انقدر ذوق دارم حس میکنم استریکیدز جواب پیاممو داده😭✨(انقدر این اتفاق نادره++)
ꜱᴇᴘᴛᴇᴍʙᴇʀ'ꜱ ᴄʜɪʟᴅ
مامانم اگه بفهمه دارم کتاب جدید میخونم کارم تمومه ولی داستانش خیلی باحاله++
(شاید بهنظر احمقانه و کودکانه بیاد اما کتابهای انتشارات پرتقال رو بیشتر از کتابهای انتشارات دیگه دوست دارم++)
اونروز یکی از استارز کتاب "خاکسپاری دوم بانوی مرگ" رو پیشنهاد داد
درموردش کنجکاو شدم اما دوست دارم از تجربه کسایی که این کتاب رو خوندن بشنوم
میشه لطفا اگه خوندین درموردش بهم بگین؟ ++
هدایت شده از چهارخونه
نمیدونم چرا درست شدن سین ایتا بهم حس این رو میده که با لباس قرمز بادمجونی رفتم تو مهمونی که همه صورتی ملیح پوشیدن.