eitaa logo
هادے دلها،ابراهیم هادے🇮🇷
2.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
137 فایل
نهایة الحب تضحیة... عاقبت عشق جانفدا شدن است! حضور شما در کانال دعوت ازخود #شهداست. کپی با ذکر ۵ #صلوات #مذهبی کانالهای دیگر ما #نویسندگی👇🏻 @ShugheParvaz #عربی @sodaneghramk #تبلیغات🤩 @Tblegh پـــیام #ناشناس👇🏻 https://gkite.ir/es/9463161
مشاهده در ایتا
دانلود
1526454683093.mp3
7.34M
✍اگه سابقه ات خرابه...نترس این مهمونی مال من و توئه؛ همون خدایی دعوتمون کرده که گفته من اله العاصین هستم! خدایِ گناهکاران. @seedammar بی خیالِ گذشته ها بیا..
#القدس_لنا بس کن رباب،حرملہ بیدار میشود سهمت دوباره خنده ی انظار میشود بس کن رباب،زیر گلو را نشان مده گهواره نیست،دست خودت را تکان مده... #القدس_عاصمة_فلسطین ว໐iภ ↬ @seedammar🕊🕊
گويند که هنگام اذان دست به دامان خدا باش و مشغول دعا باش که باز است به درگاه الهی در رحمت شده ام غرق اجابت و گفتم به خدا بین دعایم که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم #کانال_هادیان_دلم @seedammar
🔰 #همسفر_شهدا 🌸کتاب #مسافر_کربلا آماده چاپ شد. می خواستم قبل از چاپ، #سید هم بخواند و نظرش را بگوید. 🌼رفتم #مسجد از بچه ها سراغش را گرفتم. گفتند: در #بیمارستان بستری است! 🌺دو روز بعد پیامکی برایم آمد؛ #سید_علیرضا_مصطفوی ، #همسفر_شهدا به یاران شهیدش پیوست! 🔴👈امروز مصادف است با سالروز قمری پرواز سید 🌷 #همسفر_شهدا_سید_علیرضا_مصطفوی 💠راوی : مسئول گروه فرهنگی #شهید_ابراهیم_هادی @seedammar
🔰 #همسفر_شهدا 🌸کتاب #مسافر_کربلا آماده چاپ شد. می خواستم قبل از چاپ، #سید هم بخواند و نظرش را بگوید. 🌼رفتم #مسجد از بچه ها سراغش را گرفتم. گفتند: در #بیمارستان بستری است! 🌺دو روز بعد پیامکی برایم آمد؛ #سید_علیرضا_مصطفوی ، #همسفر_شهدا به یاران شهیدش پیوست! 🔴👈امروز مصادف است با سالروز قمری پرواز سید 🌷 #همسفر_شهدا_سید_علیرضا_مصطفوی 💠راوی : مسئول گروه فرهنگی #شهید_ابراهیم_هادی @seedammar
🔴تندتر از امام و ولایت فقیه نروید که پای‌تان خرد می شود ... از امام هم عقب نمانید ، که منحرف می شوید ... 🌷 @seedammar
🌸دستور العمل امام رضا علیه السلام برای آماده شدن و استقبال از ماه مبارک رمضان ۱. زیاد دعا کردن (أَکْثِرْ مِنَ الدُّعَاءِ) ۲. زیاد استغفار کردن (وَ الِاسْتِغْفَارِ) ۳. زیاد تلاوت قرآن کردن (فَاسْتَقْبِلِ الشَّهْرَ بِالْقُرْآن) ۴. توبه از گناهان (وَ تُبْ إِلَى اللَّهِ مِنْ ذُنُوبِکَ) 🔹 بحارالانوار، جلد ۹۴، صفحه۷۳ #کانال_هادیان_دلم @seedammar ✨ ماه مبارک رمضان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽کلیپ شهید مهدی حسینی| امروز عید قربان سال1395🍃 . . #کانال_هادیان_دلم @seedammar
هادے دلها،ابراهیم هادے🇮🇷
📽کلیپ شهید مهدی حسینی| امروز عید قربان سال1395🍃 . . #کانال_هادیان_دلم @seedammar
چقد لحظه شماری کردم تا دانلود شد اخه بعد یکسال که به اقا سید مهدی ارادت پیدا کردم اولین کلیپ بود ازشون به دستم رسید.😍😍🌹 خیلی خوشحالم ......
