eitaa logo
سین الِف | سيداحمدباقريان
136 دنبال‌کننده
51 عکس
8 ویدیو
1 فایل
دفترچه یادداشت سيداحمدباقريان ● درحال نوشتن... آی دی شخصی: @Seen_dsign
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان ما فامیلمون تو اطلاعاته گفت حمله دیروز به جزیره سیریک به دکل مخابراتی بوده و نقض آتش بس نبوده!خیالتون راحت! جواب ایرانم حمله موشکی به پایگاه‌ آمریکا در کویت بوده و اونم خداروشکر نقض آتش بس نبوده... شانس آوردیم... •سين‌الف• @seen_alef
شاید براتون سؤال پیش بیاد که حال بهم زن تر و مزخرف تر از سطلنت طلب و تجزیه طلب و وطن فروش وجود داره؟ بله! وجود داره... اون قماش که از دین فقط یه پوستین نصفه و نیمه بر کردن...اون دسته که عقایدشون زورش نمی‌رسه بیشتر از یه مناسک باشه! خروجی دینی که صرفا سنت محور باشه میشه حسین کشی... قربتا الی الله...🙂 •سين‌الف• @seen_alef
تحمل ندیدنت فقط به حرف راحته...🖤 @seen_alef
خداروشکر نیرو های ما هم دستشون اومده قلق کار هر شب یه جوری می‌زنن که آتش بس نقض نشه!🤌 @seen_alef
نبی غدیر به حرف و عمل به عالم گفت: که فوق دست علی تا همیشه دستی نیست @seen_alef
صب همه بخیر بجز اونا که می‌گن اول حکیم عالم وجود چند هزاااااااااااار نفر آدمو چند روز یه لنگه پا نگه داشت اونا که رد شده بودن رو گفت برگردن که فقط بگه: "سلام! این علیه دوست باشید باش" 🙂 بعد به دونه دونه شون، زن و مردشون بگه: بیاید جلو به علی همین‌جوری تبریک بگین.........🙃 تبریک گفتین؟شما گفتی؟؟شما چی؟؟ محمدیاش صلوااات!!!!!!!!! همین دیگه بریم...🫠 •سين‌الف• @seen_alef
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینید دوستان شانس من این شکلیه که فقط کافیه مثلا یه جا بنا باشه پرت ترین اتفاقی که بنظرم نمیوفته رو بهش اشاره کنم؛ همون می افته دقیقا... 🙂 مثلا یه جا بگم: هلالی؟! عمرا مداحی به زبون چینی بخونه... :) 🌱 @seen_alef
ایران ما امانت موسی بن جعفر است... @seen_alef
این خاک از شمیم وجودش معطر است ایران ما امانت موسی بن جعفر است... @seen_alef
ایران ما امانت موسی بن جعفر است... @seen_alef
دارم سناریو ها رو چیو کنار هم می‌بینم هیچ جوره منطقی نیست... ● اقا من حتی اگه با جمهوری اسلامی مخالف باشم و امریکا به کشورم که حاکمش جمهوری اسلامیه حمله کنه؛ ● اگه بگم حتی چمیدونم دست اینا و اونا تو یه کاسه س! ● حتی بگم بخاطر "مرگ بر امریکا" گفتن ما بهمون حمله کردن!!!😃 ■ بازم باید تکون بخورم... باید یه صدایی ازم در بیاد! حتی اگه این جمله نخ‌نمای: بچه ها جنگ چیز خوبی نیست! واکنشم باشه... •سين‌الف• @seen_alef
روز تولدت فقط برات مشخص میشه، کدوم یکی از آدم های دور و برت حواسشون به بودن تو هست :) و تقویم رو جدا از دغدغه های روزمره و شخصی‌شون دنبال می‌کنن... و به همین دلیل ارزش خوشحال بودن و توجه داره... و الا برای من به شخصه تفاوتی با دیروز و فردا نداره! 🍂 •سين‌الف• @seen_alef