283.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچ وقت فکر نمیکردم،
یه جواب یک ثانیه ای... انقد کااامل و جااامع
و دقییق و به جااا باشه...👌
دلم خنک شد! آفرین! 🤌😎 🚬
•سینالف•
@seen_alef
آقا سدمجید
ما نه میگیم بزن! نه میگیم نزن!
به دلت نگا کن داداش!
ببین ته دلت چی میگه همونو انجام بده...
وااالاا... 😩 😁😅
•سینالف•
@seen_alef
علی کامیون دار بود...🚛
باصفا بود!
از اون ماشین سنگین بازای مشتی!
که دلش نمیاومد تک خوری کنه!
علی سفره دار بود!
علی پشت ماشین سنگینش یه باند وصل کرده بود!
گفت تو مسیر میدم به بچه ها شعار بدن... :}
گفت یه شعار بنویسم بزنه بالای خوش رکاب...
گفتم اگه یه روز نتونی ماشینتو بیاری چکار میکنی؟
گفت میرم موکب ظرف میشورم... 🤌
علی ۱۰ سالش بود! 😊
•سينالف•
@seen_alef
خب خداروشکر
گویا بین ایران و امریکا
یک سری تبادل آتش انجام شده
و آتش بس نقض نشده... 🤲
•سینالف•
@seen_alef
وقتی بهت گفتن با مرغ و کارت هدیه و خیابون یه کرسی شعر بباف... 🐔و تو نه قیمت مرغ توی ایران رو میدونی!نه شکل فروش مرغو، نه میدونی با کارت هدیه چجور کار میکنن... :)نه عقل داری...
•سينالف•
@seen_alef
سین الِف | سيداحمدباقريان
وقتی بهت گفتن با مرغ و کارت هدیه و خیابون یه کرسی شعر بباف... 🐔و تو نه قیمت مرغ توی ایران رو میدونی
دارم به این فک میکنم؛۷۰شب یدونه از این کارت هدیه های یه تومنی به هر شرکت کننده تو ۱۴۳۱ شهر ایران... :)
و همزمان به اون احمقی که همین قدم فک نمیکنه؛و به اون احمق تری که اینا رو باور میکنه... :/
دم به دم عمر تو تلمیح خدا بود علی
رقص شمشیر تو تفریـح خدا بود علی
#سیدحمیدبرقعی
@seen_alef
چون آینه
بازتاب وطن هستی-
وجدان وطن هستی و میگریی
رو بروی خون و چشم من
و من اشکم را دوستدارم.
#وطن 🖤
@seen_alef
صب همه بخیر
بجز اونا که تاحالا یه شب نرفتن بیرون
چار قدم حداقل *برا سلامتی شون* راه برن...🙄
ولی تا دلت بخواد بادگلوی وطن پرستی
میزنن!🙂
چطوری شجاع دل؟
چطوری مِل گیپسون؟ 😏
•سينالف•
@seen_alef
دوستان تحلیلگر سیاسی
که هرکسی دست تو دماغش میکرد از توش
یه ضعفی چیزی برا مملکت در میآوردید،
در مورد برکناری و استعفای این همه مسئول و فرمانده
توی آمريکا نُطقی ندارید؟ 📝
•سينالف•
@seen_alef