می بینی ؟ می شنــوی ؟ هنوز در ڪربلاییم هنوز عاشـوراست هنوز حرملہ هـــا ڪودڪ چند ماهه را گلو می درند این بار نامش لیلی است ... #لیلی_مقاومت #شهید_هشت_ماهه #شهید_لیلی_انور_الغندور #اللهـم_عجل_لولیڪ_الفرج #کانال_هادیان_دلم 🆔 @seedammar
در بَدوِ ورودِ #رمضانیم هنوز حسرت به دلیم و نگرانیم هنوز گویند:که آرزو به ما عیبی نیست یک #کربُبلا....که ما جوانیم هنوز... #کانال_هادیان_دلم @seedammar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_رمضان_مبارک در این شبها همدیگر رو از دعای خیر بی نصیب نذاریم الا خصوص فرج و سلامتی اقا عج🌸 و سلامتی رهبر عزیزمان🌼 #التماس_دعا
#کانال_هادیان_دلم تعلق دارد به شهدای که بهشون ارادت دارم ❤️ با #زندگینامه_مختصر_شهدا #کلام_بزرگان #ایه_قرآن #عکس_نوشته_ها_دلنوشته_ها_خادم_شهدا ..... حضور شما درکانال#هادیان_دلم🌸 دعوت از خود #شهدای صاحبان کانال است🌹 http://eitaa.com/joinchat/3293446147Ce2b08b67ed سروش https://sapp.ir/4eedammar
🌸بسم الله الرحمن الرحیم 🌸
خداوند در آیات و روایات فراوانی، محبتش را به بندگانش ابراز کرده است: «إِنَّ اللَّهَ یحِبُّ التَّوَّابِینَ»[1]؛ «فَإِنَّ اللَّهَ یحِبُّ الْمُتَّقِینَ»[2]؛ «وَ اللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ»[3]؛ «وَ اللَّهُ یحِبُّ الصَّابِرِینَ»[4]؛ و. . . @seedammar
💠 امام على عليه السلام : 🔰در ماه ، بسيار استغفار و دعا كنيد؛ زيرا با دعا از شما دفعِ بلا مىشود و با ، گناهانتان پاك مىگردد 📜 کافی، جلد۴، صفحه٨٨ 🆔 @seedammar
باز روحم روی ڪارون مے‌رود سوے ، سوے مجنون مے‌رود.. خاڪ اینجا قطعہ اے ازڪربلاست رد پوتین‌هاے بے ادعاست 🆔 @seedammar
نت اینجا سرما خورده ☺️عکس ارسال نمیکنه به کانال با عرض پوزش ان شالله هروقت درست شد مطالب با عکس میفرستم😊
🔰نڪات ڪلیدے قرآن ڪریم فراز اول: ذَالِڪَ الْڪِتَبُ لَا رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ(۲) الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَ یُقِیمُونَ الصَّلَوةَ وَ ممَِّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ(۳) وَ الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بمَِا أُنزِلَ إِلَیْڪَ وَ مَا أُنزِلَ مِن قَبْلِڪَ وَ بِالاَْخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ(۴-سوره بقرہ) 🔶تنها متقین هستند ڪہ از قرآن بهرہ مےبرند در آیہ دوم سورہ بقرہ، خداوند متعال قرآن را مایہ هدایت متقین معرفے مے ڪند (ذَالِڪَ الْڪِتَبُ لَا رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ) با اینڪہ این ڪتاب براے هدایت تمام انسانها نازل شدہ است؛ اما چون تنها متقین هستند ڪہ بہ رهنمودهاے آن گوش مے دهند و از آن بهرہ مے برند؛ پس صحیح آن است ڪہ بگوییم: قرآن تنها همین گروہ را هدایت مے ڪند و دیگران چون گوش و چشم بہ روے قرآن بستہ اند، بهرہ اے از هدایتگرے آن نمے برند و حتے در مواردے زیان هم مےبینند. 