eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 دولت انقلابی 💢 توصیه‌های اقتصادی مقام معظم رهبری به دولـت @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سرخط خبرهای بی‌بی‌سی: پیش‌بینی رهبر ایران درباره واکسـن آمریکایی درسـت بود! @seraj1397 .
1.47M
🔴 ماجرای واکسن زدن رهبری چیست؟ 📌 پـروژه امنیتـی دشمـن چیست؟ 🎙 رضـا خانعلـی‌زاده @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 رئیـس شـورای گروه‌های جهـادی اسلامشهـر مشخص شـد 🔸مجمع شورای جهادی شهرستان اسلامشهر با حضور مسولین گروه‌های جهادی شهرستان اسلامشهر و ناظرین استانی در اردوگاه شهید غلامی برگزار شد. 🔸در این مراسم که بیش از ۱۵۰ گروه جهادی حضور داشتند پس از رای گیری، جناب آقای "جـواد حیـدری" مسئول گروه جهادی و خیریه جوادالائمه(ع) بعنوان رئیس شورای جهادی شهرستان اسلامشهر انتخاب شدند. @seraj1397 .
🔴‍ ديدار فرمانده سپاه اسلامشهر با فرماندار اسلامشهر به مناسبت هفته دولت 🔸همزمان با هفته گرامیداشت دولت، سرهنگ ایلکا فرمانده ناحيه، بهمراه حجةالاسلام نیکنام مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحيه اسلامشهر و تعدادی از پاسداران آن مجموعه، ضمن ديدار با فرماندار شهرستان، هفته دولت را به وي تبريک گفتند. @seraj1397 .
🔴 اطلاعیه شماره ۲ مجمع بسیج شهرستان اسلامشهر 🔻شرایط اولیه جهت بررسی صلاحیت و ثبت‌نام در خصوص داوطلبین شرکت در انتخابات ریاست مجمع بسیجیان شهرستان اسلامشهر به شرح زیر می‌باشد: 1⃣- افراد دارای سن ۲۵ سال به بالا (خواهر و برادر ) 2⃣- مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر 3⃣- داشتن عضویت فعـال بسیج (اولویت با اعضای شورای بسیج) 🔸برای ثبت‌نام با مدارک هویتی و تحصیلی، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ به صورت حضوری به دبیرخانه اقشار سپاه اسلامشهر (برادر کمالـپور) مراجعه نمایید. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 مروری بر نقش محوری مساجد و پایگاه‌های بسیج در مقابله با کـرونـا 🍃🌻🍃 @seraj1397 .
🔴 "براتلـو" استاندار تهران می‌شود/ فـرماندار اسلامشهر چه کسی خواهد بـود❓ 🔸اخبار جدیدی از انتصاب برخی مدیران ادارات و سازمان‌های مهم کشور به گوش می‌رسد. 🔸بر اساس شنیده‌ها یکی از گزینه‌های احتمالی استانداری تهران است که بزودی معرفی خواهد شد. 🔸سوابق اجرایی: فرمانده سپاه ری، فرماندار ری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران، مسئول حراست بنیاد مستضعفان 👈 براتلـو از بسیجیان قدیمی شهرستان بوده و نسبت به شهرستان و نیروهای توانمند اسلامشهر شناخت کافی و وافی دارد و برآورد می‌شود با حضور وی پیشرفت اسلامشهر در حوزه‌های مختلف سرعت بیشتری به خود بگیرد. 🔸در صورت انتصاب براتلـو بعنوان استاندار ؛ احتمال معرفی یکی از گزینه‌های زیر بعنـوان فـرمانـدار آیندهٔ اسلامشهر وجود دارد: ۱- "علی علیمیرزایی" شهردار اسبق اسلامشهر، ۲- "بهرامی‌نژاد" معاون سیاسی شهرستان ری، ۳- "شفیع‌زاده" بخشدار سابق احمدآباد، ۴- "مجید امیرعبداللهیان"فرمانده سابق سپاه اسلامشهر، ۵- "اسدالله تقی‌زاده" بخشدار اسبق شهرستان اسلامشهر و دبیر سابق شورای همگرایی شهرستان. @seraj1397 .
