eitaa logo
سین الِف | سيداحمدباقريان
135 دنبال‌کننده
51 عکس
8 ویدیو
1 فایل
دفترچه یادداشت سيداحمدباقريان ● درحال نوشتن... آی دی شخصی: @Seen_dsign
مشاهده در ایتا
دانلود
روز تولدت فقط برات مشخص میشه، کدوم یکی از آدم های دور و برت حواسشون به بودن تو هست :) و تقویم رو جدا از دغدغه های روزمره و شخصی‌شون دنبال می‌کنن... و به همین دلیل ارزش خوشحال بودن و توجه داره... و الا برای من به شخصه تفاوتی با دیروز و فردا نداره! 🍂 •سين‌الف• @seen_alef
بعضی از براندازها و سطلنت طلب‌ها صداشون از صبح در اومده که : واق واق واق واق... واق واق واق واق... ینی: آآآ بخاطر لبنان جنگو دوباره شروع کردن! بعدا مفصلا میشه بحث کرد در مورد این مساله اما الان؛ یه جواب منطقی و کوتاه براشون آماده کردم؛🤌 که می‌نویسم شمام بلد شین اگر کسی همچین مساله ای مطرح کرد بهش بگین: ببند دهنتو... اگر همچنان براش حل نشده بود بگید: خفه شو... 🌵 •سين‌الف• @seen_alef
سین الِف | سيداحمدباقريان
بعضی از براندازها و سطلنت طلب‌ها صداشون از صبح در اومده که : واق واق واق واق... واق واق واق واق...
این پاسخ علمی روی براندازو سلطنت طلب کار می‌کنه! ور ندارید تو در و خیابون استفاده کنین!!😂😂
☕️صب همه بخیر بجز اونایی که انسانیت‌شون فقط تا دوبی آنتن میده! به لبنان مخصوصا جنوبش که میرسن؛ برفک نشون میدن... 😏😏 •سين‌الف• @seen_alef
به به به چه منطقه آروم و بی سروصدایی داریم چند ساعته... ^_^ خدا بخیر کنه! 🥲🙃😅 @seen_alef
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
:) چقد ۱۵ ثانیه اولش ماییم...🖤 صد روز شد؛ که هم ایستادیم، هم بغضمون رو خوردیم و قد خم نکردیم، هم دلتنگیم و هم حس می‌کنیم کنارمونی...🥺 •سين‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز اونا که هنووووز میگن بزن اینترنشنال ببینیم اخبار چی به چیه! چطوری خنگ؟ 🫤 چکارت باید بکنه دیگه یه شبکه که بفهمی می‌خواد خرت کنه؟! [عذر میخوام! باید فحش بدتر میدادم ولی مراعات جمع رو کردم.🙂] •سين‌الف• @seen_alef
میگم تا این آخرین نبرده سطلنت طلبا رض پهلوی رو برگردونن یه دور دیگه ته نگیره... @seen_alef
آمریکا خیلی قدرتمنده!!! پل می‌زنه! منبع آب شرب می‌زنه! منطقه مسکونی می‌زنه! آسفالت کف خیابونو می‌زنه... دبستان می‌زنه! خانه بازی می‌زنه... بیمارستان می‌زنه! نیروگاه برق می‌زنه... رو سر مردم عادی بمب جدید تست می‌کنه! اووووو... این همه حرومزادگی خیلی قدرت می‌خواد... •سين‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز همه اونایی که دلشون خوشه به توافق با آمریکا... نوش جونتون هرچی عایدتون شد! برید تا حمله بعد باز با هم صحبت می‌کنیم... 🙂 @seen_alef
توافق ارتماسی می‌کنم؛ قربتا الی الله... یا ؟ مساله این است! :) • اثر مازیار بیژنی @seen_alef