🔶پنج ویژگے نجات بخش در متقین آنچہ باعث مے شود تا متقین از قرآن بهرہ مند شوند پنج خصلت است ڪہ آنها با تڪیہ بر فطرت پاڪ خدادے صاحب آن شدہ اند آن پنج خصلت عبارتند از: بہ نادیدنے هایے ڪہ وحے از آن خبر مے دهد ایمان دارند (یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ)، داشتن ارتباط با خدا (یُقِیمُونَ الصَّلَوةَ)، بے هیچ چشمداشتے از هر آنچہ ڪہ خدا روزے آنها ڪردہ است بہ دیگران انفاق مے ڪنند (ممَِّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ)، بہ آنچہ ڪہ بر تو و پیامبران پیش از تو وحے ڪردیم ایمان دارند (یُؤْمِنُونَ بمَِا أُنزِلَ إِلَیْڪَ وَ مَا أُنزِلَ مِن قَبْلِڪَ) و بہ جهان پس از مرگ، ایمان دارند و هرگز آن را فراموش نمےڪنند (بِالاَْخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ) فراز دوم: وَ اسْتَعِینُواْ بِالصَّبرِْ وَ الصَّلَوةِ (۴۵- بقرہ) با اینڪہ این ڪتاب براے هدایت تمام انسانها نازل شدہ است؛ اما چون تنها متقین هستند ڪہ بہ رهنمودهاے آن گوش مے دهند و از آن بهرہ مے برند؛ پس صحیح آن است ڪہ بگوییم: قرآن تنها همین گروہ را هدایت مے ڪند و دیگران چون گوش و چشم بہ روے قرآن بستہ اند، بهرہ اے از هدایتگرے آن نمے برند و حتے در مواردے زیان هم مے بینند 🔶در سختے ها و مشڪلات زندگے از صبر و نماز مدد بگیرید استعانت یعنى ڪمڪ خواستن و این وقتى است ڪہ انسان بہ تنهایى نتواند مشڪلے را ڪہ پیش آمدہ بر وفق مصلحت خود برطرف سازد. خداوند متعال فرمود: (اِسْتَعِینُواْ بِالصَّبرِْ وَ الصَّلَوةِ)؛ در سختے ها و مشڪلات خود از صبر و نماز ڪمڪ بگیرید ڪہ این دو، بهترین وسیلہ براى پیروزیند؛ چون صبر در هر بلا و حادثہ عظیمى آن را ڪوچڪ و ناچیز ساختہ و نماز هم ڪہ توجہ بہ خدا و پناہ بردن بہ اوست، روح ایمان را زندہ مىسازد و بہ آدمى مىفهماند ڪہ بہ جایى تڪیہ زدہ ڪہ ویران شدنے و از هم گسستنى نیست. در برخے روایات، روزہ بہ عنوان مصداقے براے صبر معرفے شدہ است ڪہ افراد مے توانند براے پیروزے بر مشڪلات خود از آن ڪمڪ بگیرند. فراز سوم: (سوره بقره- آیه ۸۵) 🔶برخورد گزینشے با دین محڪوم است خداوند متعال در این آیہ با ذڪر نمونہ اے از برخورد گزینشے با دین، این عمل را بہ شدت محڪوم ڪردہ و آن را موجب خفت دنیا و عذاب آخرت معرفے مے ڪند. در این مثال، عدہ اے مورد عتاب الهے قرار مے گیرند ڪہ مردم بے گناہ را مے ڪشتند و از خانہ و ڪاشانہ شان آوارہ مے ڪردند و توجهے بہ دستور دین در حرام بودن این ڪار نداشتند در عوض فدیہ دادن و آزاد ڪردن اسیرانشان ڪہ این هم دستور دین است را چون بہ نفعشان بود تمام و ڪمال قبول داشتند و بہ آن عمل مے ڪردند.