eitaa logo
سین الِف | سيداحمدباقريان
136 دنبال‌کننده
51 عکس
8 ویدیو
1 فایل
دفترچه یادداشت سيداحمدباقريان ● درحال نوشتن... آی دی شخصی: @Seen_dsign
مشاهده در ایتا
دانلود
خب بنا بر اخبار واصله توافق به جاهای خوبی رسیده و برآیند ها مثبت بوده! و تنها فقط یک مساله باقی مونده اون هم مخالفت دو طرف مذاکره با تمام شرایط هم دیگه‌س! :] @seen_alef
⚠️در شرایط روند مثبت توافق باید چه کنیم؟ ۱) شیشه های پنجره ها را چسب پهن بزنیم. ۲) قاب ها و مجسمه هایی که در بلندی و مکان نامناسب قرار دارند را روی زمین بگذاریم. ۳) با دیدن نور یا شنیدن صدا نزدیک پنجره نشویم. ۴) آرامش و خونسردی خود و اطرافیان را حفظ کنیم. ۵) برای شرایط بحرانی پناهگاه ها را از قبل انتخاب کنیم. ۶) پاوربانک و بنزین و تن ماهی رو هم که خودتون اوستایین :) @seen_alef
دیروز یکی از مخاطبین کانال بله این سوال رو پرسید: ولی جدی تا کی باید جنگ و دشمنی ادامه پیدا کنه سید؟ جدی میپرسم واقعا سواله برام من جوابش رو اینطور دادم: 👇
یه محله رو تصور کنین! تصور کردین؟ تو این محله یه لاته که عادت داره هر وقت خواست بی اجازه بره تو خونه اهل محل هرچی خواست برداره! خیلی هم وحشی و قلدره و زبون نفهمه! بنظرتون باید باش چکار کرد؟ من میگم! - یا باید تسلیم شد... ینی هر وقت خواستی هرکاری خواستی بکن! - یا باج داد! ینی من یه چیِ گلوگیری بهت میدم > تو نیا خونه ما دزدی اگرم میای بگو نرفتم! < :) - یا ایستادگی کرد! ینی جلوش وایسی که نیاد! یه چک بزنی مثلا بهش! ممکنه بگید خب چک می‌خوریم بعدش؟! بله :] ممکنه چک بخوریم! اما دو تا اتفاق می افته: یک) این‌که اباهت قبلی اون یارو " به اصطلاح هژمونیش " به فنا رفته! ینی بقیه می‌بینن عه میشه بش چک زد!!! دو) این‌که طرف دفعه بعد میگه من از این دزدی کنم نگام نمی‌کنه چک بهم می‌زنه! اون دفعه یه چک زد اگه دو تا بزنه چی؟!!! (به این می‌گن بازدارندگی) سه) این‌که وقتی با یه قلدری شاخ به شاخ میشی بالاخره بعد یه مدت دستت میاد نقطه حساسش کجاشه‌ :> حالا ممکنه بگید چه کاریه زنگ می‌زنیم پلیس مهربون بیاد! بله! تو دنیای عادی که همه چی گل و بلبله این راهکار درستیه! اما نه تو جنگل! چون خود اقا پلیسه تو تیم اون قلدره س! :) معمولا هم قایم موشک بازی می‌کنن چجوری؟؟ این جوری که اقا پلیسه چشم می‌ذاره -_- اقا قلدره میره دزدی و بر می‌گرده! اقا پلیسه میگه من کههه ندیدم! من کههه ندیدم! بعد هی اسهال نگرانی می‌کنه! :] پس جونم براتون بگه تا وقتی قلچماق باشه باید چماق به دست هم باشه که بکوبه تو سرش!!! و الا زیاده خواهی حیوون جماعت ته نداره...🙂 نمیشه بشینیم سر جامون بگیم افغانستان رو زده با ما کاری نداره لیبی رو زده سوریه رو زده مصر رو زده عراق رو زده ژاپن رو زده گواتمالا کوبا پاناما نیکاراگوئه لبنان هائیتی السالوادور هندوراس ویتنام کره گرینادا یوگسلاوی فیلیپین یونان کاستاریکا یمن و... رو زده کاری با ما نداره... :} می‌خواد بهمون دسته گل بده جیم الف نمی‌ذاره!🙃 خیلی ساده توضیح دادم که دور از جون شما به درد گروه سنی _الف_ تا _ی_ بخوره :) چون می‌دونم خیلی ها درک همین هم براشون سخته... دور از جون شما 🌹 •سین‌الف• @seen_alef
خدای من چه دارد...؟ آن‌که "تو" ندارد! / @seen_alef
دعای عرفه آسان.pdf
حجم: 1.8M
سلام با عنایت به نزدیک شدن روز عرفه، روز مناجات عارفانه از زبان امام عارفان، امام حسین (علیه السلام)، فایل فوق را که حاوی ساده‌ترین ترجمه دعای عرفه به صورت جمله‌جمله است و به شیوه‌‌‌ای نوین تولید شده است، به شما عاشقان آقا اباعبدالله(علیه السلام) تقدیم می‌کنیم.  التماس دعا لطفاً آن را به دوستان خود نیز هدیه کنید تا در ثواب نشر آن سهیم باشید.🌹🌷 @asanquran
خدایی که امروز به عزتت قسم خوردی به همه رحم می‌کنی! حتی اون بچه ای که توی رحم مادرشه... به ما رحم کن! ادامه غیبت امام زمانمون رو ببخش... عاقبتمون رو ختم به خیر رقم بزن... @seen_alef
هرکه را میل جنون است بيايد با ما ما که رفتیم به قربان اباعبدالله... @seen_alef
ما که رفتیم به قربان اباعبدالله... @seen_alef
اگه تو کانال بله بودین یه عیدی خوب نصیب تون می‌شد... :) الانم می‌تونه بشه البته :)))