eitaa logo
سین الِف | سيداحمدباقريان
137 دنبال‌کننده
51 عکس
8 ویدیو
1 فایل
دفترچه یادداشت سيداحمدباقريان ● درحال نوشتن... آی دی شخصی: @Seen_dsign
مشاهده در ایتا
دانلود
غریب و خسته به درگاهت آمده،رحمی بگیر سیـد مـــــارا بغــــل امام رضـــا... @seen_alef
به جسم خسته‌ ایـران، تو دریا نیســتی جانی خلیج فارس بـــودی و خلیـــج فارس می‌مانی... غیــوری، خشمگــینی، مهربــانی، پاک و زیبایی تو ایرانی، تو ایرانی، تو ایرانی، تو ایرانی...❤️ پوستر: @seen_alef
معلوم بود بعد بازی، از کوچه آمده بود خیابان... گفت: [ برام بنویس: خدا در میدان است! ] پسر! این جمله کجا؟...تو کجا؟ کاش درکی که تو این روزها از وجود خدا از دوست داشتن ایرانت داری خیلی ها داشتند! تعجب نکیند! دقیقا همان درک کودکانه‌ی، معصومانه توأم با شیطنت... همین را هم خیلی ها ندارند...🙂 یادم رفت اسمشو بپرسم بهش می‌خورد از این بچه شرا باشه حس می‌کنم اسمش یا محمده یا امیر 😁 •سين‌الف• @seen_alef
مرسی از زحمات تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران☺️ لطفا دسته رو برگردونین دست آقا سیدمجید... 🙂🎮 •سین‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز اونا که یاد معلم مینداختن که اقا امروز امتحان داشتیم...🙄🦕 چطوری خودشیرین؟!!🫤🐄 چطوری عنیشتین؟😒 •سين‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز اون که هرچی بش میگی یه کار مفید از رضا خان بگو میگه ساخت شبکه ریلی کشور...🙂 چطوری عندیشمند؟؟؟ چطوری تاریخ مصور؟ :) •سين‌الف• @seen_alef
متن داخل تصویر رو دقیق بخونید... اسم سه کشور توی این ۵خط اومده، اما هیچ‌کدوم کشوری نیستن که داخلش این خط ریلی کشیده شده! چون اصلا اهمیتی نداشته اسم کشور موردنظر...🥕 کشوری که اسمش نیست ایرانه؛ اما دمش گرم! همه هزینه های این بریز و بپاش از جیب ایران پرداخت شده!🍭 سلامتی همه سفره دارا... ☺️ •سين‌الف• @seen_alef
283.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچ وقت فکر نمی‌کردم، یه جواب یک ثانیه ای... انقد کااامل و جااامع و دقییق و به جااا باشه...👌 دلم خنک شد! آفرین! 🤌😎 🚬 •سین‌الف• @seen_alef
آقا سدمجید ما نه میگیم بزن! نه میگیم نزن! به دلت نگا کن داداش! ببین ته دلت چی میگه همونو انجام بده... وااالاا... 😩 😁😅 •سین‌الف• @seen_alef
🖤ما سرمون بلنده پشت سرت! آقا سیدعلی... @seen_alef
علی کامیون دار بود...🚛 باصفا بود! از اون ماشین سنگین بازای مشتی! که دلش نمی‌اومد تک خوری کنه! علی سفره دار بود! علی پشت ماشین سنگینش یه باند وصل کرده بود! گفت تو مسیر میدم به بچه ها شعار بدن... :} گفت یه شعار بنویسم بزنه بالای خوش رکاب... گفتم اگه یه روز نتونی ماشینتو بیاری چکار میکنی؟ گفت میرم موکب ظرف می‌شورم... 🤌 علی ۱۰ سالش بود! 😊 •سين‌الف• @seen_alef