قرآن ڪریم با بیان این نمونہ بہ تمام ڪسانے ڪہ ملاڪ عمل ڪردنشان بہ دین، خواهش ها و خوشایندهاے نفسانے آنهاست هشدار دادہ و ضمن منع آنها از چنین برخورد سلیقہ اے با دین، همگان را از عواقب دنیایے و عذاب اخروے آن بر حذر مے دارد. 🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾 @seedammar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هادے دلها،ابراهیم هادے🇮🇷
🔰نڪات ڪلیدے #جزء_اول قرآن ڪریم #بخش_اول فراز اول: ذَالِڪَ الْڪِتَبُ لَا رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْم
🔰نڪات ڪلیدے قرآن ڪریم در سختےها و مشڪلات خود از صبر و نماز ڪمڪ بگیرید ڪہ این دو، بهترین وسیلہ براى پیروزیند؛ چون صبر در هر بلا و حادثہ عظیمى آن را ڪوچڪ و ناچیز ساختہ و نماز هم ڪہ توجہ بہ خدا و پناہ بردن بہ اوست، روح ایمان را زندہ مىسازد و بہ آدمى مى فهماند ڪہ بہ جایى تڪیہ زدہ ڪہ ویران شدنے و از هم گسستنى نیست بہ تعبیر دیگر اثر ایمان و تسلیم، آنجا ظاهر مى شود ڪہ قانونى بر ضد منافع شخصى انسان باشد و آن را محترم بشمارد وگرنہ عمل بہ دستورات الهى در آنجا ڪہ حافظ منافع انسان است، نہ افتخار است و نہ نشانہ ایمان و لذا همیشہ مىتوان از این طریق، مؤمنان را از منافقان شناخت؛ مؤمنان در برابر همہ قوانین الهى تسلیمند و منافقان طرفدار تبعیض. متاسفانہ ڪم نیستند ڪسانے ڪہ از مجموع بایدها و نبایدهاے دین، تنها بخشے را قبول داشتہ و بہ آن عمل مے ڪنند ڪہ نفعے بہ حال دنیایشان داشتہ باشد؛ روزہ را مے گیرد چون بہ رژیم و تناسب اندام او ڪمڪ شایانے مے ڪند ولے حجاب را قبول یا چندان توجهے بہ آن ندارد زیرا مانع از جلوہ گرے او در ڪوے و برزن است. در فرهنگ قرآن، انسان سعادتمند ڪسے است ڪہ تمام باید ها و نبایدهاے دین را بہ چشم نسخہ اے شفا بخش از یڪ پزشڪ زبردست مے بیند ڪہ عمل دقیق و ڪامل بہ آن، ضامن سلامت اوست. فراز چهارم:(۱۱۴-سوره بقره) 🔶واے بر آنان ڪہ مساجد را خراب مے ڪنند در این آیہ شریفہ، ڪسانے ڪہ نمےگذارند در خانہ هاے خدا، نام او یاد شود و همتشان را صرف تخریب مساجد مے ڪنند جزء ستمڪارترین افراد شمردہ شدہ اند. بر اساس شأن نزولے ڪہ براے آیہ گفتہ شدہ، منظور از تخریب مسجد، ویران ڪردن آن با ڪلنگ و سایر ابزار هاے تخریب و انهدام است؛ درست مانند ڪارے ڪہ آل سعود و آل خلیفہ با مساجد بحرین ڪردند و یا همانند جنایتے ڪہ مزدوران آنها در مورد مسجد و بارگاہ سامراء روا داشتند. سپس مى فرماید: مسلمانان و موحدان جهان باید آن چنان محڪم بایستند ڪہ دست این ستمگران از این اماڪن مقدس ڪوتاہ گردد و احدى از آنان نتوانند آشڪارا و بدون ترس و وحشت وارد این مڪانهاى مقدس شوند. مرحوم طبرسے در تفسیر این آیہ چنین گزارش مے دهد: مشرڪان مڪہ نیز با منع پیامبر