eitaa logo
محصولات فرهنگی اسرارالشفاء
17.5هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
7.5هزار ویدیو
23 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چرا نظام انقلاب اسلامی قدسی است؟ 🔹رئیس جمهور: نظام ما مبتنی بر دین و آموزه‌های دین، کتاب و سنت است و این رمز قدسیت نظام ماست. 🔹حجت الاسلام والمسلمین رئیسی: در راس نظام ما حاکمیتی است که نیابت از حجت خدا دارد و امر او برای ما حجت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن: انسانی که خدای یگانه را می پرستد، نمی پذیرد که بنده ظالمان شود. 🔹اگر مردم یمن مقاومت نمی کردند، شرایطی بوجود می آمد که دیگر اثری از عزت و ایمان ما باقی نمی ماند.
🔴 فعالیت کشور 🔰 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات استان خوزستان، سپاه ناحیه امیدیه ، فرمانده حوزه حضرت معصومه علیهاسلام خبر داد: 🔹 با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس و حمایت از خانواده های کم درآمد برای تهیه نوشت افزار ، تعداد ۴۵ بسته حمایتی دانش آموزی از قبیل دفتر ، مداد ، خودکار ، پاک کن ، تراش و برگه آچار، مدادرنگی، ماژیک و دفترچه یادداشت ، توسط گروه جهادی شهیده طیبه واعظی پایگاه بسیج خواهران محدثه و هیئت فاطمیون روستا تهیه و میان خانواده های نیازمند روستای صفر توزیع شد. سپاه ناحیه امیدیه استان خوزستان
🔰 دیوار نگاره زیبا از شهید سلیمانی در دیوار مرزی لبنان و فلسطین اشغالی 🔹 تزیین دیوار مرزی میان لبنان و فلسطین اشغالی در جهت لبنانی به شمایل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ببینید.
دکتر امین حطیط سرتیپ ارتش لبنان: ‏واشنگتن می‌گوید سوخت ایران خطری برای لبنان است منظورشان این است: خطری است برای مصالح ما در لبنان برای سیاستهای ما در لبنان برای محاصره لبنان برای مزدوران آمریکا در لبنان برای مافیای فساد در لبنان که مورد حمایت آمریکا است، چون به مصلحت لبنان و ملت آن است و ضد دشمنان.
🔴 هشدار مستقیم ایران به آمریکا؛ سرنوشت عین‌الاسد در انتظار پایگاه حریر است؟ 🔹پایگاه حریر از جمله پایگاه های آمریکا در شمال عراق است که در سال های اخیر به محلی برای آموزش و پشتیبانی از نیروهای ضد انقلاب بدل شده است. 🔹این پایگاه که در ۷۵ کیلومتری شهر اربیل و ۶۶ کیلومتری مرز ایران قرار دارد. 🔹اما حالا گویا کاسه صبر مقامات کشورمان لبریز شده و ضمن در خواست از دولت عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی از پایگاه حریر، مستقیما به آمریکایی ها نیز هشدار داده‌اند که در صورت تکرار شرارت‌ها بساط آنها را جمع خواهند کرد. 🔹حال باید منتظر ماند و دید که آیا سرنوشتی مانند عین الاسد در انتظار پایگاه حریر است یا آنکه آمریکایی‌ها بدون آنکه دچار ضربه مغزی شدید شوند این پایگاه را ترک خواهند کرد.
🔴 راه اندازی ۱۱۰مرکز واکسیناسیون در کشور توسط سپاه و بسیج 🔹رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: در کل کشور تا امروز ۱۱۰ مرکز واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی راه اندازی شده است و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از کارگران مراکز تولیدی و صنعتی دُز اول و برخی دُز دوم واکسن را دریافت کرده اند. Basijnews.ir/fa/news/9374483
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فریاد کهنه‌سرباز آمریکایی بر سر بوش: میلیون‌ها عراقی به خاطر دروغ تو کشته شدند 🔹ویدئویی که در فضای مجازی در آمریکا دست به دست می‌شود فریادهای یک کهنه‌سرباز آمریکایی بر سر «جورج دبلیو بوش»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا را نشان می‌دهد.
