eitaa logo
روضه‌های خانگی سدره
2.1هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
613 ویدیو
190 فایل
🌿 برپایی روضه‌های خانگی در تهران، قم، مشهد ✨️هماهنگی و ثبت جلسات خونگی: @sedreh_admin 90007273 هماهنگی روضه نیابتی: @sedreh_plus
مشاهده در ایتا
دانلود
جزء۲۹ استاد صیاف‌زاده.m4a
حجم: 15.2M
🌸 در این ماه پربرکت، با هم توی خونه قرآن بخونیم. ▫️ترتیل جزء بیست‌ و نهم قرآن کریم ▫️استاد مهدی صیاف‌زاده
استاد معتز آقاییTahdir joze29.mp3
زمان: حجم: 4M
▫️تحدیر جزء بیست و نهم قرآن کریم ▫️استاد معتز آقایی
تا سُفره احسان کرم خانه‌تان هست سائل نخورده ثانیه‌ای غصه نان را... "وحید قاسمی"
ماه مبارک رمضان، اين ضيافت الهی را با يک زيارت جامعه كبيره به آخر برسانيد. در اثر اين عمل، اين ضيافت چنان رنگين خواهد شد كه آثارش از عقول ما خارج است و روزی به كار خواهد آمد كه آن روز هيچ چيز ديگری به كار نخواهد آمد. آیت‌الله فاطمی‌نیا (رحمت‌الله‌علیه)
اميدوار به شب عيد فطر باشيد؛ زيرا فرموده‌اند خداوند در شب عيد فطر به اندازه‌ای می‌بخشد که در کل طول ماه رمضان بخشيده است و بندگان را از جهنم آزاد می‌کند. آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری
علیرضا پناهیانClip-Panahian-ChandPishnahadBarayeBaadAzMahRamezan-64k.mp3
زمان: حجم: 1.3M
▫️چند پیشنهاد برای تنظیم برنامۀ عبادی بعد از ماه مبارک رمضان
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به پایان آمد این ماه و عبادت همچنان باقیست برای ما حرم بنویس، نجف تا کربلا کافیست... عید فطر رو به همه اهالی خونه سبز تبریک می گیم و امیدواریم طاعات‌تون قبول درگاه حق باشه.🌺
روزه‎ٔ ماه رمضان روح را پاک می‎کند و فطریه، بدن را. شیعه تا به ملاقات خوبان خدا نرسیده، روزه است. وقت ملاقات، عید فطر شیعه است که باید افطار کند. حاج محمداسماعیل دولابی
ماه رمضان تمام شد حالا ما امّید به سفره‌ محرم داریم... "رضا قاسمی"
اونجا که شهریار میگه: هر چه پُل پشتِ سرم هست خرابش بِنما تا به فِکرم نزند از رَهِ تو بَرگردم امام حسین عزیز!
▫️چندتا راهکار راجع به حال و هوای خودمون و خونه‌هامون بعد از ماه مبارک رمضان: این میل به مناجات و عبادت را حفظ کنیم با؛ قرآن خواندن روزه گرفتن در نیمه و آخر هر ماه خواندن زیارت عاشورا خواندن زیارت امین‌الله خواندن زیارت جامعه کبیره استغفار کردن لازم نیست حتما همهٔ موارد رو انجام بدیم. همین که حداقل در یک مورد تداوم داشته باشیم کافیه. به امید سبز موندن خودمون و خونه‌هامون.🌿
خانه در تصرف بوی توست... حسین جان❤️