eitaa logo
سین الِف | سيداحمدباقريان
137 دنبال‌کننده
51 عکس
8 ویدیو
1 فایل
دفترچه یادداشت سيداحمدباقريان ● درحال نوشتن... آی دی شخصی: @Seen_dsign
مشاهده در ایتا
دانلود
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یاد شبی که آرام با وسواس بغلش کردی که بدن نحیفِ تازه پا در دنیا گذاشته اش گزندی نبیند... به یاد لحظه هایی که دلت نمی آمد با نوک انگشتت صورتش را نوازش کنی؛ به یاد وقتی که بدون تماسِ محاسنت با صورت برگ گلش با چشمان بسته، بو کشیدی همه رویاهای برآورده شده را... به یاد کدام لحظه بودی وقتی تن بی جانش را در خاک گذاشتی؟... ما نمی‌فهمیم چه می‌خوانی! همانطور که نمی‌فهمیم چرا با نغمه ای که نمی‌فهمیم آتش می‌گیریم...💔 @seen_alef
امروز روز جهانی گرافیکه‌..‌. فقط صب گرافیک دیزاینرا بخیر!!!☝️ طراحای گرافیکم نه!😄فقط گررافیک دیزاینررا😬😆 •سين‌الف• @seen_alef
این همه از اپستین سند و مدرک اومده! همه دنیا دارن در موردش صحبت میکنن کلی خبــــرگزاری و تحلیلگر و سایت معتبر در موردش رفتن...دادگاهش برگزار شده! طرف میگه دروغه...کی میگه...سیاســته! ساده اید...اینا دروغ آخونداس... 🙂🙂 @seen_alef
آقاسیدعلی دارم برای شما می‌نویسم از شما می‌نویسم... و همزمان به این فکر می‌کنم چقدر زور داره بخوای وقت بذاری که ثابت کنی خورشید نور داره... •سين‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز اونا که دَم ضریح هُل میدن!🙄 چطوری زرنگ؟ بیا همش مال تو...😐 تولد امام رضام مبارک!🎂🫤هُل نده دیگه!!😒 •سين‌الف• @seen_alef
غریب و خسته به درگاهت آمده،رحمی بگیر سیـد مـــــارا بغــــل امام رضـــا... @seen_alef
به جسم خسته‌ ایـران، تو دریا نیســتی جانی خلیج فارس بـــودی و خلیـــج فارس می‌مانی... غیــوری، خشمگــینی، مهربــانی، پاک و زیبایی تو ایرانی، تو ایرانی، تو ایرانی، تو ایرانی...❤️ پوستر: @seen_alef
معلوم بود بعد بازی، از کوچه آمده بود خیابان... گفت: [ برام بنویس: خدا در میدان است! ] پسر! این جمله کجا؟...تو کجا؟ کاش درکی که تو این روزها از وجود خدا از دوست داشتن ایرانت داری خیلی ها داشتند! تعجب نکیند! دقیقا همان درک کودکانه‌ی، معصومانه توأم با شیطنت... همین را هم خیلی ها ندارند...🙂 یادم رفت اسمشو بپرسم بهش می‌خورد از این بچه شرا باشه حس می‌کنم اسمش یا محمده یا امیر 😁 •سين‌الف• @seen_alef
مرسی از زحمات تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران☺️ لطفا دسته رو برگردونین دست آقا سیدمجید... 🙂🎮 •سین‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز اونا که یاد معلم مینداختن که اقا امروز امتحان داشتیم...🙄🦕 چطوری خودشیرین؟!!🫤🐄 چطوری عنیشتین؟😒 •سين‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز اون که هرچی بش میگی یه کار مفید از رضا خان بگو میگه ساخت شبکه ریلی کشور...🙂 چطوری عندیشمند؟؟؟ چطوری تاریخ مصور؟ :) •سين‌الف• @seen_alef