میتونین سپتامبر صدام کنین!
17 سالمه ، امسال کنکوریام(فکر کنم بیشترتون میدونستین++)
تایپمم بگم؟! نمیدونم
لقبم بچهنونه
و مهمترین: سرباز عمو مومن و یکی از وحشیهای کلاس استاد شجاعیم++
با آدمای حسود نگردین ، با آدمای حسود دوستی نکنین ، با آدمای حسود معاشرت نکنین
آدمای حسود رو بندازین از زندگیتون بیرون
اینجور آدما ذره ذره وجودتونو فرسایش میدن و یهو بهخودت میای و میبینی شدی پوچ و تهی++