اسلام ص و مسلمانان از زیارت خانہ خدا عملا بہ سوى خرابى این بناى الهى گام برمى داشتند. بر این اساس مے توان گفت ڪسانے ڪہ با متروڪ گذاشتن مسجد بہ نوعے باعث تخریب آن مے شوند نیز گرفتار خوارے دنیا و عذاب شدید آخرت خواهند شد. فراز پنجم: (آیه ۱۳۰- بقرہ) هر ڪس بہ هر اندازہ ڪہ از این جادہ دین، خارج شود بہ همان اندازہ بے عقل است و احمق. در این معادلہ قرآنے، میزان بهرہ هوشے یا نوع مدرڪ تحصیلے ڪاملا هیچ نقشے ندارد؛ بلڪہ شاخص بهرہ عقلے میزان عبودیت است و بس. 🔶احمق ڪیست؟ در فارسے، سفیہ بہ ڪسے گفتہ مے شود ڪہ بی‌عقل، ڪم‌خرد، ساده‌لوح، ڪودن یا همان احمق باشد. این معنا در عرف جامعہ بہ ڪسے اطلاق مے شود ڪہ در مناسبات اجتماعے خود بسیار ضعیف تر از دیگران بودہ یا بہ طور ڪلے از انجام آن ناتوان باشد؛ اما در فرهنگ قرآن، بے عقل ڪسے است ڪہ از ڪیش ابراهیم علیہ السلام ڪہ همان آیین توحید و خداپرستے است روے برگرداند. قرآن ڪریم اعراض از صراط مستقیم و دین را حماقت محض مے داند؛ دینے ڪہ در هر عصرے تعریف خاص خودش را دارد. هر چند محورهاے اصلے دین همیشہ ثابتند و بے تغییر؛ اما فروعاتے هم هستند ڪہ بستہ بہ شرایط مردم و زمان، متغیرند؛ بنابراین منظور از دین در زمان ڪنونے همان است ڪہ خاتم الانبیاء صلے اللہ علیہ و آلہ آن را تعلیم ڪرد و امامان معصوم علیهم السلام پس از او آن را تبلیغ و ترویج دادند. بر این اساس، هر ڪس بہ هر اندازہ ڪہ از این جادہ دین، خارج شود بہ همان اندازہ بے عقل است و احمق. در این معادلہ قرآنے، میزان بهرہ هوشے یا نوع مدرڪ تحصیلے ڪاملا هیچ نقشے ندارد؛ بلڪہ شاخص بهرہ عقلے میزان عبودیت است و بس. با این تحلیل، وضعیت آن ڪشیش قرآن سوز و آنان ڪہ دست بہ قلم بردند و ڪاریڪاتورها ڪشیدند و نیز بہ ظاهر فرهیختگانے ڪہ با شریعت بیگانہ اند ڪاملا روشن مے شود؛ چرا ڪہ ارزش انسان بہ عقل اوست و اینها از عقل بهرہ اے ندارند. 🔵از امام صادق علیہ السلام پرسیدند: عقل چیست؟ فرمود: مَا عُبِدَ بِهِ الرَّحْمَنُ وَ اڪْتُسِبَ بِهِ الْجِنَانُ؛ آن چیزے است ڪہ خداوند رحمان با آن عبادت مے شود و بهشت با آن بہ دست مے آید. 🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾 @seedammar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
میگن هر موقع آب خوردی بعدش بگو "صلی الله علیک یا " من میگم هر وقت ماه رمضون آب دیدی و نخوردی بگو "صلی الله علیک یا العباس" ⇩⇩⇩ @seedammar
📩پیامکی که شهید مدافع حرم ✨در اولین سحرگاه ماه مبارک ارسال میکرد.... از بس که رابه غلط خوانده‌ام هی فکر میکنم رمضان هم است صلی الله علیک یا عطشان یا
باید گذشت، از این دنیا به آسانی باید شد، بهر این قربانی سوی حسین رفتن با چهره خونین زیبا بود این سان، معراج روحانی 📸شهيد مدافع حرم 🆔 @seedammar