شهید
نامش گمنام ، اما حضورش روشن تر از هزاران شمع تولد است ..
بهوقتِچهارمهر۱۴۰۴
سِدرِك .
شهید نامش گمنام ، اما حضورش روشن تر از هزاران شمع تولد است .. بهوقتِچهارمهر۱۴۰۴
گویند چرا دل به شهیدان بستی ؟
والله که من ندادم آنها بردند : )
سِدرِك .
شهید نامش گمنام ، اما حضورش روشن تر از هزاران شمع تولد است .. بهوقتِچهارمهر۱۴۰۴
فکر کن ،
سر قبر شهدایی باشی که زندگیتو زیر و رو کردن .. تولدت باشه ..
و مداحی مورد علاقتُ گذاشته باشن و برات چای روضه بیارن ( :
بدترین موقعیت اونجا که با یه درونگرای دیگه تنهایی و تو مجبوری اون برونگراعه بشی که معذب نشه \\: