eitaa logo
🍎 صحت کده🌹
333 دنبال‌کننده
923 عکس
241 ویدیو
18 فایل
🍎خریدبیش از تومان ارسال رایگان🍐 @Sehatkadeh_MR فروشگاه اینترنتی👇🏽 www.SehatKadeh.com مشاوره 09196919686 فروش 09393099686 روبیکا https://rubika.ir/SehatKadeh ایتا eitaa.com/SehatKadeh آقایان eitaa.com/SehatKadehMr بانوان eitaa.com/SehatKadehMrs
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آخرالزّمان
🔻صفحه 1 از 2 🔵به مناسبت ۱۲ ساله‌شدن آشوب سوریه 🔴آشوب فراگیر پایدار در آخرالزّمان از برخی احادیث اسلامی بهره گرفته می‌شود که زیندگان خاورمیانه، به‌ویژه مسلمانان، پیش از شورش سفیانی، گرفتار آشوبی فراگیر می‌شوند که دوازده سال پایدار می‌ماند، سپس سفیانی برمی‌شورد و فرات گنجی بزرگ از تلا را آشکار می‌کند، و آغاز آن آشوب از شام و پایانش در همان‌جا خاهد بود. ابن مُسَیَّب گفته است: در شام آشوبی خاهد بود که گویا آغازش بازی کودکان است. از سویی بالا می‌آید و از سویی آرام می‌شود، و پایان نمی‌یابد تا آن‌که فریادگری فریاد زند: بی‌گمان فرمانده فلانی است.(۱) نیز ابن مُسَیَّب گفته است: در شام آشوبی خاهد بود که گویا آغازش بازی کودکان است. سپس کار مردم بر چیزی استوار نمی‌شود و برای آنان گروه گردآمده‌ای نخاهد بود تا آن‌که فریادگری از آسمان فریاد زند: بر شما باد فلانی، و پنجۀ دستی برآید که اشاره می‌کند.(۲) چنین می‌نماید که این دو روایت از سخنان پیامبر-صلّى‌الّاه‌علیه‌وآله- باشند، اگرچه سعید ابن مسیّب تابعی آن دو را به وی نسبت نداده است. بدان که در ماه محرّم سال قیام قائم-علیه‌السّلام-، جبرائیل-علیه‌السّلام- از آسمان بانگ می‌زند که مهدی فرماندۀ مردم است، و پنجۀ دستی آویزان در هوا آشکار می‌شود که سوی وی اشاره می‌کند. بنا بر آن‌چه هویداست، آشوب شام همان «آشوب سوریه» است که گویا آغازش از بازی کودکان بود، و در شهر دَرْعا زبانه کشید، هنگامی که شماری از کودکان شعارهایی را بر زیان زمامداری سوریه در ۲۲ ربیع اوّل ۱۴۳۲ برابر ۲۶ فوریه ۲۰۱۱ بر دیوار مدرسه‌شان نوشتند و با دست نیروهای امنیّتی بازداشت شدند، و پس از آن، آشوب با دستان برخی گروههای تروریستی و پشتیبانی برخی دولتهای غربی، عربی و ترک، در سراسر سوریه و برخی بخشهای لبنان پخش شد، و پس از گذشتن نزدیک چهار سال از درنگش در آن دو کشور، در ۱۰ شعبان ۱۴۳۵ برابر ۹ ژوئن ۲۰۱۴ با دستان گروه داعش و بازماندگان حزب بعث، درون کشور عراق رفت، و آن همچنان که بود، پایدار می‌باشد، و گمان می‌کنم که آشوب یادشده پس از دوازده سال به درگیری میان گروه حسنی لبنانی، گروه اصهب مروانی، گروه ابقع فهری و گروه سفیانی شامی و به آشکارشدن گنجی در فرات کشیده می‌شود، و آشوب با قیام امام مهدی-علیه‌السّلام- پایان می‌یابد، و خداوند داناتر است. از ابو هُرَيْرَه روایت شده است که رسول خدا-صلّى‌الّاه‌عليه[وآله]وسلّم- فرمود: پس از من چهار آشوب سوی شما می‌آیند: نخستین آنها در آن، خونها حلال دانسته می‌شوند، دومین آنها در آن، خونها و داراییها حلال دانسته می‌شوند، سومین آنها در آن، خونها، داراییها و شرمگاهها حلال دانسته می‌شوند، و چهارمین، ناشنوا، کور و فراگیر است که مانند جنبش موج در دریا می‌جنبد تا آن‌که کسی از مردم از آن پناهگاهی نمی‌یابد، و خانه‌ای از عربها و عجمها (پارسیان) نمی‌ماند، مگر آن‌که آن را از خاری و ترس پُر کند، در شام می‌گردد، عراق را می‌پوشاند و جزیره را با دست و پایش می‌کوبد، و گروه مردمان (مسلمانان) در آن، چون مالیده‌شدن چرم، مالیده می‌شوند، گرفتاری در آن سخت می‌شود، به گونه‌ای که کار نیکو در آن زشت دانسته، و کار زشت در آن نیکو شناخته گردد، کسی از مردم نمی‌تواند در آن بگوید: نه نه. سپس آن را از سویی نمی‌دوزند، مگر آن‌که از سویی دیگر بشکافد، مرد در آن صبح می‌کند، در حالی که مؤمن است و شب می‌کند در حالی که کافر است، و رهایی نمی‌یابد در آن، مگر کسی که مانند دعای فرورفته در دریا دعا کند، آن آشوب دوازده سال پایدار می‌ماند، از میان می‌رود هنگامی که از میان می‌رود، در حالی که بی‌گمان فرات از کوهی از تلا پرده برداشته است؛ پس بر سر آن کارزار می‌کنند تا آن‌که از هر نه تن هفت تن کشته شوند.(۳) شایان یادآوری است که این روایت در کتاب الفتن دو بخش شده بود، و ما آن دو بخش را برای فراگیرشدن بهره‌اش به هم پیوند دادیم و روایت را بر گونۀ یگانه و درستش در این‌جا آوردیم.
هدایت شده از آخرالزّمان
🔻صفحه 2 از 2 بدان که «عَجَم» نامی برای همۀ مردمان ناعرب است، ولی چه‌بسیار عجم به کار می‌رود و با چیزی که همراه سخن می‌باشد، دانسته می‌شود که مراد از آن همان پارسیان یا ایرانیان‌اند، چنان‌که در این حدیث آمده است.(۴) «شام» سرزمینی پهناور در خاورمیانه و جنوب غربی آسیا بر کنارۀ شرقی دریای مدیترانه است، و فلسطین، اردن، لبنان و بیشتر سوریۀ کنونی و بخشی از جنوب ترکیه و شرق مصر را در بر می‌گیرد.(۵) «عِراق» بخش جنوبی سرزمینهای میان دو رود دِجْلَه و فُرات و پیرامون آن دو است که از سامَرّا بر کنارۀ خاوری دجله و هِیْت بر کنارۀ باختری فرات آغاز می‌شود و تا آبادان در جنوب غربی ایران و پایانۀ بَصْرَه در شمال کویت کشیده می‌شود.(۶) «جَزِیرَه» بخش شمالی سرزمینهای میان دو رود دِجْلَه و فُرات است که از جزیرۀ ابن عُمَر، نَصِيبِين، مارِدِين، دِيار بَكْر، حَرّان و شانْلِی اُورْفا در جنوب شرقی ترکیه آغاز می‌شود و به قامِشْلِی، حَسَکه، رأسُ الْعَیْن، عَیْن العَرَب، رَقَّه و بُصَیْرَه در شمال شرقی، شمال و شرق سوریه می‌رسد و تا درون کشور عراق، از مَوْصِل بر کنارۀ خاوری دجله تا تَکْرِیت بر کنارۀ باختری دجله و حَدِیثَه بر کنارۀ خاوری فرات، کشیده می‌شود.(۷) ------------------------------------------------------------ ۱. المصنّف، عبدالرزّاق، ج ۱۱، ص ۲-۳۶۱، ح ۲۰۷۴۶؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۲. الفتن، ص ۲۳۶، الجزء ۵، ح ۹۲۹؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۳. الفتن، ص ۳۱، الجزء ۱، ح ۸۷ و الفتن، ص ۱۵۹، الجزء ۳، دنبالۀ ح ۶۵۱؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۴. سخن نویسنده. ۵. بهره‌گرفته‌شده از: برخی منابع. ۶. بهره‌گرفته‌شده از: برخی منابع. ۷. بهره‌گرفته‌شده از: برخی منابع. 📚گزیده‌هایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی ✍🏻روش ما در نوشتن واژه‎ها،‌ بر پایۀ درست‌نویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکته‎های دیگر است. ✔️کانال آخرالزّمان @joinchatakheruzzaman
هدایت شده از آخرالزّمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بحران و جنگ سوریه از کجا شروع شد؟ اعتراضاتی که کم کم تبدیل به جنگ داخلی و ویرانی یک کشور شد!!! برشهایی از مستند «تهران - دمشق»، اثر محمّدعلی صدری‌نیا
هدایت شده از آخرالزّمان
🌺در روزهای آینده اشارتی به نکته‌ای تلخ که در آن بشارتی هست خاهیم داشت! در کجای فتنه‌های آخرالزّمانی هستیم....
