دارم سناریو ها رو چیو کنار هم میبینم
هیچ جوره #سکوت منطقی نیست...
● اقا من حتی اگه با جمهوری اسلامی مخالف باشم
و امریکا به کشورم که حاکمش جمهوری اسلامیه حمله کنه؛
● اگه بگم حتی چمیدونم دست اینا و اونا تو یه کاسه س!
● حتی بگم بخاطر "مرگ بر امریکا" گفتن ما بهمون حمله کردن!!!😃
■ بازم باید تکون بخورم...
باید یه صدایی ازم در بیاد!
حتی اگه این جمله نخنمای:
بچه ها جنگ چیز خوبی نیست! واکنشم باشه...
•سينالف•
@seen_alef
روز تولدت
فقط برات مشخص میشه،
کدوم یکی از آدم های دور و برت حواسشون به بودن تو هست :)
و تقویم رو جدا از دغدغه های روزمره و شخصیشون دنبال میکنن...
و به همین دلیل ارزش خوشحال بودن و توجه داره...
و الا برای من به شخصه تفاوتی با دیروز و فردا نداره! 🍂
•سينالف•
@seen_alef
بعضی از براندازها و سطلنت طلبها صداشون
از صبح در اومده که :
واق واق واق واق... واق واق واق واق...
ینی: آآآ بخاطر لبنان جنگو دوباره شروع کردن!
بعدا مفصلا میشه بحث کرد در مورد این مساله
اما الان؛
یه جواب منطقی و کوتاه براشون آماده کردم؛🤌
که مینویسم شمام بلد شین اگر کسی همچین
مساله ای مطرح کرد بهش بگین:
ببند دهنتو... اگر همچنان براش حل نشده بود
بگید: خفه شو... 🌵
•سينالف•
@seen_alef
سین الِف | سيداحمدباقريان
بعضی از براندازها و سطلنت طلبها صداشون از صبح در اومده که : واق واق واق واق... واق واق واق واق...
این پاسخ علمی روی براندازو سلطنت طلب کار میکنه!
ور ندارید تو در و خیابون استفاده کنین!!😂😂
☕️صب همه بخیر
بجز اونایی که انسانیتشون فقط تا دوبی آنتن میده!
به لبنان مخصوصا جنوبش که میرسن؛
برفک نشون میدن... 😏😏
•سينالف•
@seen_alef
به به به
چه منطقه آروم و بی سروصدایی داریم چند ساعته... ^_^
خدا بخیر کنه! 🥲🙃😅
@seen_alef
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ببینید :)
چقد ۱۵ ثانیه اولش ماییم...🖤
صد روز شد؛
که هم ایستادیم، هم بغضمون رو خوردیم و قد خم نکردیم،
هم دلتنگیم و هم حس میکنیم کنارمونی...🥺
#نبودنت_صد_روز_شد_آقاسیدعلی
•سينالف•
@seen_alef
صب همه بخیر
بجز اونا که هنووووز میگن
بزن اینترنشنال ببینیم اخبار چی به چیه!
چطوری خنگ؟ 🫤
چکارت باید بکنه دیگه یه شبکه که بفهمی
میخواد خرت کنه؟!
[عذر میخوام! باید فحش بدتر میدادم ولی
مراعات جمع رو کردم.🙂]
•سينالف•
@seen_alef
میگم
تا این آخرین نبرده
سطلنت طلبا رض پهلوی رو
برگردونن یه دور دیگه ته نگیره...
@seen_alef
آمریکا خیلی قدرتمنده!!!
پل میزنه!
منبع آب شرب میزنه!
منطقه مسکونی میزنه!
آسفالت کف خیابونو میزنه...
دبستان میزنه!
خانه بازی میزنه...
بیمارستان میزنه!
نیروگاه برق میزنه...
رو سر مردم عادی بمب جدید تست میکنه!
اووووو...
این همه حرومزادگی خیلی قدرت میخواد...
•سينالف•
@seen_alef
صب همه بخیر
بجز همه اونایی که دلشون خوشه
به توافق با آمریکا...
نوش جونتون هرچی عایدتون شد!
برید تا حمله بعد باز با هم صحبت
میکنیم... 🙂
@seen_alef