن ولیک، به روز غدیر شد
#غدیر_خونه
غدیر در پیشه، امیرالمومنین هم
نازش زیاده و کسی لیاقت نداره
برای امیرالمومنین کار کنه،
خرج کنه، نفس بزنه؛
وقتی فاطمه زهرا پشت
در برای او نفس زد.
"حجتالاسلام شیخ حامد کاشانی"
#غدیر_خونه
در بحارالانوار از قول
امام صادق اومده
غذا دادن به یه مومن در روز
عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون
پیامبر و صدیق
(در راس اونها ائمه معصومین)
و یک میلیون شهید
(در راس اونها حضرت عباس و شهدای کربلا)
و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند رو
داره.
#غدیر_خونه
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منتظرِ پویش جذاب ما باشین.
#باهمبرایخونه
به قول سید احمد نجفی
روز عید غدیر به عشق امیرالمومنین (علیهالسلام) طعام بده و اطعام کن که مردم نمکگیر ولایت بشوند.
#غدیر_خونه
نقل میکنند که مولایمان
مردم را با نان و گوشت اطعام میکرد؛
اما خود نان در روغن میزد
و با خرما میخورد.
امیر مومنان بهترینهایش را
برای اطعام میگذاشت.
#غدیر_خونه
تمام آرزوی ما این است که امام زمان را ببینیم. این آرزوی همه ماست؛ اما از این بالاتر هم آرزویی هست یا نه؟!
آرزوی از این بالاتر این است که او ما را ببیند و این راه باز است.
آیتالله جوادی آملی
امروز بیشتر برای سلامتی و فرج
امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف)
صلوات بفرستیم.
پویش بزرگ خانوادگی عید غدیر
همه میهمان سفره مولا
●همراه با هدایای ویژه
ارسال عکسها به این آیدی:
@sedreh_plus
#باهمبرایخونه
پویش بزرگ #خانوادگی
همه میهمان سفره مولا
برای شرکت در این پویش از غذایهای نذریتون عکس بفرستین و بهقید قرعه هدایای جذاب ما رو دریافت کنین.
●کمکهزینه زیارت کربلای معلی
●هدایای متبرک از عتبه علویه امیرالمومنین (علیهالسلام)
●کمکهزینه زیارت مشهد مقدس
@sedreh_plus
#باهمبرایخونه
شیخ حامد کاشانی چقدر قشنگ میگن:
غذایی که روز غدیر میدید،
غذایی باشه که خودتون میخورید.
یه دونه غذا بدید که تو عروسی میدید،
عروسی بچهتون چی میدید؟ اونو بدید.
یه دونه که میتونیم بدیم؟
یه دونه بدیم.
به کمیت توجه نکنیم،
به کیفیت توجه کنیم.
بذاریم تو خونه اون فقیر هم بگن
امشب چه خبره که بعد از دو سال،
ما هم یه گوشت حسابی خوردیم؟
بگن چون روز غدیره.
#غدیر_خونه
روضههای خانگی سدره
نذاریم غدیر مظلوم واقع بشه.
امسال خانوادگی اطعام کنیم و نام و یاد امیرالمومنین رو برای فقرا و ایتام زنده کنیم.
خیلی وقتها شده که احساس
سردرگمی و پریشونی همه وجودمون
رو فراگرفته.
گاهی نمیدونیم چه راهی درسته
و چه راهی غلط.
در این مواقع به چی چنگ بزنیم؟
آیتالله کشمیری تعبیر جالبی دارن.
ایشون میگن
اگه احساس سردرگمی و پریشونی
میکنیم و تشخیص راه حق و باطل
برامون مشکله، باید به مظهر هدایت الهی،امام هادی (علیهالسلام) پناهنده بشیم.
میلاد امامِ هدایت مبارک
#تقویم_خونه