🔴 جدول قمر در عقرب سال ۱۴۰۱ شمسی بر پایۀ صورت فلکی (قمر در عقرب بر پایۀ برج نادرست است) ✔️کانال آخرالزّمان @joinchatakheruzzaman
جهت اطلاع از چگونگی قمر در عقرب بر روی لینک زیر بزنید https://t.me/SehatKadeh/1604
هدایت شده از آخرالزّمان
🌺با سلام برای آشنایی با معارف مهدوی و بررسیهای راهبردی رویدادهای آخرالزّمان، با بهره‌گیری از: آیات، روایات و پیشگوییها، روی لینک زیر کلیک کرده و "جوین=join" را بزنید👇نیز آن را برای دیگران ارسال کنید. ✔️کانال آخرالزّمان در ایتا @joinchatakheruzzaman
اگر‍ دیسک کمر و گردن دارید، قبل از عمل برای درمانش👇 ←خرمای بدون هسته 4 عدد ←زنجبیل1 ق مرباخوری ←آردگندم 20گرم ←زردچوبه 2 ق مرباخوری ←دنبه گوسفندی 10گرم و اگر احتیاج هست بیشتر ← کمی روغن کنجد به موضع درد بمالید ✔️مواد بالا رو با هم مخلوط و بر روی پارچه‌ای آغشته کرده، بر روی کمر شب تا صبح ببندید «2 بار در هفته» تا درمان بشوید. 🍎 سالم💪و شاد😀باشیم🍏 صحت کده @SehatKadeh شماره گیری کد زیر رایگانه *6655*1414#
هدایت شده از آخرالزّمان
🔴کمربندها را سفت ببندید و قناعت پیشه کنید و سرمایه‌هایتان را هدر ندهید!!! به خانندگان گرامی سفارش می‌کنیم، اکنون که به گردنه‌های سخت آخرالزّمان رسیده‌ایم، قناعت و صرفه‌جویی پیشه کنید و از ولخرجیها و سفرهای ناسودمند و حتّی برخی سفرهای زیارتی بپرهیزید. جهان، به‌ویژه خاورمیانه و کشور عزیز ما ایران، افزون بر گرفتاریهای کنونی، دچار بلاهای آسمانی و زمینی بیشتر از اینها، مانند طوفان و سیل و خشکسالی و زلزله و فقر و گرانی و گرسنگی سخت، خاهد شد! در اوضاع کنونی، از خریدن کالاهای گران‌قیمت، مانند خُدروهای گران و بی‌کیفیّیت داخلی و خدروهای گران و افزایش قیمت‌یافته خارجی، خُدداری کنید تا روی دست گرانفروشان بمانند و باد کنند و ارزان شوند. حواستان باشد خدروفروشها با بالابردن بیش از حدّ قیمت خدرو، مردم را به مرگ گرفته‌اند تا به تب راضی شوند. بازار بورس و وامهای بانکی قمار و ربوی و حرام‌اند. با گذاردن سرمایه‌هایتان در بانکها و بازارهای بورس و گرفتن وامهای ربوی هم دنیایتان خراب می‌شود و هم آخرتتان می‌سوزد!!! در مصرف آب و برق و گاز و تلفن و موبایل هم تا می‌توانید صرفه‌جویی کنید تا انرژیهای کشور هدر نروند و داراییهایتان بیهوده صرف در این امور نشوند. افزون بر سفارش قناعت به همگان، به ثروتمندان نیز یادآور می‌شویم که به داد بیچارگان برسند، و اگر چنین نکنند، روزگارشان در همین دنیا، به‌ویژه در عصر ظهور، سیاه و تباه خاهد شد؛ زیرا در دوران زمامداری امام مهدی-علیه‌السّلام-سرمایه‌های انبوه و گنجهای زراندوزان مصادره خاهند شد. 📚گزیده‌هایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی ✍🏻روش ما در نوشتن واژه‎ها،‌ بر پایۀ درست‌نویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکته‎های دیگر است. ✔️کانال آخرالزّمان @joinchatakheruzzaman
هدایت شده از آخرالزّمان
🔴بایستگی داشتن توانایی مالی و اندوختن خُراکِ سال در آخرالزّمان به دست آوردن تواناییهای مالی و اندوختن خُراکیها و دیگر نیازمندیهای انسان در سال از کارهایی‌اند که با خرد و دین سازگارند، و آن کارها در آخرالزّمان، برای نگاهداری جانها و ایمان، هنگام ناپدیدشدن آسودگی و خُراک، بایسته‌اند، به‌ویژه پس از برآمدن بزرگ‎ستاره‎ای دنباله‎دار در ماه رمضانِ پیش از ظهور امام مهدی-علیه‎السّلام-، و از نمونه‎های زر و سیم‌اندوزیِ پرهیز داده‌شده از آن یا از نمونه‌های احتکار خُردنیها و جز آنها که در آیین اسلامی بازداشته شده‌اند، نیستند؛ زیرا بی‌گمان زر و سیم‌اندوزی آن است که کسی دارایی فراوانی را گردآوری کند و آنها را برای روزی‌خُرانش یا در راه خدا نپردازد، و احتکار آن است که بازرگان چیزی را که خریده است، هنگام گرانی و کمبودش، از فروشش خُدداری کند تا آن را هنگام سخت‌نیازمندی مردم، بیشتر از نرخی که خریده است، بفروشد، و با این کار مایۀ آسیب‌زدن و تنگ‌گرفتن بر ایشان شود. بنا بر آن‌چه در احادیث اسلامی آمده است، بزرگ‌ستاره‌ای دنباله‌دار که «گیسوی سختی‌آور» یا «گیسوی شیطان» نامیده می‌شود، کمی پیش از قیام امام مهدی-علیه‌السّلام-، از صفر تا رجب در کرانه‌های آسمان می‌گردد تا آن‌که در شعبان میان خُرشید و زمین جای می‌گیرد و در ماه رمضان به زمین نزدیک می‌شود و پیرامونش می‌چرخد و اندک‌اندک درون پوشش گازی‌اش می‌رود و می‌سوزد و شعله‌ور می‌شود و سه یا هفت‌شبی پیاپی برای زمینیان نورافشانی می‌کند، و تندبادی سرخ پدید می‌آورد و شهابهایی فراوان بر روی زمین فرو می‌باراند و ناگهان با صدایی سخت و بسیار ترسناک در مشرق می‌افتد و مایۀ گرفتاریها و ناخُشیهایی برای مردم می‌شود. از عُبادَه ابن صامِت روایت شده است که رسول خدا-صلّى‌الّاه‌عليه‌[وآله]وسلّم- فرمود: هر گاه ستونی سرخ را از سوی مشرق در رمضان دیدید، خُراک سالتان را بیندوزید؛ پس بی‌گمان آن، سالِ گرسنگی است.(۱) خالد ابن مَعْدان گفته است: بی‎گمان به‌زودی ستونی از آتش از سوی مشرق برمی‌آید که همۀ زیندگان زمین آن را خاهند دید. پس هر کس به آن برسد، برای خانواده‎اش خراک سال را فراهم کند.(۲) چنین می‌نماید که این حدیث از سخنان پیامبر-صلّى‌الّاه‌عليه‌وآله- باشد، اگرچه خالِد ابن مَعْدان کلاعِی تابعی آن را به وی نسبت نداده است. از اَنَس روایت شده است که گفت: شنیدم که رسول خدا-صلّی‎الّاه‌علیه[وآله]وسلّم- فرمود: بهترین یاری‌کردن بر دین خُراک سال است.(۳) سالم بندۀ زید ابن صُوحان گفته است که با آقایم زید ابن صوحان در بازار بودیم که سلمان پارسی از کنارمان گذشت، در حالی که پیمانه‌ای به اندازۀ بار شتری(۴) از خُراکی خریده بود. پس زید به او گفت: ای ابو عبدالّاه، این کار را می‌کنی، در حالی که تو همدم رسول خدا-صلّی‎الّاه‌علیه[وآله]وسلّم- بودی؟! گفت: بی‌گمان انسان، هنگامی که روزی‌اش را فراهم آورد، برای بندگی آرام و آسوده می‌شود، و وسوسه (اندیشۀ بیهوده) از وی ناامید می‌شود.