eitaa logo
سین الِف | سيداحمدباقريان
136 دنبال‌کننده
51 عکس
8 ویدیو
1 فایل
دفترچه یادداشت سيداحمدباقريان ● درحال نوشتن... آی دی شخصی: @Seen_dsign
مشاهده در ایتا
دانلود
ایران ما امانت موسی بن جعفر است... @seen_alef
این خاک از شمیم وجودش معطر است ایران ما امانت موسی بن جعفر است... @seen_alef
ایران ما امانت موسی بن جعفر است... @seen_alef
دارم سناریو ها رو چیو کنار هم می‌بینم هیچ جوره منطقی نیست... ● اقا من حتی اگه با جمهوری اسلامی مخالف باشم و امریکا به کشورم که حاکمش جمهوری اسلامیه حمله کنه؛ ● اگه بگم حتی چمیدونم دست اینا و اونا تو یه کاسه س! ● حتی بگم بخاطر "مرگ بر امریکا" گفتن ما بهمون حمله کردن!!!😃 ■ بازم باید تکون بخورم... باید یه صدایی ازم در بیاد! حتی اگه این جمله نخ‌نمای: بچه ها جنگ چیز خوبی نیست! واکنشم باشه... •سين‌الف• @seen_alef
روز تولدت فقط برات مشخص میشه، کدوم یکی از آدم های دور و برت حواسشون به بودن تو هست :) و تقویم رو جدا از دغدغه های روزمره و شخصی‌شون دنبال می‌کنن... و به همین دلیل ارزش خوشحال بودن و توجه داره... و الا برای من به شخصه تفاوتی با دیروز و فردا نداره! 🍂 •سين‌الف• @seen_alef
بعضی از براندازها و سطلنت طلب‌ها صداشون از صبح در اومده که : واق واق واق واق... واق واق واق واق... ینی: آآآ بخاطر لبنان جنگو دوباره شروع کردن! بعدا مفصلا میشه بحث کرد در مورد این مساله اما الان؛ یه جواب منطقی و کوتاه براشون آماده کردم؛🤌 که می‌نویسم شمام بلد شین اگر کسی همچین مساله ای مطرح کرد بهش بگین: ببند دهنتو... اگر همچنان براش حل نشده بود بگید: خفه شو... 🌵 •سين‌الف• @seen_alef
سین الِف | سيداحمدباقريان
بعضی از براندازها و سطلنت طلب‌ها صداشون از صبح در اومده که : واق واق واق واق... واق واق واق واق...
این پاسخ علمی روی براندازو سلطنت طلب کار می‌کنه! ور ندارید تو در و خیابون استفاده کنین!!😂😂
☕️صب همه بخیر بجز اونایی که انسانیت‌شون فقط تا دوبی آنتن میده! به لبنان مخصوصا جنوبش که میرسن؛ برفک نشون میدن... 😏😏 •سين‌الف• @seen_alef
به به به چه منطقه آروم و بی سروصدایی داریم چند ساعته... ^_^ خدا بخیر کنه! 🥲🙃😅 @seen_alef
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
:) چقد ۱۵ ثانیه اولش ماییم...🖤 صد روز شد؛ که هم ایستادیم، هم بغضمون رو خوردیم و قد خم نکردیم، هم دلتنگیم و هم حس می‌کنیم کنارمونی...🥺 •سين‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز اونا که هنووووز میگن بزن اینترنشنال ببینیم اخبار چی به چیه! چطوری خنگ؟ 🫤 چکارت باید بکنه دیگه یه شبکه که بفهمی می‌خواد خرت کنه؟! [عذر میخوام! باید فحش بدتر میدادم ولی مراعات جمع رو کردم.🙂] •سين‌الف• @seen_alef
میگم تا این آخرین نبرده سطلنت طلبا رض پهلوی رو برگردونن یه دور دیگه ته نگیره... @seen_alef