🔴 مصاحبه سردار سلامی و سردار حاجی‌زاده با شبکه المسیره سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران : 🔹️ایران امروز تبدیل به قدرتی جهانی از لحاظ توانایی نظامی و دفاعی شده است. سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران : 🔹️پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، ما عهد بستیم تا آمریکا را از منطقه‌مان بیرون کنیم و این امری حتمی است و چاره‌ای جز این وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رئیس جمهور در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل: 🔹اگر مجاهدت های شهید المهندس و سپهبد شهید آقای حاج قاسم سلیمانی نبود، امروز داعش همسایه مدیترانه ای اروپا بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 حاج قاسم سلیمانی: دوران دفاع مقدس، تجربه موفقی است که ما برای همه ی دوره‌های انقلابمون، نه فقط برای دوره‌های انقلابمون.. فقط خاص انقلابی ها ما نیازمند اون هستیم. ما برای حفظ عزت خودمان، ما برای تربیت دقیق و درست درست جامعه‌ی خودمان، ما برای حفظ منافع خودمان، ما برای استقلال کشور خودمان، ما نیاز به برپایی آن دوره در همه ی دوره ها داریم. آن دوره یک قلّه و یک الگو و اسوه ای‌ است برای همه ی دوره‌های ما.
کتاب زیبای سلیمانی عزیز را از دست ندهید.... تهیه از لینک زیر : https://340.ir/shop/dear-soleimani-book/
🔰 آقا امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام فرمودند: ♻️ إنّ الجِهادَ بابٌ مِنَ اَبوابِ الجَنّةِ فَتَحَهُ اللهُ لِخاصَّةِ اَولیائِهِ. 🔹 جهاد در راه خدا یک دری است از درهای بهشت که خداوند آن را تنها برای اولیای خاص خودش باز گذاشته است. 📚نهج‌البلاغه، خطبة ٢٧
🔰 تصویر منتشرنشده‌ای از لباس نظامی و اسلحه‌ی شخصی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس که امروز در نمایشگاه در لباس سربازی دفتر نشر آثار رهبری در معرض بازدید قرار گرفت.
🔴 فرمانده هوا‌فضای سپاه پاسداران: رژیم صهیونیستی از موشک‌ها و راکت‌های فلسطینی که از لوله‌های فاضلاب ساخته‌شدند شکست خورد 🔹حاجی زاده به شبکه خبری المسیره گفت:‌ سخنان رژیم صهیونیستی و تهدیدات آن ها چیزی جز پرت و پلا نیست چرا که نوار محاصره‌ شده غزه شکست سختی را به این رژیم تحمیل کرد 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: رژیم صهیونیستی از موشک‌ها و راکت‌های مردم فلسطین که خودشان آن‌ها را از لوله‌های فاضلاب ساختند، شکست خورد. 🔹وی در پایان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی شکننده است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ علیه ایران- به‌ویژه پس از ناتوانی آن‌ها در برابر مقاومت فلسطین- تنها یک پرت و پلاست.
🔴 فوری دو فرمانده‌ی ارشد آمریکا و اسرائیل در حمله‌ی پهپادی سپاه به اربیل عراق کشته شدند! 🔹این تیتر یک نشریه‌ی غربی(کرادل) است که پس از دو ماه از این اتفاق برای اولین‌بار این خبر را منتشر کرده است و در ادامه نوشته است؛ سرهنگ آمریکایی جیمز ویلیس و سرهنگ دوم اسرائیلی شارول اسمان توسط حمله پهپادی ایران به مقر مخفی موساد در اربیل کشته شدند و جزو کسانی بوده‌اند که در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش داشته‌اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بازنشر | یک پیام تاریخی در ساعات اول جنگ 🔺 ساعاتی پس از بمباران فرودگاه مهرآباد توسط رژیم صدام، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان نماینده حضرت امام خمینی پیامی را خطاب به ملت ایران بصورت رادیویی تلفنی صادر می‌کنند. ایشان در این پیام تاریخی ملت را رسما از تهاجم صدام به کشور باخبر کرده و آنان را به حفظ آرامش و رد شایعات دعوت میکنند و به مردم اطمینان میدهند که ارتش جمهوری اسلامی در برابر تجاوزکنندگان خواهد ایستاد. 📥 سایر کیفیت‌ها👇 farsi.khamenei.ir/video-content?id=43571
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شعار علیه آمریکا و اشغالگران صهیونیست در حرم آقا امام حسین علیه‌السلام تصاویری از فریاد زوار حرم امام حسین علیه‌السلام در محکومیت رژیم‌صهیونیستی و سر دادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل را مشاهده کنید. 🔹 زائر فلسطینی: هر کسی که در مسیر علیه‌السلام گام بر می‌دارد، باید برای مطالبه عدالت و دادگری قیام کند و عدالت و دادگری تا زمانی که اسرائیل وجود داشته باشد، برقرار نخواهد شد؛ پس "مرگ بر اسرائیل".
