این خاک از شمیم وجودش معطر است
ایران ما امانت موسی بن جعفر است...
#سیداحمدباقریان
@seen_alef
دارم سناریو ها رو چیو کنار هم میبینم
هیچ جوره #سکوت منطقی نیست...
● اقا من حتی اگه با جمهوری اسلامی مخالف باشم
و امریکا به کشورم که حاکمش جمهوری اسلامیه حمله کنه؛
● اگه بگم حتی چمیدونم دست اینا و اونا تو یه کاسه س!
● حتی بگم بخاطر "مرگ بر امریکا" گفتن ما بهمون حمله کردن!!!😃
■ بازم باید تکون بخورم...
باید یه صدایی ازم در بیاد!
حتی اگه این جمله نخنمای:
بچه ها جنگ چیز خوبی نیست! واکنشم باشه...
•سينالف•
@seen_alef
روز تولدت
فقط برات مشخص میشه،
کدوم یکی از آدم های دور و برت حواسشون به بودن تو هست :)
و تقویم رو جدا از دغدغه های روزمره و شخصیشون دنبال میکنن...
و به همین دلیل ارزش خوشحال بودن و توجه داره...
و الا برای من به شخصه تفاوتی با دیروز و فردا نداره! 🍂
•سينالف•
@seen_alef
بعضی از براندازها و سطلنت طلبها صداشون
از صبح در اومده که :
واق واق واق واق... واق واق واق واق...
ینی: آآآ بخاطر لبنان جنگو دوباره شروع کردن!
بعدا مفصلا میشه بحث کرد در مورد این مساله
اما الان؛
یه جواب منطقی و کوتاه براشون آماده کردم؛🤌
که مینویسم شمام بلد شین اگر کسی همچین
مساله ای مطرح کرد بهش بگین:
ببند دهنتو... اگر همچنان براش حل نشده بود
بگید: خفه شو... 🌵
•سينالف•
@seen_alef
سین الِف | سيداحمدباقريان
بعضی از براندازها و سطلنت طلبها صداشون از صبح در اومده که : واق واق واق واق... واق واق واق واق...
این پاسخ علمی روی براندازو سلطنت طلب کار میکنه!
ور ندارید تو در و خیابون استفاده کنین!!😂😂
☕️صب همه بخیر
بجز اونایی که انسانیتشون فقط تا دوبی آنتن میده!
به لبنان مخصوصا جنوبش که میرسن؛
برفک نشون میدن... 😏😏
•سينالف•
@seen_alef
به به به
چه منطقه آروم و بی سروصدایی داریم چند ساعته... ^_^
خدا بخیر کنه! 🥲🙃😅
@seen_alef
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ببینید :)
چقد ۱۵ ثانیه اولش ماییم...🖤
صد روز شد؛
که هم ایستادیم، هم بغضمون رو خوردیم و قد خم نکردیم،
هم دلتنگیم و هم حس میکنیم کنارمونی...🥺
#نبودنت_صد_روز_شد_آقاسیدعلی
•سينالف•
@seen_alef
صب همه بخیر
بجز اونا که هنووووز میگن
بزن اینترنشنال ببینیم اخبار چی به چیه!
چطوری خنگ؟ 🫤
چکارت باید بکنه دیگه یه شبکه که بفهمی
میخواد خرت کنه؟!
[عذر میخوام! باید فحش بدتر میدادم ولی
مراعات جمع رو کردم.🙂]
•سينالف•
@seen_alef
میگم
تا این آخرین نبرده
سطلنت طلبا رض پهلوی رو
برگردونن یه دور دیگه ته نگیره...
@seen_alef