اباعبدالله (علیهالسلام)،
ای عزیزترین
نعمت خدا روی زمین!
سلام...
#هرروزیکسلام
توی این ایام که در مجلس عزاداری
شرکت میکنیم یا
توی خونههامون مجالس روضه میگیریم،
خیلی مهمه که:
🔸 *بتونیم بهرهٔ خوبی از مجالس ببریم.*
🔸 *خودمون و خونهمون رو به سبز شدن نزدیک کنیم.*
خوبه که بدونیم چه نکاتی به ما
توی این مسیر کمک میکنه.☘
◾️همراه ما باشین تا
با هم این نکات رو مرور کنیم.
#آداب_روضه
چند مورد از نکاتی که
باید بهشون توجه کنیم.
به عنوان یک مستمع (شنونده) خوب سعی کنیم:
عکس رو باز کنین.
#آداب_روضه
من همیشه به مادرها میگم،
همیشه نیت کنن آقا ما غذا رو
نذری امام حسین میپزیم.
با وضو بپزه.
همینجور که داره میپزه،
بچههاش خوب میشن،
امام حسینی میشن،
همش نذری میخورن،
همش سر سفره اباعبدالله هستن.
حالا وقتی هم میخوان شروع کنن، دو سه بار
بگن صلیالله علیک یا اباعبدالله.
«استاد مهدی توکلی»
#احیاء_خونه
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفیقِ دلشکستهها،
امام حسین عزیز ما...
#محرم_خونه
به خونههامون «عین» هدیه بدیم!
◾️برای خرید و دریافت نشریه میتونین به این سایتها مراجعه کنین:
@ainmag_ir
@ain_mag
و همچنین میتونین «عین» رو در باسلام تهیه کنین:
https://b2n.ir/e37195
#عین_خونه
نامت، یادت، شیرین است
برای ما؛
شیرینتر از عسل.
یا اباعبدالله
#هرروزیکسلام
◾️ثابت شده که در هر منزل
ذکر مصیبت
حضرت سیدالشهدا (علیهالسلام) شود،
برکاتی پیدا میشود
و بلاهایی دور میگردد
و موجب حُسن عاقبت خواهد بود.
آیتالله محمدهادی تألهی (رحمتاللهعلیه)
#احیاء_خونه