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رییس شهرداری شهر مسیحی فرزل : صداقت سید حسن نصرالله یعنی ایشان مرد است و ما کنار مرد می ایستیم. 🔹 از جناب سید حسن نصرالله بابت این توجه کریمانه تشکر می‌کنیم. فرزل ۱۰۰٪ مسیحی است نه شیعه دارد نه غیر آن. یعنی تبعیض قائل نشدند، گازوییل را برای کل لبنان آوردند. برای پمپ آب فرزل که کل شهر را آب رسانی می‌کند گازوییل فرستادند. از مقاومت از سید حسن تشکر می‌کنیم و ما در جنگ تموز در کنار آنها بودیم، خانه‌ها و کلیساها و مدارس خود را (برای پناهجویان) گشودیم و در کنار آنها ایستادیم. صداقت سید حسن نصرالله یعنی ایشان مرد است و ما کنار مرد می ایستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فیلمی منتسب به لحظه هدف قرار گرفتن و کشته شدن دو نظامی عالی رتبه آمریکایی و اسرائیلی در عملیاتی در اربیل عراق ، سرهنگ دوم جیمز سی ویلی و سرهنگ ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی شارون اسمان از تیپ ناحال
🔰رئیس سازمان بسیج مستضعفین: پیشرفت‌های کشور مرهون دفاع مقدس است سردار سلیمانی تصریح کرد: محور مقامت باعث شکست بزرگ قدرت نظامی حاضر در منطقه شد؛ آمریکایی‌ها با صرف هزاران میلیارد دلار در منطقه به شکست خود اعتراف کردند و این شکست‌های نظام سلطه استمرار دارد. وی باور «ما می‌توانیم» را از دستاورد‌های دفاع مقدس دانست ؛ بسیاری از پیشرفت‌های ما دستاورد دوران دفاع مقدس است و همه پیشرفت‌های ما محصول باور «ما می‌توانیم» است؛ البته این باور هم محصول دوران دفاع مقدس است. Basijnews.ir/fa/news/9375283
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 حاج قاسم سلیمانی: من ندیدم، شماها هم ندیدید، یه کسی منّت بذاره، اون وقت! بعداً فاصله گرفتیم، آلوده شدیم یه چیز دیگریست. اما یک کسی منیتی پیدا بکنه، منّتی پیدا بکنه. چه در جانبازی خودش، چه در جان دادن خودش، چه به خطر رفتن خودش، چه در انتصارات و پیروزی های خودش، چه در فداکاری ها و ایثار خودش، چه در اخلاقیات و رفتار دینی خودش، مَنی و مِنّتی نبود.
🔰 پیامبرگرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم فرمودند: ♻️ كُلُّ حسناتِ بنی آدَمَ تُحصِهَا الملإئِكةُ اِلاّ حسناتِ المُجاهدینَ فاِنَّهُم یَعجِزونَ عن عِلمِ ثِوابِها. 🔹 فرشتگان تعداد کل ثواب‌ها و حسنات آدمیان را می‌دانند مگر ثواب مجاهدین که از شمار و میزان آن‌ها ناتوان هستند. 📚مستدرک، ج ١١، ص ١٣