eitaa logo
سین الِف | سيداحمدباقريان
137 دنبال‌کننده
50 عکس
8 ویدیو
1 فایل
دفترچه یادداشت سيداحمدباقريان ● درحال نوشتن... آی دی شخصی: @Seen_dsign
مشاهده در ایتا
دانلود
🎂 ۲۹ فروردین یا ۲۴ تیر ماه توی کدام تاریخ برایت جشن تولد بگیریم؟ می‌دانم برای تو فرقی نداشت؛ چه سال ها که گذشت و ما اصلا به این فکر نکرده بودیم تاریخ تولد رهبر ایران چندم است؟ چندم را جشن ملی بگیریم؟ چندمِ تقویم را خیابان آذین کنیم؟ کدام روز سال را به نامت بزنیم؟ ما حواسمان به خیلی چیز ها نبوده آقا سیدعلی می‌دانم روزگار جای خالی ات را بی رحمانه به رخ‌مان می‌کشد... اما عزیزدلم تو بزرگ تر از آن بودی که فقط یک روز تولد داشته باشی! هر روزی که جوانه ای در این خاک می‌روید؛ هر زمانی که مشتی گره شده به سمت ظلم بالا می‌رود؛ هر زمان پرچم ایران به اقتدار جولان می‌دهد؛ هر لحظه که آزاده ای در برابر سرکشی قد علم می‌کند؛ تولد توست... تولدت مبارک باباجان🖤 @seen_alef
گمونــم قبل خـلــق تــــو خدا باحوصـــــله تو عـــــــــرش اقـــــاقی ها و نرگــــس ها و رز هاشـــو به خــط کـــــرده شدی همسر!شدی خواهر!شدی دلبر!شدی دختر حضــــورت گردو خـــاکی تــــوی فرهنـگ لغت کــــــرده! تو خط قرمــــــــــز دنیـــــــای این موجـــــــود مغــــروری... نگاه چپ به سمتت هر کسی کرده، غلط کرده!😐 @seen_alef
کی فکـرشو می‌کرد... گل‌هایی که امروز باید ســـر صف بهشــون داده می‌شد بیاد روی سنـــــگ مزارشون...؟ 🖤 •سین‌الف• @seen_alef
گمونم قبل خلق تو خدا با حوصله تو عرش اقاقی ها و نرگس ها و رُزهاشو به خط کرده روز دختر مبارک... 💔 @seen_alef
کاش بچه های میناب توی اتوبوس اردو بر اثر سانحه تصــادف از دنیا می‌رفتن یا براثر سرما، براثر گرمـا نمیدونم بر اثــــر هرچی که بالاخره بشــه به جمهوری اسلامی وصلش کرد! که بعضیا بتونن براشون غصـــه بخـــورن صداشون دربیاد...🙃😒😏🙄 •سین‌الف• @seen_alef
صب همه بخیر بجز اونایی که بلاتکلیفن هیچ تلاشی هم نمی‌کنن که مسیر براشــون روشن بشه... 😒😒😒😒 •سین‌الف• @seen_alef
گفتن: داره میاد... مراسم دعای پایانی رو برگزار نمی‌کنیم! بلند داد زد: الان زیر این بارون بهترین وقته برا دعا! ما بارون برامون مهم نیست... تو کل آستانه صدا پیچید: الهی عظم البلاء... چقد مردممون قشنگن!🥲 •سین‌الف• @seen_alef
‼️بعد جنگ بعد همه آوار برداریا یه اتفاقی که باید حتما بیوفته رفتن سراغ کلماتیه که تو جنگ نرم مورد اصابت قرار گرفتن و زیر آوار موندن... مثل: بصیرت، وطن‌پرستی، غیرت زن، زندگی، آزادی و... •سین‌الف• @seen_alef
سلام چند وقتیه تصمیم گرفتم متن ها و شعر هامو توی فضای مجازی (فعلا بله و ایتا) منتشر کنم... شاید حتی یه درصد برای کسی موثر باشه. شما اینجایین که توی این مسیر و در انتشارشون همراه و کمکم باشین... مخ‌لص🙏🌸 سیداحمد باقریان 🆔ایتا 🆔بله
احتراما به کار بردن واژه "سطلی" برای سلطنت طلب ها رو نمی‌پسندم... ما انسانیم! هم دون شأن ماست این ادبیات؛ هم دون شأن سطل... سطل ها خیلی مفیدتر از این قماشن! التماس تفکر بنظرم ...😊 •سین‌الف• @seen_alef
ریشه اگر ریشه استخاصیتش دیده نشدن است... ریشه ای که اصرار به دیده شدن دارد؛ درختِ از بیخ کنده است! @seen_alef
خوشبخت كسى‌ست كه از ديگران عبرت بگيرد و بـدبخــت كسى‌ست كه عبرت ديگران شـــود!!! / @seen_alef