(۵) بدان هنگامی که به رفتارهای همراهان پیامبر-صلّى‌الّاه‌عليه‌وآله- و امام علی-عليه‌السّلام- در تاریخ اسلام نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که سلمان در بالاترین پله‌های زهد و ایمان بود، و با آن همه، در به دست آوردن چیزهایی که مایۀ زندگانی‌اند و فراهم‌آوردن خُراک سال تلاش می‌کرده است. مُعَمَّر ابن خَلّاد از ابو الحسن رضا-عليه‌السّلام- در بارۀ نگه‌داری خُراک در سال پرسید؟ فرمود: من انجامش می‌دهم.(۶) حسن ابن جَهْم گفته است که از رضا-عليه‎السّلام- شنیدم که می‌فرمود: بی‎گمان انسان هر گاه خُراک سال را درون خانه کند، سبک‏بار و آسوده می‌شود.(۷) مِقْدام ابن مَعْدِی كَرَب گفته است که شنیدم رسول خدا-صلّی‌الّاه‌علیه‌وآله- می‌فرمود: هر گاه در آخرالزّمان باشد، مردم ناچارند در آن، از زرها و سیمها که مرد با آنها دین و دنیایش را بر پا دارد.(۸) ------------------------------------------------------------------ ۱. المعجم الأوسط، ج ۱، ص ۲۴۱، ح ۳۷۳؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۲. الفتن، ص ۱۵۰، الجزء ۳، ح ۶۱۶؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۳. فوائد أبي عليّ ابن فَضالة، ح ۱۷؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۴. در نوشتار عربی خبر، در این‌جا «وسقاً» یافت می‌شود، و هر وَسَق، پیمانه و ظرف بزرگی است که با آن دانه‌ها و مانند آنها وزن می‌شوند، و به اندازۀ ۶۰ صاع یا برابر بار شتری است؛ بهره‌گرفته‌شده از: فرهنگنامه‌های زبان عربی. ۵. المعجم الکبیر، ج ۶، ص ۲۱۹، ح ۶۰۵۷؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۶. من لایحضره الفقيه، ج ٣، ص ۱۶۷، ک المعيشة، ح ۳۶۲۰؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۷. الكافي، ج ۹، ص ۵۶۹، ک المعیشة، ب ١٥، ح ١؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی. ۸. المعجم الکبیر، ج ۲۰، ص ۲۷۹، ح ۶۶۰؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
‍ ‍ 🔰🔴 🔴🔰 💎👁 خواص👀درمانی👁💎 ☑️✍در روایت آمده که پیامبر(ص) با سرمه اثمد سرمه می‌کشیدند زمانی که به رختخواب می‌رفتند و به تعداد فرد و از چشم راست سرمه می‌کشیدند و به این کار امر می‌نمودند و می‌فرمودند:«بهترین سرمه‌های شما اثمد است، بینایی را تقویت می‌کند و مو را می‌رویاند.»🤓 🔮 امام باقر(ع) می‌فرمایند:«سرمه کشیدن با اثمد بدن را خوش‌بو می‌کند و مژه‌ها را تقویت می‌کند.» 🔮«سرمه اثمد بینایی را تقویت می‌کند، سبب رویش مو می‌شود، اشک (اشک💧زائد) را قطع می‌کند.»👓 🍎 سالم💪و شاد😀باشیم🍏 صحت کده شماره گیری کد زیر رایگانه *6655*1414#
حجامت از نظر طب سنتی اسلامی https://t.me/SehatKadeh/1573 حجامت در آبان ماه 1401 🍎 سالم💪و شاد😀باشیم🍏 صحت کده **شماره گیری کد زیر رایگانه** *6655*1414#