▫️آیتالله سید عبدالکریم کشمیری میگن:
روزی یک ساعت با حضرت خلوت کنید و متوجه حضرت بشوید.
زیارت «سلام علی آل یاسین» را بخوانید. بعد زیاد بگویید: «یا صاحب الزمان اغثنی، یا صاحب الزمان ادرکنی، المستعان بک یابنالحسن».
توسل بکنید به ایشان، یک خرده یک خرده رفاقت پیدا میشود.
امروز بیشتر برای سلامتی امام زمان (عج) صلوات بفرستیم.🌱
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام
به همراهان عزیز سدره
🔺تقویم مناسبتی ماه دی پیش روی شماست.
برای برگزاری مجالستون در این روزها، کافیه از چند روز قبل هماهنگیها رو با ما انجام بدین.
ثبت جلسات در بله، ایتا، تلگرام:
@Sedreh_admin
شماره تماس:
90007273
#تقویم_خونه
هر شبِ عمرم به یادت اشک میریزم ولی،
بعدِ حافظ خوانیِ شبهای یلدا، بیشتر
حسین جان❤️
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه دنبالِ انارِ شب یلدا و دلم،
مستِ انگورِ ضریحت شده
ای شاه نجف...🍃
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با غروب جمادی الثانی
سر زدی ای آفتاب ماه رجب...
ولادت امام باقر (علیه السلام) رو به همه اهالی خونه سبز تبریک میگیم.🌷
به اذن عالی اعلی، به احترام علی (ع)
شروع میکنم این ماه را به نام علی (ع)
دستوری برای افزایش رزق و برآوردهشدن حاجات مهم 🍃
امسال، آغاز ماه رجب با روز دوشنبه مصادف شده. در روایات و سخن بزرگان اومده هر وقت اول ماه قمری با دوشنبه شروع بشه، مستحبه که هر روز به تعداد همون روز و تا ۱۴ روز، سوره واقعه رو بخونیم.
روز اول یک بار، روز دوم ۲ بار، روز سوم ۳ بار و تا روز چهاردهم ۱۴ بار سوره مبارکه واقعه رو قرائت کنیم.
همچنین هر روز بعد از اتمام تلاوت، این دعا رو بخونیم:
یامُسَبِّبَ الاَسْبابِ وَ يا مُفَتِّحَ الاَبْوابِ اِفْتَحْ لَنا الْاَبْوابَ وَ يَسِّرْ عَلَيْنَا الْحِسابَ وَ سَهِّلْ عَلَيْنَا الْعِقابَ [الصِّعابَ]، اللَّهُمَّ إِنْ كَانَ رِزْقِي و رِزْقُ عِیالي فِی السَّمَاءِ فَأَنْزِلْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ فَأَخْرِجْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ بَعِيداً فَقَرِّبْهُ وَ إِنْ كَانَ قَرِيباً فَيَسِّرْهُ وَ اِنْ كانَ يَسِيراً فَكَثِّرْهُ وَ اِنْ كانَ كَثِيراً فَخَلِّدْهُ وَ اِنْ كانَ مُخَلَّداً فَطَيِّبْهُ وَ اِنْ كانَ طَيِّباً فَبارِكْ لي فيهِ وَ اِنْ لَمْ يَكُنْ يا رَبِّ فَكَوِّنْهُ بِكَيْنُونِيَّتِكَ وَ وَحْدانِيَّتِكَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ وَ اِنْ كانَ عَلي اَيْدِي شِرارِ خَلْقِکَ فَانْزِعْهُ وَانْقُلْهُ اِلَيَّ حَيْثُ اَكونُ وَ لا تَنْقُلْنِي اِلَيهِ حَيْثُ يَكُونُ.
وقتی مهمانِ روضهایم و بچهها هم هستند، این نکات رو رعایت کنیم.🍃
*ویژهی مستمعین
گاهی مستمعِ مجلسی میشیم که بچهها هم در اون حضور دارن.
حضور بچهها در این مجالس، پربرکت و طبیعیه؛ اما اگه نکاتی رو رعایت نکنیم، هم خودمون کلافه میشیم، هم ناخواسته بچهها رو از روضه و مجلس اهلبیت (ع) دلزده میکنیم.
#آداب_روضه