🎂 ۲۹ فروردین یا ۲۴ تیر ماه
توی کدام تاریخ برایت جشن تولد بگیریم؟
میدانم برای تو فرقی نداشت؛
چه سال ها که گذشت و ما اصلا به این فکر نکرده بودیم
تاریخ تولد رهبر ایران چندم است؟
چندم را جشن ملی بگیریم؟ چندمِ تقویم را خیابان آذین کنیم؟ کدام روز سال را به نامت بزنیم؟
ما حواسمان به خیلی چیز ها نبوده آقا سیدعلی
میدانم روزگار
جای خالی ات را بی رحمانه به رخمان میکشد...
اما عزیزدلم
تو بزرگ تر از آن بودی که فقط یک روز تولد داشته باشی!
هر روزی که جوانه ای در این خاک میروید؛
هر زمانی که مشتی گره شده به سمت ظلم بالا میرود؛
هر زمان پرچم ایران به اقتدار جولان میدهد؛
هر لحظه که آزاده ای در برابر سرکشی قد علم میکند؛
تولد توست...
تولدت مبارک باباجان🖤
#سيداحمدباقريان
@seen_alef
گمونــم قبل خـلــق تــــو خدا باحوصـــــله تو عـــــــــرش
اقـــــاقی ها و نرگــــس ها و رز هاشـــو به خــط کـــــرده
شدی همسر!شدی خواهر!شدی دلبر!شدی دختر
حضــــورت گردو خـــاکی تــــوی فرهنـگ لغت کــــــرده!
تو خط قرمــــــــــز دنیـــــــای این موجـــــــود مغــــروری...
نگاه چپ به سمتت هر کسی کرده، غلط کرده!😐
#سيداحمدباقريان
@seen_alef
کی فکـرشو میکرد...
گلهایی که
امروز باید ســـر صف
بهشــون داده میشد
بیاد روی
سنـــــگ مزارشون...؟
#دخترای_میناب🖤
•سینالف•
@seen_alef
گمونم قبل خلق تو خدا با حوصله تو عرش
اقاقی ها و نرگس ها و رُزهاشو به خط کرده
#سین_الف
روز دختر مبارک... 💔
@seen_alef
کاش بچه های میناب
توی اتوبوس اردو بر اثر سانحه تصــادف
از دنیا میرفتن یا براثر سرما، براثر گرمـا
نمیدونم بر اثــــر هرچی که بالاخره بشــه
به جمهوری اسلامی وصلش کرد!
که بعضیا بتونن براشون غصـــه بخـــورن
صداشون دربیاد...🙃😒😏🙄
•سینالف•
@seen_alef
صب همه بخیر
بجز اونایی که بلاتکلیفن
هیچ تلاشی هم نمیکنن
که مسیر براشــون روشن
بشه... 😒😒😒😒
•سینالف•
@seen_alef
گفتن: #بارون داره میاد...
مراسم دعای پایانی رو برگزار نمیکنیم!
بلند داد زد: الان زیر این بارون بهترین وقته برا دعا!
ما بارون برامون مهم نیست...
تو کل آستانه صدا پیچید:
الهی عظم البلاء...
چقد مردممون قشنگن!🥲
•سینالف•
@seen_alef
‼️بعد جنگ
بعد همه آوار برداریا
یه اتفاقی که باید حتما بیوفته
رفتن سراغ کلماتیه
که تو جنگ نرم مورد اصابت قرار گرفتن
و زیر آوار موندن...
مثل: بصیرت، وطنپرستی، غیرت
زن، زندگی، آزادی و...
•سینالف•
@seen_alef
احتراما
به کار بردن واژه "سطلی"
برای سلطنت طلب ها رو نمیپسندم...
ما انسانیم!
هم دون شأن ماست این ادبیات؛
هم دون شأن سطل...
سطل ها خیلی مفیدتر از این قماشن!
التماس تفکر بنظرم ...😊
•سینالف•
@seen_alef
ریشه اگر ریشه استخاصیتش دیده نشدن است...
ریشه ای که اصرار به دیده شدن دارد؛
درختِ از بیخ کنده است!
#دکترصدیق
@seen_alef