آدمایی که دوسشون داریــن
آدمایی که دوستون دارن رو
سعی کنیــن عصــرای جمعــه
بیشتر یاد کنین...
بلکه غروب جمعـه گیـرشون
نندازه . . . :')
•سینالف•
@seen_alef
صب همه بخیر
بجز اونا که هر سه تا بازی نشستن به امید باخت ایران...
اما به کوری چشمشون برای اولین بار
ایران بدون باخت سه تا بازی گروهی رو تموم کرد؛
با مربی ایرانی! بدون مسابقات تدارکاتی! بعد از جنگ!
با بدترین شرایط میزبانی توی کشور متخاصم...
چطوری؟ لندهور؟ 😊
•سينالف•
@seen_alef
اگه فوتبال ایرانو ساعت شیش صب پا شدی دیدی
و الان بابت مساوی شدنش ناراحتی
تبریک میگم تو یه کشور دوستی ...
@seen_alef
اگر چیزی را دوست داشته باشیم
هزار و یک دلیل برای دوست داشتنش پیدا میکنیم.
اگر چیزی را دوست نداشته باشیم
هزار و یک دلیل برای دوست نداشتنش پیدا میکنیم. :)
@seen_alef