🔴 کـار خوب سپـاه چهاردانگه 🔸گردان امام علی(ع) سپاه ناحیه امام جعفرصادق(ع) در راستای کمک به بهبود بیماران کرونایی این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز این بیماران به "کپسول اکسیژن"، این کپسول‌ها را بصورت و در اختیارشان قرار دهد. 🔸بیماران عزیز یا خانواده‌های آنان می‌توانند پس از ارسال پیام به آیدی تلگرامی زیر، درخواست خود را اعلام نمایند تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود. 📥آیدی تلگرامی: @emdadcapsoulcovid19 🔸باتوجه به افزایش میزان ابتلاء به ویروس منحوس کرونا، از همشهریان عزیز درخواست داریم در صورت تجویز پزشک و نیاز واقعی درخواست کپسول اکسیژن نمایند تا این تجهیزات، بیشتر توسط بیماران بدحال مورد استفاده قرار بگیرد./ چهاردانگه‌خبر @seraj1397 .
🔴 تعطیلی مرکز واکسیناسیون چهاردانگه بخاطر درگیری | کتک زدن کادر تزریق برای دریافت واکسن‼️ 🔸مرکز تزریق واکسن کرونا در مصلای چهاردانگه به دلیل درگیری مـردم با کادر درمان تعطیل شد. 🔸دکتر فاطمه تاجیک گفت: روز گذشته با دخالت کارکنان مصلی در امر تزریق و درگیری یک خانم با کادر تزریق، متاسفانه یکی از نیروهای کادر تزریق واکسن توسط یک خانم متولد ۱۳۷۱ که با دعـوا و درگیری قصد دریافت واکسن داشت، کتک خورده است! 🔸مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر گفت: این مرکز را یک روز کردیم تا عوامل تزریق واکسن با بازسازی روحیه از فردا در مرکز حاضر شوند. 🔸وی افزود: متاسفانه روزانه کمتر از ۵٠ نفر از طریق ثبت‌نام در سامانه سلامت اقدام می‌کنند. 🔸در فضای مجازی شهر چهاردانگه شایعاتی مبنی بر از این مرکز منتشر شده که مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر این موضوع را تکذیب کرد. @seraj1397 .
🔴 احتمال بازگشایی حضوری همه مدارس از اول آبان 🔻سخنگوی ستاد کرونا: 🔸دیروز مصوب شد تا اهتمام بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و واکسیناسیون معلمان و والدین و سرویس مدارس و کادر مدارس انجام شود. 🔸پیش‌بینی من این است از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند. 🔸امکان تامین واکسن برای دانش آموزان از ٢ کشور کوبا و چین مدنظر قرار گرفته است. 🔸اگر بخواهیم واکسن به دانش‌آموزان تزریق کنیم واکسیناسیون صرفا برای دانش آموزان دارای بیماری زمینه‌ای صورت خواهد گرفت و ما باید اطرافیان دانش آموزان را واکسینه کنیم. @seraj1397 .
🔴 قابل توجه اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر؛ نگرانی والدین درباره حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس را پاسخگو باشید @seraj1397 .
🔴 کـرونا جان ۲ تـن از روحانیون خوب شهرستان را نیز گرفت! ▪️حجةالاسلام والمسلمین "حاج رحیم مرادی" امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرک قائمیه، ▪️و حجةالاسلام والمسلمین "شیخ مجتبی جعفری" امام جماعت مسجدی در شهرک امام‌حسین(ع) اسلامشهر، دو عالم عزیز و بزرگواری هستند که بدلیل ابتلا به بیماری کرونا متاسفانه در چند روز اخیر دارفانی را وداع گفتند! مصیبت وارده را به خانواده‌های معزّا، علمای عظام شهرستان و مردم شریف اسلامشهر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي آن دو عزیز رحمت الهی و براي بازماندگان صبر جميل مسئلت داریم. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ویدئوی سارقان طلافروشی اسلامشهر در حال فـرار/ وقتی خودروی دزدها در ترافیک گیـر کرد! 🔸ترافیک انگار همیشه هم بد نیست اما زمانی که دزدان شکست خورده در آن گیـر بیفتند و در غیبت پلیس کسی جرأت نزدیک شدن به آنها را نداشته باشد، فقط یک وقت تلف کنی و کش دادن دقایق استرس است. 🔸یکی از شهروندان ساکن مهدیه با ثبت لحظه فرار سارقان از این می‌گوید که این هفتمین اقدام سارقان برای غارت همین طلافروشی کوچک در یک خیابان قدیمی است، در حالیکه اولین بار است خبر چنین اقدامی در این محله رسانه‌ای میشود اما صاحب آن هم این ادعا را رد میکند. @seraj1397 .
