#یااباعبدالله
رفت حاجی به طواف حرم و باز آمد
ما به قربان تو رفتیم و همان جا ماندیم...
#ساراصالحی
@seen_alef
یکی از رو اعصاب ترین سوالایی که ملت میپرسیدن
وقتی جایی موشک میخورد...
[ خونه پاسدار بوده؟ چکاره بوده؟ ]
اره یه پاسدار بوده!
دقیق هم نقطه زنی کردن، فقط
چهار تا خونه کامل خراب شده!
پونزده بیست تا خونه آسیب دیده!
پنج تا بچه...
سه تا نوجوون...
سه تا مادر...
دو تا پدر شهید شدن...
کلی آدمم زخمی شدن!
@seen_alef
🖍#سلاح_مردم
این بچه ها دیگر خوب
میدانند که نیروهای دفاعی وطنشان
مهربانند...اهل وفای به عهدند...از خودند...
مومن اند...مطمئن اند...
چیزهای به ظاهر ساده ای که
خیلی از به ظاهر بزرگ ها نمیفهمند...
•سينالف•
@seen_alef
اگر موشک هم از آسمان ببارد
نمی تواند عزم راسخ مسئولین ما را
در پایبندی به آتش بس خدشه دار کند!✊️ :|
•سينالف•
@seen_alef
هيچ گنهکارى را نااميد مکن.
چه بسيار گناه آلوده اى که عاقبتى نيکو يافته است...
#مولا / #میزان_الحکمه
@seen_alef
روزی روزگاری
در دیاری دووووور
در تاریکی نیمه های شب؛
صدای توپ و ترقه پیوسته به گوش میرسید!
از صاحبان صدا پرسیدند چه میکنید؟
بگفتند: در حال توافق هستیم! :)
پرسیدند: پس چرا جایی اخباری درز نمیکند؟
بگفتند: اخبار آن فردا از رسانه های بیگانه بگوش میرسد! :/
#قصه_های_خوب_برای_بچه_های_بزرگ
•سينالف•
@seen_alef
روز جهانی بدون دخانیات رو تبریک میگم ^_^
خیلی مبارک باشه...^_^
مخصوصا به پسرای عزیزی که ترک هم میشینن
شبا میرن بوستان گعده علمی ادبی میگیرن! ☺️🤌
@seen_alef
ایران اینترمشمال گفته پزشکیان استعفا داده!
اما پزشکیان به دروغ توی رسانه های جمهوری اسلامی میگه استعفا نداده!!😏
فریب تا کجا؟
@seen_alef
دوستان ما فامیلمون تو اطلاعاته
گفت حمله دیروز به جزیره سیریک به دکل مخابراتی بوده
و نقض آتش بس نبوده!خیالتون راحت!
جواب ایرانم حمله موشکی به پایگاه آمریکا در کویت بوده
و اونم خداروشکر نقض آتش بس نبوده...
شانس آوردیم...
•سينالف•
@seen_alef
شاید براتون سؤال پیش بیاد که حال بهم زن تر و مزخرف تر از سطلنت طلب و تجزیه طلب و وطن فروش وجود داره؟
بله! وجود داره...
اون قماش که از دین فقط یه پوستین نصفه و نیمه بر کردن...اون دسته که عقایدشون زورش نمیرسه بیشتر از یه مناسک باشه!
خروجی دینی که صرفا سنت محور باشه
میشه حسین کشی... قربتا الی الله...🙂
•سينالف•
@seen_alef
خداروشکر
نیرو های ما هم دستشون اومده قلق کار
هر شب یه جوری میزنن که آتش بس نقض نشه!🤌
@seen_alef