🔴 شرکت مخابرات فقط مسئولیت تلفن‌های ثابت خانگی و اداری را برعهده دارد 🔸به دنبال انتشار گلایه‌های شهروندان در خصوص آنتـن‌دهی نامناسب و اینترنت ضعیف تلفن‌های همراه، رئیس اداره مخابرات اسلامشهر برای رفع شبهه در خصوص متولی پیگیری این موضوع توضیحاتی ارسال کرد. 🔸متن کامل آن به این شرح است: ➕ با سلام با توجه به درج مشکلات مربوط به عدم آنتن‌دهی مراتب جهت بهره برداری لازم به شرح زیر اعلام می‌شود: ➕ چنانچه همشهریان عزیز استحضار دارند اداره مخابرات شهرستان اسلامشهر در زمینه تلفن ثابت فعالیت و امورات مرتبط به موضوعات را پیگیری و اقدام می‌نمایند و امورات تلفن همراه اول از طریق شرکت همراه که دارای هیئت مدیره مستقل میباشد پیگیری میگردد، لذا مشترکین محترم همراه اول هرگونه مشکلات پیرامون موضوع را هم میتوانند از طریق اپراتور همراه اول به شماره 9990 پیگیری و اقدام نمایند./ سپیده‌نیوز @seraj1397 .
🔴 تودیه و معارفه رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر انجام شد 🔸"حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی" رئیس جدید دادگستری اسلامشهر روز گذشته با حضور مسعود ستایشی معاون رئیس کل دادگستری تهران معرفی شد. 🔸همچنین از زحمات رضا کمیلی‌مقدم رئیس سابق و با اخلاق این دادگستری تقدیر بعمل آمد. 🔸در یک سال گذشته با تلاش دستگاه های مختلف شهرستانی، دادگستری اسلامشهر کاهش ۸ هزار پرونده ورودی داشته است. @seraj1397 .
🔴 "مهندس سیامک امینی" یکی از چهره‌های مدیریتی در سطح جنوبغرب استان تهران، شهردار چهاردانگه شد 🔸شهر چهاردانگه که همواره اتفاقات عجیب و غریبی را به لحاظ مدیریتی شهری در سالهای گذشته به خود دیده و بدتر از اسلامشهر شاهد یک سری مسائلی باور نکردنی بوده است، با عبور از حواشی انتخابات شورا بالاخره شهردار خودش را در جلسه شورای شهر شناخت. 🔸مهندس سیامک امینی یکی از مدیران کاربلـد، حاذق در امور اجرایی شهری است که سوابقی چون حضور در شورای شهر اسلامشهر، شهردار چهاردانگه، نسیم‌شهر، معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار و… را در کارنامه دارد. @seraj1397 .
🔴ملک تجاری در باغ‌فیض اسلامشهر، متـری ۳۸۳ میلیون تومان!/ باورتان می‌شود⁉️ 🔸معاملات ملکی در معروف‌ترین خیابان اسلامشهر رکورد زد؛ شنیده‌ها حکایت از این دارند که مغازهٔ تجاری متری ۳۸۳ میلیون تومان به فروش گذاشته می‌شود! 🔸قیمت گذاری ملک‌های تجاری در اسلامشهر تقریبا به سمت اعداد و ارقامی رفته که از تصورات ذهنی بسیاری از افراد بالاتر است. 🔸شنیده ها حکایت از معامله فروش یک بابت تجاری سرقفلی در خیابان معروف اسلامشهر آن هم به قیمت متری ۳۸۳ میلیون تومان دارد؛ این گمانه زنی در حالی دهان به دهان شده که بازار ملک در رکود کامل قرار دارد!/ اسلامشهردیلی @seraj1397 .
31.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دکلمـه‌خوانی "محمدمهدی سبزی" از نوجوانان خوش ذوقِ اسلامشهری در شبکه امید @seraj1397 .
🔴 اقدام شهرداری اسلامشهر برای بازسازی تندیس بوستان شهرک امام حسین(ع) 🔸بعد از آتش‌سوزی عمدیِ تندیس حاج قاسم سلیمانی در بوستان شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر، شهرداری اسلامشهر سریعا نسبت به بازسازی و اصلاح آن اقدام نمود. 🔸متاسفانه آسیب زدن به امکانات و تاسیسات شهری در سالهای اخیر افزایش یافته است، در حالیکه هزینه جبران این خسارتها از جیب مـردم می‌رود! @seraj1397 .